Skip to main content
Vraag

Opname kan niet bekeken worden

Beste,

Ik las in het forum meerdere klachten dat opnames opeens niet meer kunnen bekeken worden, maar alleen nog verwijderd. Ze worden gemarkeerd met een pijl Dit probleem ondervind ikzelf al ruim een half jaar.

ik begreep nu dat dit achter de schermen kan verholpen worden. 

Ik stelde de voorbije weken al 2x de aanvraag om programma's terug te zetten. Tot op heden zijn deze echter nog steeds met een pijl gemarkeerd. 

Er is toch 1 programma dat ik zeker nog wil bekijken. De laatste aflevering van de serie Joan op NPO2. De opname is nog 4 dagen beschikbaar. Kan dit aub in orde gemaakt worden? Ik wil graag weten hoe het verhaal afloopt.

5 reacties

Martin
  • 33257 reacties
  • 28 maart 2025

FYI: pas maandag komt er hier een PX moderator hier terug langs om je hierbij verder te helpen.

• Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 28 maart 2025

Moet ik dan opnieuw contact opnemen? 

(De opname is dan nog 2 dagen beschikbaar.)

Martin
  • 33257 reacties
  • 28 maart 2025

@Annie B. 

Ja, in geval ze uw bericht maandag hier direct oppikken, dan kan het nog want eens de 60 dagen voorbij zijn kunnen ze dit niet meer terugzetten, aangezien die dan op hun servers ook niet meer staan!

Eventueel zou je ook eens kunnen informeren op de helpdesk op het gratis nummer 0800 22 800 of ze daar de opname kunnen terugzetten. Bellen kan je tot 22u ook tijdens het weekend.

→ Contacteer onze klantendienst | Proximus

• Auteur
  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 29 maart 2025

De 60 dagen zijn inderdaad bijna voorbij. Maar ik heb mijn vraag 10 dagen geleden voor het eerst gesteld, een tweede keer 5 dagen geleden en gisteren voor de 3de keer. Hoe werkt het forum dan? Vragen worden dan niet altijd opgepikt.

Ik heb al uren en uren en uren met de helpdesk aan de telefoon gehangen. Ook veel rond dit probleem. Het vergt zoveel van mijn tijd en het probleem blijft zich voordoen. Zo ontmoedigend en frustrerend. 

Dus maandag dan maar direct bellen en hopen dat het in orde komt. Anders de zoveelste serie of film die ik niet of maar deels kan bekijken. 

Martin
  • 33257 reacties
  • 29 maart 2025

Inderdaad het is niet altijd zeker dat een bericht direct opgepikt wordt, soms na enkele dagen en som valt het ook voor dat die niet opgemerkt werd. De PX medewerkers komen langs tijdens werkdagen van 8u tot 16u30 maar zijn ook niet non stop aanwezig en de ene houd zich meest bezig met bv administratieve zaken, de andere meer met technische zaken en zo verder….’.

Hopelijk reageert er maandag iemand van hen op uw vraag!

Reageer