Dit is de nieuwe stijl van Proximus als je met hen chat i.v.m mailproblemen via de webserver:
“Heb je interesse in het gratis testen van de Pickx Sport-optie voor een maand?”
Heu …….neen
Sinds 30.03 komen mails zeer traag biinnen en soms totaal niet
De oplossing is om je wachtwoord te wijzigen via de MyProximus website. Kies daarbij een nieuw wachtwoord dat je nog niet eerder gebruikt hebt. Gebruik ook geen punt (.) als speciaal teken, want dat kan fouten veroorzaken. Na het wijzigen kan je het nieuwe wachtwoord invoeren in je toestel en zou alles opnieuw moeten werken.
Neen, sorry ik behoud mijn paswoord. Ik heb dit al eens gewijzigd. Denk dat probleem bij Proximus zit, maar niet willen toegeven. Ik ging ook een compensatie/kredietnota krijgen boor het niet werken van de mail sinds 30.03
Begrijpelijk. Maar als je weigert om je wachtwoord aan te passen, kunnen we jammer genoeg geen verdere ondersteuning bieden. Het aanpassen van je wachtwoord is een noodzakelijke stap om het probleem op te lossen.
Ik zou niet weten waarom ik mijn wachtwoord moet wijzigen. Geen enkele communicatie hierover gehad.
Ik stel voor dat we het gesprek afronden, aangezien we er op dit moment niet uit raken en je mijn aanbeveling niet wenst op te volgen. Toch bedankt voor je tijd. Ik wens je nog een fijne avond verder.Mvg Patrick.
Wel Proximus, jullie mogen fier zijn op jullie service naar de klant toe. In jullie plaats zou ik echt beschaamd zijn moest ik met dit personeel werken. Personeel die klanten in hun gezicht uitlachen. Factuurstijgingen en tijdig toesturen van facturen gaat blijkbaar zeer vlotter dan klanten te helpen. Eigenlijk zou dit moeten openbaar gemaakt worden via diverse kanalen, zodat nieuwe klanten weten waar ze aan toe zijn bij een abo te nemen bij Proximus