Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
GeachteVandaag is een technieker langs geweest om onze proxilus installatie te installeren. Hij vertelde ons dat er geen beugel bij was. Dus hangt de modem vast aan de kabels het trekt op niks !We hebben dan maar de klantendienst gebeld die ons niet kon helpen. Het is niet mogelijk om een beugel op te sturen zeggen ze ons. Dit is geen klantenservice. Een dakwerker legt toch ook niet de nieuwe dakgoot in uw voortuin??Het zal niet lang duren voor de bekabeling kapot zal zijn. Graag had ik hulp gekregen ik wil desnoods zelf de beugel installeren .
Sinds 19 jan. ben ik aangesloten op Fiber (pack 'Flex S Fiber' met internet + tv + mobiel).Als ik speedtests uitvoer kom ik echter altijd op een max downloadsnelheid van rond de 95 Mbps en een upload van rond de 70-80 Mbps. Dit is getest met verschillende devices (laptops, desktop, gsm) zowel via wifi5, wifi 6 alsook met utp-kabel (cat6) rechtstreeks op de Internet Box.Op MyProximus staat er bij mijn internet 'Internet Maxi Fiber' aangegeven met vlak daaronder Mega Fiber 500/500 Mbps. En als ik daarop klik staat er bij Snelheid Downloadsnelheid 500 Mb/s en Uploadsnelheid 500 Mb/s, wat allemaal correct is.Maar daar kom ik met Speedtests dus absoluut niet bij in de buurt.fyi: ik had eerder vandaag al contact hierover via jullie chat. Na wat tests en resets van de modem werd doorverwezen naar een technieker, die me dan daarnet opbelde met de melding dat hij hier niks kon aan doen en dat het om een configuratieprobleem gaat (die 'Internet Maxi Fiber' zou volgens hem een cap geven van 100
Gaat “Proximus” het sportaanbod uitbreiden want “Eleven” is door “DAZN” overgenomen en ik zag dat die 4 pakketten aanbieden waarvan één met Playsports (Engelse voetbal).Maar die is toch van “Telenet”?
Is de online tv gids onlangs geupdatet? Sinds enkele dagen ben ik steevast uitgelogd, en moet ik telkens terug inloggen, terwijl dit ervoor niet zo was.Ook is er iets veranderd bij het aanklikken van een programma in de gids. Vroeger kwam dit in een pop-up, en kon je die sluiten en gewoon verder de tv gids bekijken op de dag waar je bezig was. Nu ga je naar een nieuw venster, en wanneer je terug naar de vorige pagina gaat, kom je altijd op “vandaag” terecht. Dus als je morgen een programma aanklikt en dan terugkeert, zit je altijd weer op “vandaag”. Is heel omslachtig om de tv gids te bekijken, is dit enkel bij mij zo?
Hallo, ik heb gisterenavond perongeluk M-pay afgezet. Nu probeer ik het via Myproximus weer aan te zetten maar ik kan het nergens terugvinden.. kan iemand mij daar aub bij helpen? dank bij voorbaat! groeten, Jaimy
Tv kijken gaat echt niet meer. Constant haperen sinds een 3 tal weken . Eerst af en toe daarna en nu constant. Klantendienst gebeld en moet zeggen , was in orde , gingen dezelfde dag ´og technieker sturen. Technieker komt , vervangt box met de laatste nieuwe (internet box) , probleem blijft. 2de oplossing modem vervangen met de v7 dacht ik , probleem blijft . Laatste oplossing :kabel vervangen tss modem en box , was op eerste zicht de oplossing. Tot een half uur of 45min nadat de technieker weg was , was de hapering er terug . Pffff . Technieker zou morgen bellen om te luisteren en eventueel buiten ergens te kijken Waar ze hun bak staan hebben zeker. Ne normale mens zou er zot van worden maar iemand met autisme zoals ik zeker.
