Vraag

skynet mail probleem

  • 16 September 2022
  • 10 reacties
  • 150 Bekeken

Mijn mails komen niet allemaal meer toe in mijn skynet inbox. Niet via webmail, niet via Proximus mail applicatie.

in de shop vinden ze geen oplossing, 080022500 geen oplossing. Ze zeggen van eventueel een Hotmail account aan te maken ??? 
ben al bijna 20 jaar bizz klant. Wie kan er helpen ?


10 reacties

Ik heb ook skynet en geen probleem 

Die zal u kunnen helpen in de shop

 

Sinds gister ook problemen met binnenkomende mail, ik weet dat er mails zijn maar zie ze niet

 

Reputatie 7
Badge +3

@Stevesevereyns 

er staat op je skynet mail een foreward actief naar een @proximus.be mailbox.

Ben u hiervan op de hoogte?

 

Groeten 

Geert

Reputatie 7
Badge +3

@FrankL22 

ontvang je nog wel mails op je webmail? 

Webmail | Proximus

 

Groeten

Geert

Op mijn outlook en webmail wel, op mijn Mac niet

gr Frank

Beste Geert, ik weet idd niet wat je met forward actief bedoelde

groet

Frank

dat er op je mail @skynet de optie inkomende mail doorsturen naar xxxxxxx@proximus.be actief staat.

uitleg → Je e-mails doorsturen naar een ander e-mailadres | Proximus

@GeertC 

ja ik heb gisteren avond ingesteld om mijn skynet mails te forwarden naar @proximus inbox aangezien de Proximus inbox nog behoorlijk functioneert.

skynet gebruik ik echter zakelijk en Proximus eerder privé.

door te forwarden hoop ik op de volgende dagen geen mails mis te lopen.

ik hoop wel dat er een oplossing komt

voor mijn skynet inbox

Reputatie 7
Badge +3

@Stevesevereyns 

… ze kwamen ook niet binnen op de webmail, ook niet in spam? 

en je krijgt ze wel binnen dan op de @proximus.be mail?

 

Geert

Reputatie 1

Van een bericht van 5 blz. kan ik er maar een drietal lezen in mijn proximus inbox. Ik heb een iMac Apple.

Reageer