Vraag

nieuwe simkaart wordt niet herkend in nieuwe telefoon

  • 24 September 2022
  • 10 reacties
  • 763 Bekeken

Ik heb deze middag een Mobilus M abonnement afgesloten. Nieuwe GSM + nieuw nummer

Nummer: 0471xxxx36

simkaartnummer: 210044xxxx203

 

Telefoon herkent simkaart niet. (3 uur geleden gekocht). Ondertussen al uur aan het wachten in chat box en aan de lijn…. 

 

Op APP staat dat alles in orde is… niet dus

Kan iemand mij eventueel helpen aub? Ik moet voor het werk dringend bereikbaar kunnen zijn. Alvast bedankt! 

 

 


10 reacties

Ter info: hier komt niemand langs van Proximus tijdens het weekend.

heb je het toestel al eens volledig uitgezet

Tip: Best nooit privégegevens posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
Simkaart mss ook eens eruit nemen en correct plaatsen.

Bedankt! 

Reputatie 4
Badge +1

Zie vooral goed na , dat je simkaartje in juiste houder plaatst, en in juiste positie (kontaktjes-zijde) Dit moet normaal ergens  in de documentatie te vinden zijn.  Normaal zou sim enkel moeten passen als ie goed zit (juiste richting en positie)  Test eventueel een oude sim kaart ( die niet meer werkt) om de juiste positie en richting te testen De GSM-Smartphone moet in ieder geval zien dat er iets geplaatst is, anders denk ik dat hij ondersteboven zit met de kontakjes-zijde ! 

Daarvoor zou je eerst moeten weten wat juist bedoelt wordt met “Telefoon herkent simkaart niet.”

Reputatie 7
Badge +3

@anneliendesplanques  Dag, je order is goed verwerkt. Heb je nog steeds problemen,

Ja. Simkaart wordt nog steeds niet herkent. Al vaak herstart en Sim opnieuw ingestoken. 

Reputatie 7
Badge +3

@anneliendesplanques  Ok ik doe navraag

Reputatie 7
Badge +3

@anneliendesplanques  Ik heb het laten nakijken. er staat niet fout en alles zou proper moeten werken. Zit het kaartje goed? Kaartje is misscien defect. Om hier het snelst mee geholpen zijn is een swap sim vragen in een Proximus shop. M’n excuses alvast voor deze hinder.

Bedankt. Dan zal ik het zo oplossen. Ik behou hetzelfde nummer? 

Reputatie 7
Badge +3

@anneliendesplanques  ja dit is geen probleem, er zal dan een nieuw simkaartje gekoppeld worden aan je nummer. 

Reageer