Ik had daarnet gezien dat er een nieuwe zender aankomt op 19/01: Play CrimePlay Crime: de nieuwe zender met 24/7 crime series en films (goplay.be)Ik vind echter nergens info of die ook te zien zal zijn bij Proximus; iemand dat al meer info gevonden heeft?Grtjs
Sinds gisteren geen vaste telefoon en enkel zeer onstabiel internet en tv. Dit is de 5 de keer dat het hier plat uitvalt, vorig jaar bijna een maand. Dadelijk gebeld en ze constateerde dat er een lasploeg moet komen, kunnen (steeds hetzelfde verhaal, kan ze niet vastleggen, hebben eigen agenda) maar ze gingen mij contacteren. Thuiswerk of blok is niet hun probleem! In de chat hoorde ik dat ze daar wel een week tijd voor krijgen, daarna mag je wel klagen. Dus conclusie, het zal wel nog een hele tijd duren voor er iemand in gang schiet! En wat zeggen ze dan, druk en te weinig personeel. U vraagt 100 euro per maand, laat daar dan toch een service tegenoverstaan!!!!! Na zoveel jaren ben je mij kwijt als klant!
sedert half december heb ik de nieuwe android tv box v7.bijna elke dag, op gelijk welk tijdstip, krijg ik tijdens het tv kijken plots een zwart beeld en dit zo zeker 4 a 5 keer na elkaar: dus normaal beeld afgewisseld met zwart beeld. Hoe kan dit opgelost worden?Nog een vraag: tv is uitgeschakeld,zonder dat iemand iets doet, begint de tv plots opnieuw te spelen. wat is dit?
Goeiedag, ik heb een BBOX 3V+ Modem van Proximus die bij mij naast de TV staat. Omdat ik het niet zo mooi vind dat die modem pal in het zicht staat vraag ik mij af of ik deze mag opbergen in de tv-kast. Hier heb ik al mijn V5 compact decoder in ondergebracht. Er is een kabelgat achteraan de kast, voor de rest is het een gesloten kast. Bedankt alvast voor uw antwoord.
Ik probeer via myproximus, een nieuwe optie gsm abonnement + GSM Samsung galaxy s24 te bestellen, maar vanaf het moment dat ik mij abonnement moet kiezen loopt het fout : geen scherm meer en de boodschap bad gateway code 502
Vandaag 26/01/24 zijn ze proximus komen installeren. De techniekers hebben al 4,5uur nodig gehad om alles te kunnen aansluiten (openleggen van trottoir, proximuskabel naar binnentrekken, modem installeren, decoder indtalleren). Tijdens het installeren van de van de decoder kwam de aap al uit de mouw. Het beeld bleef constant haperen, geluid kwam niet overeen en internet valt om het kwartier uit. Eerst was de verklaring van de techniekers dat ik de verkeerde soort utp-kabel heb liggen in mijn woning. Dit zou de reden zijn waarom het beeld hapert. Daarna was het volgens de technieker allemaal normaal, de installatie moet even ‘klimatiseren’. Echter bleef dit duren, toch maar even naar de klantendienst gebeld. Decoder vanop afstand gereset. Dit heeft even geholpen, maar met veranderen van tvzender is het terug gekomen en beeld en geluid is weer naar de vaantjes. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing?
Sind een paar maanden werkt HLN niet meer op mijn laptop of tablet. Als ik inlog dan staat er actief wat niet zo is.Wat kan ik doen om dit te verhelpen
kan een vaste lijn nummer (Proximus uiteraard) doorgeschakeld worden naar een gsm met Pay&Go.kaartje? Zo ja kan hij dan gratis bellen totdat het probleem is opgelost? Mijn hoogbejaarde oom zit nu al 3 weken zonder vaste telefoon en het raakt maar niet opgelost.
Ik heb alle gegevens op mijn profiel gezet.
Wij hebben al geruime tijd problemen dat we volop wifi hebben maar dat we toch geen verbinding hebben met internet voor enkele minuten( kan soms korter of soms langer zijn). Bbox herstarten is al enkele keren gedaan maar geeft geen oplossing.
