Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Sinds 13 november 2024 kan ik geen SMS sturen naar 6000 ( blokken op vrt1)
Sinds 13 november kan ik geen SMS sturen naar het nummer 6000 (blokken op vrt1)ik heb de simkaart wel in een nieuwe smartphone (samsung 5G) gestoken
Beste, Ik ben een trouwe klant alsook correcte betaler. Kan hiervoor een getrouwheidskorting toegekend worden?Alvast bedankt.
Blijkbaar is onze glasvezel stuk, ik bel hiervoor rond 12h30. Er ging een technieker komen na 17h. Om 15h krijg ik telefoon dat de technieker niet gaat kunnen komen. Ik leg uit dat niets nog werkt en we een winkel hebben en dat we echt een technieker nodig hebben. Men ging zorgen voor een technieker , hij zou mij rond 16h30 bellen om te laten weten om hoelaat hij er zou zijn. Om 17h40 nog steeds niemand gehoord , ik bel terug en weer zeggen ze mij dat de technieker verwittigd is en hij zal langskomen. Ik heb tot 20h in de winkel zitten wachten en niemand gezien. Ik bel terug maar omdat het na 21h is kan de medewerker de technieker niet meer bellen. Dit kan pas morgenvroeg en de technieker zou dan pas ten vroegste om 11h kunnen komen. Ik zeg dat dat niet kan, het is zaterdag morgen en onze winkel gaat open om 10h, daartegen moet alles terug werken. De persoon zegt : bel morgenvroeg terug en hij hangt de telefoon op!
Afbetaling plan vragen aub
Na lang twijfelen hebben we gisteren een mesh systeem gekocht. Omdat onze wifi dekking heel slecht was. We hebben gekozen voor de tp link deco ax1800 wifi 6.Insatllatie ging vlot. Wifi dekking is prima in orde nu.Maar als ik de decoder van proximus opstart is de wifi verbinding precies gestoord en is het beeld van de tv ' na enkele seconden geblokt' 'verknipt' daarna krijgen we een zwart scherm. De decoder is zoals voorheen verbinden met de modem via een plc.Kan iemand verklaren hoe dit komt, en hoe we het kunnen oplossing? Greet
Wanneer wordt het mogelijk om ondertitels te voorzien bij proximus pickx online tv op de laptop?
Ik heb met mijn abonnement een playstation 5 besteld. Als leveringsdatum heb ik woensdag 13 november gekozen maar volgens de app van bpost is het pakket al 3 dagen “wachtend op bevestiging van levering in het afhaalpunt”. Als afhaalpunt heb ik het postkantoor zelf gekozen omdat me dat het veiligste leek maar ik ben nu al 3 dagen na mekaar naar het postkantoor gegaan en krijg daar telkens te horen dat ze het zelf ook niet weten en dat ik moet klacht neerleggen..Kan iemand mij helpen wat de te volgen stappen zijn aub?
Rn daar gaan we weer net als vorige keer kan ik plots weer niet meer in my proximus. Weer die vraag om het paswoord te resetten. Doe ik niet , vorige keer na een aantal weken ging het plots terug met mijn wachtwoord. Er klopt dus wel degelijk iets niet bij proximus zelf
Op onregelmatige tijden valt ons internet hier regelmatig weg en dit voor ongeveer een 5 tal minuten.Alle opstartprocedures al doorlopen zoals resetten, technieker langs geweest, lijn laten uitmeten ed.Niets helpt. Volgens technieker ziet hij geen onderbrekingen. Raar, het is juist of we liegen of niet weten waar we mee bezig zijn. Weet iemand hiervoor een oplossing?
Eventjes op het forum mijn relaas doen. Hopelijk komt er hieruit misschien een oplossing. Toen wij 5 maand geleden naar onze nieuwe woonst trokken lag er een concurrent.wij wouden bij proximus blijven, dus onze verhuis zo geregeld.Komt er een technicus langs die zegt “op jullie kabel zit geen signaal, de lassers moeten komen”, na wat computerwerk was de vroegste datum 5! weken verder. dit was voor ons als gezin met 4 kinderen niet haalbaar om zolang zonder internet/tv te zitten. Waarna we dan maar overgestapt zijn naar de aanwezige concurrent.Nu zijn we iets of wat teleurgesteld in het aanbod tegenover we bij proximus hadden qua telefonie/netwerk. Dus willen we nu terug overstappen. Ik regel alles via de website en probeer info toe te voegen omtrendt de situatie.Aan de telefoon vertel ik de medewerker dat er de vorige keer vertelt geweest was dat de lassers moesten langskomen vooraleer de installatie kon plaatsvinden.Dus om vertraging te vermijden meld ik dit, krijg ik doodleuk te hore
Vanaf maandag 18/11/2024 te zien bij Proximus op kanaal 81 : RTL District, de Franstalige tegenhanger van Play Crime, althans volgens het volgende artikel :https://tvvisie.be/nieuws/belgie/waalse-rtl-groep-lanceert-nieuwe-themazender-rtl-district_131787/De misdaadreeksen daar zullen er ongetwijfeld wel hoofdzakelijk zijn die in het Frans gedubd zijn. Daar zal ik althans zeker niet naar kijken !
Regelmatig valt tv uit door storing. Op het scherm staat dan: onverwacht probleem, geen verbindingSoms moet ik de decoder herstarten en soms herstelt het vanzelf.Gebeurt het bij opgenomen programma's, dan moet ik het programma terug starten.Deze morgen, ik zet tv aan en ik zie die tekst over het programma staan. Dit blijft ook als ik verander van zender en verdwijnt als ik op TV guide klik.Wat is de oorzaak????????Ik heb er al eerder een topic over gemaakt en aangevuld, zelfs gemaild met Px maar geen antwoord.
