Vraag

geen mobiele verbinding in het buitenland

  • 1 November 2022
  • 4 reacties
  • 138 Bekeken

Beste leden. Ik heb meerdere Sim kaarten /nummers bij Proximus. Maar 1 nummer wil in het buitenland niet werken. Op dat moment lijkt het vrij duidelijk dat de Sim kaart defect is. Wisselen met een ander toestel werkt niet. Ik heb hiervoor in het verleden een nieuwe Sim kaart gehaald maar ben net terug in het buitenland geweest en alweer had ik hetzelfde probleem. Van zodra ik terug in België kwam werkte alles weer normaal. Zeer irritant maar bij Proximus zien ze niets fout. Maar het moet toch ergens zitten Bij hun volgens mij


4 reacties

Zij kunnen inderdaad zien of roaming niet geblokkeerd staat bij hen, maar tijdens feestdagen komen ze hier niet op het forum langs.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart J vul je in het klantprofiel hier het nummer in kwestie in, voor nazicht? Groetjes, Heidi

Oké HeidiE, dat heb ik in orde gemaakt voor u. Mvg Bart

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Bart J op het eerste zicht lijkt bij ons inderdaad alles correct… ik laat het nakijken door de achterliggende dienst. We houden je op de hoogte. Groetjes, Heidi

Reageer