Skip to main content
Beantwoord

Alle producten opzeggen


Door een verhuis naar locatie waar ik geen fiber kan krijgen zou ik al mijn Proximus diensten willen stopzetten op 25/06/2024 maar het opzegformulier in MyProximus geeft telkens Ongeldig Telefoonnummer wanneer ik het lijnnummer ingeef. 

(volledige lijnnummers heb ik op men profiel gezet)

 

Is dit een probleem met de website of zijn dat niet de juiste nummers?

 

 

Alvast bedankt

Beste antwoord door HeidiE

@dockside nodige gedaan, bevestigingsmail volgt!

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

12 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • 10 juni 2024

@dockside 

we gaan navragen waar het probleem zit…

groeten

Tina


  • Auteur
  • 20 reacties
  • 14 juni 2024

Toevallig al meer informatie? Heb het daarnet nog eens geprobeerd maar krijg nog steeds ongeldig telefoonnummer voor zowel internet als tv wanneer ik de lijnnummers ingeef op het opzegformulier.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 14 juni 2024

@dockside Als u wenst kan ik de opzeg voor internet en TV inleiden voor op 25/06/24 uit te voeren.Dan krijgt u van de opzeg een bevestiging via mail.Groetjes,Joel


  • Auteur
  • 20 reacties
  • 14 juni 2024
Joel M schreef:

@dockside Als u wenst kan ik de opzeg voor internet en TV inleiden voor op 25/06/24 uit te voeren.Dan krijgt u van de opzeg een bevestiging via mail.Groetjes,Joel

 

Ja graag, al mijn diensten (heb enkel nog TV en internet) mogen dan volledig stopgezet worden op 25/06/2024.

 

Alvast bedankt.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2503 reacties
  • Antwoord
  • 18 juni 2024

@dockside nodige gedaan, bevestigingsmail volgt!


  • Auteur
  • 20 reacties
  • 18 juni 2024
HeidiE schreef:

@dockside nodige gedaan, bevestigingsmail volgt!

 

Heel erg bedankt, heb de bevestigingsmail gekregen.


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 8 januari 2025

Zelfde probleem. Ik had graag met onmiddellijke ingang al de diensten stopgezet wegens overstap.


Martin
  • 33257 reacties
  • 9 januari 2025

Ter info: ik geef het maar mee dat je ook kan Proximus stopzetten via Easy Switch. Daarvoor geef je je Easy Switch ID (te vinden op je factuur/Myproximus) door aan je nieuwe operator. Je nieuwe operator laat je Proximus diensten opzeggen en je Proximus contract ook stopzetten. Je hoeft enkel aan te geven aan de nieuwe operator vanaf wanneer je nieuwe abonnement begint met lopen.


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1701 reacties
  • 9 januari 2025

@Nonkelkeek  Ik zie geen order zitten voor opzeg. Op welke datum had je graag je diensten stop gezet?.


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 28 maart 2025

Hier hetzelfde probleem, ik wens mijn abonnement en internet op te zeggen met ingang op 30 april 2025, de website geeft dezelfde fouten als hier omschreven. 

 

Kan iemand me verder helpen?


Martin
  • 33257 reacties
  • 28 maart 2025

@Dries_021 
Ter info: pas maandag komt er hier iemand van de PX moderatoren terug langs om dit voor u in orde te brengen. Eventueel morgen kun je ook bellen naar het gratis nummer 0800 22 800 indien je dit wenst.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2150 reacties
  • 1 april 2025

@Dries_021 Ik heb de opzeg van uw pack internet+tv voor 30 april ingeleid via order R000000110000XOKFO.Hiervan volgt nog een mail ter bevestiging.Via mail gaat u ook de retourlabels ontvangen waarmee het materiaal gratis terug kan opgestuurd worden.Groetjes,Joel.