probleem na het beëindigen  met proximus en het terug sturen van bbox en decoder

  • 22 October 2022
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Klantnummer: 2129509 

 

Hallo , wij het eens probleem na het BEËINDIGEN  met proximus,

en nu krijgen we van die dreigmails ,nochtans hebben wij alles gedaan en terug gestuurd naar jullie zoals gevraagd werd .

Wij hadden jullie gevraagd om ons abonnement op te zeggen , maar jullie hebben er een boeltje van gemaakt en vallen ons nu nog lastig ,

wij werden eerst op vrijdag 7/10 afgesloten van het net door jullie ( wij hadden jullie doorgegeven op de opzeg door te laten gaan op woensdag 12/10/22 ,wij hadden jullie opvrijde avond gevraagd wat de reden was en wij hadden dat weekend wel nog internet nodig voor ons bedrijf “jammer genoeg was dat er niet” op maandag 10/10/22 activeren jullie weer alles DAT WAS DAN AL NIET MEER NODIG !!!!

Wij hadden alle onderdelen terug gestuurd met bpost op 10/10/22 EN JULLIE HADDEN ONS OP 13/10 NOGMAALS een ticket gegeven om het nog eens terug te sturen ,

graag eens bij jullie in huis kijken om alles op een rijtje te zetten alvorens ons emails te sturen 

 

graag hadden we van jullie nu eens een correct antwoord terug gekregen aub

 

 


This topic has been closed for comments

3 reacties

Vorig jaar ongeveer de dezelfde problemen ervaren. Vaststelling: Die dienst werkt niet goed. Probleem kunnen oplossen via telefoon, een  moeilijk weg om dit op te lossen.

Dank u voor uw bericht , wij hebben daarnet gebeld naar Proximus,(dit nu al voor de 20ste keer denk ik ) en  ze vertelden mij dat het nu zou opgelost zijn , we hebben om een bewijs gevraagd en ze beloven ons eentje te mailen 

@Proximus-Forummedewerkers  , “extra Klant” heeft hiervoor ook een bericht opgemaakt hier → 

Ter info:  Iemand die van Proximus zelf is, komt hier niet langs op het forum tijdens weekends en feestdagen.
(Indien dringend, kan je dan wel nog de helpdesk bereiken ☎️📞 0800 22 800 (gratis) voor hulp.)

  • Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel Proximus medewerkers kunnen deze info bekijken.
    In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.
    Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
    Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.