Onvoldoende dienstverlening
Ik heb vanmorgen officieel klacht ingediend bij de ombudsman over het volgende: Beste mijnheer, mevrouw Op 30 april ben ik in de winkel van Proximus te Hasselt geweest om mijn afstandsbediening, die niet meer kon pairen, te vervangen en mijn toegang tot Myproximus opnieuw in te stellen. Dat bleek een veel voorkomend probleem te zijn, werd mij gezegd. Tijdens het wachten zie ik dat de tv box, android tv, inbegrepen is in mijn abonnement, Flex S. Ik vraag aan die persoon die mij hielp of dat zo is. Inderdaad, die kan vervangen worden, wordt met de post opgestuurd en na installatie moet ik mijn oude tv-box terug binnenbrengen. Er wordt mij echter een bedrag van 49 € via mijn maandelijkse factuur aangerekend. Tot daar aan toe. Ik breng op 14/5/2024 mijn oude tv-box terug binnen in de winkel, krijg hiervan ook een bewijs. Deze morgen krijg ik een bericht dat ik 149€ zal moeten betalen indien ik mijn tv box voor 24/5 niet terug heb gebracht. Hij is ondertussen al in de winkel. Ik ben gistere