Beste,Ik bevind mij voor enkele maanden in het buitenland. Voorafgaand heb ik mijn abonnement laten omzetten naar een Pay&Go. Ik heb uitdrukkelijk gevraagd of het een probleem zou zijn dat de simkaart in het buitenland zou worden gebruikt (ik heb voorheen namelijk al dezelfde frats meegemaakt toen ik ook voor langere tijd naar het buitenland ging). De (vriendelijke) medewerkster wist mij te melden dat dit geen enkel probleem zou zijn. De simkaart zou geheractiveerd moeten worden, maar dit kon volledig digitaal zonder kaartlezer of dergelijke. Dit bleek niet correct te zijn… Als gevolg hiervan heb ik mijn grootouders afgelopen week naar een Proximus centrum moeten sturen in België om de simkaart - op hun naam - te registreren. Na de registratie zou alles dan wel in orde zijn. Nu blijkt dat ik ook nog naar de nummer 1911 moet bellen om de activatie te voltooien. Uiteraard werkt dit ook weer niet vanuit het buitenland. Graag spoedig een oplossing aangezien ik op heden geen sms’en kan
edit: opgelost, topic mag verwijderd worden
Hallo, ik heb deze morgen mijn Pay&go herladen met 10€, maar de belwaarde is niet verhoogd. Wat kan ik doen?
Geluid en beeld lopen niet synchroon bij de vrtmax app. Live TV en opnames zijn wel ok. Ik gebruik de originele hdmi-kabel en netwerkkabel.
Mijn aanpassing van toestel/abonnement blijkt niet mogelijk door een "flag" van de fraudedienst.Een medewerker van de klantendienst wist me te vertellen dat ik nooit achterstallige betalingen had en er ook niets open staat in hun systeem. Dit alles achter de beschermende muur van de "achterliggende dienst" die niemand mag bellen of kan bereiken natuurlijk.... Graag asap een oplossing en afhandeling van dit dossier zonder loze beloften.
Ik heb al vier jaar cloud maar 13maand geleden upgrade ik van 10 naar 50gb en betaal via Paypal 0,99€ maandelijks ! Gisteeen viel me op ik allang geen backups melding van cloud krijg dus klik cloud aan en onmiddelijk melding dat mijn 10GB opgebruikt zijn ! De 50GB staat nergens ! Kijk betalingen na en ja hoor 28mei pas betaalt en zo elke maand daarvoor stipt betalingen dus daar zit geen probleem !! Vraag bij chat my Proximus geen antwoord , nooit iemand komen antwoorden dus ga zelf maar iPhone aan en uit zetten maar zelfde bij cloud gebleven dus dan cloud uitlog en kan niet meer inloggen terwijl ik mijn paswoord goed ken ! Dan maar cloud verwijderen en terug instaleren en sindsdien is gedaan want als cloud klik is al melding verbindingsproblemen en probeer opnieuw ! Ben zelfs de hele iPhone terug gaan instaleren maar cloud blijft met die melding verbindingsproblemen ... Betaal dus cloud opslag voor niets !! Proximus kan waarschijnlijk niets doen ?? Nog mensen problemen en hoe kr
BesteAan welke voorwaarden moet je voldoen om een korting te krijgen?Ben reeds 49 jaar trouwe klant.GroetenNelissen
Via onze werkgever zouden we kunnen genieten van een mooie korting op de Proximus packs.Daarvoor diende ik de surfen naar www.proximus.be/affinity om de vereiste gegevens in te vullen wat ik dan ook heb gedaan.Ik kreeg een bevestigingsmail (op 15/01/2024) toegestuurd ik citeer…"Dag Patrick, Bedankt voor het indienen van je aanvraag! Je aanvraag werd aangemaakt op 15/01/2024 en kreeg volgend referentienr : 927040963 We bellen jou zo snel mogelijk om alle bijkomende vragen uit te klaren. Met vriendelijke groeten,Het Proximus-team” Ik werd inderdaad opgebeld (op 26/01/2024) en in dat gesprek werd ik er attent op gemaakt dat dit via mijn ( vroegere)werkgever moest gebeuren om te kunnen genieten van die korting, en dat ik nadien terug contact moest opnemen. Ik vond het een wat bizar telefoontje want er werden totaal geen bijkomende vragen gesteld nochtans stond dat zo in de mail voorafgaand van dit telefoongesprek vermeld.Ik heb mijn werkgever ook gecontacteerd en die raken er ook niet ech
We hebben een Android TV box type V7. DEZE is verbonden via een Toslinck en een omvormer naar digitaal.Sommige momenten werkt dit prima maar veelal krijgen we een knarsend geluid in de Plaats.We hebben reeds de omvormer, kabel en TV box gewijzigd. Het fenomeen blijft duren.Is er een instelling die moet gewijzigd worden ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.