Ik had jullie vorige maand geïnformeerd naar verlenging van mijn getrouwheidskorting, ik kreeg toen de melding dat deze nog actief is tot 14 oktober en dat deze erna opnieuw moest aangevraagd worden, maar nu merk ik op de factuur van september dat de korting nog actief is maar slechts een halve maand in mindering wordt gebracht, kunnen jullie dit aanpassen? Kunnen jullie terug getrouwheidskorting voor het komende jaar aanbieden?Alvast bedankt!
Via deze stuur ik het bewijs van opsturen apparatuur via B-post. Mvg.Rudi Brits
Vandaag ontving ik ongevraagd onderstaande e-mail van Proximus. Hierop reageren via reply is onmogelijk en een e-mail adres om een formele geschreven klacht in te dienen is onmogelijk op de website van Proximus te vinden en willen ze ook niet opgeven als je hun dat telefonisch vraagt. Bij deze plaats ik dus mijn klacht maar op het forum, in de hoop dat Proximus hier mee aan de slag gaat. Annuleren van deze bestelling via het nummer 0800 22 800 zoals ze aangeven is blijkbaar ook niet mogelijk. Beste,Ik heb dit helemaal niet besteld. Ik verzoek u dus met aandrang deze bestelling te annuleren. Gelieve te noteren dat ik deze handelswijze van ongevraagde contractafsluiting helemaal niet op prijs stel. Bij herhaling van dergelijke communicaties zal ik overwegen om al mijn diensten bij u op te zeggen.Graag bevestiging van de annulering van dit fiber pack.Groeten, Patrick Hofman Op 14 feb. 2022 om 15:20 heeft Proximus <info.order@proximus.com> het volgende geschreven: Dag Patrick, B
Beste,Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. Ik weet dat we dit elk jaar steeds zelf opnieuw moeten aanvragen. Er is intussen alweer een jaar voorbij, dus bij deze dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.Vriendelijke groeten.
I am an Internet Maxi Fiber customer. I am trying to set up port 80 and 443 on the public internet to have access to a server on my internal network. However, those ports always appear closed. Is anyone able to explain why?I have set up port forwarding on my router so it redirects 80 and 443 to the correct internal service and confirmed this is working correctly from inside my network.However, even after choosing advanced mode^ in the my proximus website, which should open ports 23, 80, 443, 992, 8023, 8080, 8443 (at Proximus network level), they still appear to be blocked externally. I have waited a total of three days and unplugged the proximus router for 10+ minutes at least once a day.Services on ports outside of that range (and the always blocked list*) appear to work without issue.Is anyone able to explain why the block would still appear to be in place? This feels like a proximus network issue, but customer support seem unable to help. ^From the panel: “For security and operati
Probleem met server, programma’s herstarten, uitgesteld kijken, beeldkwaliteit? Niets lukt al twee weken niet meer? Hopelijk kan Proximus dit oplossen.
beste sinds een paar dagen heb ik geen 5G mobiel netwerk in de buurt Wilsele waar ik werk, in Kessel-Lo waar ik woon werkt het normaal, op mijn scherm staat wel 5G vermeld maar toch krijg ik steeds de melding problemen met het netwerk, ja ik heb al een paar keer mijn smartphone opnieuw opgestart. mij gaan jullie toch niet wijs maken dat daar nog geen klachten zijn van binnengekomen. vorige week waren er geen problemen.
Beste Ik merk dat mijn hetrouwheidskorting in december afloopt. Zou deze dan weer geactiveerd kunnen worden voor 12 maanden? Mvg
Geachte klantendienst v Proximus,Op donderdag 31 oktober heb ik mijn mobiele nummer, dat al enige tijd bij Proximus stond, via eSIM overgezet naar Telenet. Kort na de activatie merkte ik echter dat het mobiele bereik bij Telenet in mijn woonomgeving onvoldoende was, waardoor ik besloot om hetzelfde nummer later die dag weer terug te porteren naar Proximus.Dit proces verliep opnieuw via eSIM, aangezien dit de snelste manier zou zijn. Mijn verbinding met Telenet viel echter na enkele minuten uit, en ik wachtte op de activatie van de Proximus eSIM. Helaas is deze tot op heden, vijf dagen later, nog steeds niet ontvangen. Hierdoor ben ik volledig onbereikbaar op mijn mobiele nummer, wat voor zowel persoonlijke als werkgerelateerde zaken problematisch is.Na contact met de klantenservice via chat werd mij verteld dat er vanwege een ‘fraudegolf’ op eSIM's geen hulp geboden kon worden, en dat ik naar een winkel moest. Aangezien ik aan het werk was, gaf ik aan dat dit lastig zou zijn. Ik werk z
Sinds vandaag werkt HLN+ plots niet meer.Ik heb dit vorig jaar ook gehad en dan is het via dit forum opgelost geraakt. Zelf had ik geen succes na diverse contacten met proximus en HLN, die de fout op elkaar staken.
Ik wil mijn Galaxy A12 vervangen.In aanmerking komt de Galaxy S23 128 GB 5 G omdat ie iets kleiner is dan mijn A12.Nog een optie was de A24 (zonder Fe of +) omdat ie ook kleiner is.Bij Essec vernam ik dat wanneer ik een van deze toestellen zou nemen dat mijn abonnement automatische moet verhoogd worden. De man van Essec was zo correct om te zeggen dat ik helemaal geen zwaarder abonnement nodig heb.Mijn vraag nu.Waarom moet ik een ander abonnement nemen als ik een van bovenstaande gsm's zou aanschaffen?