Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
Beste,Ik werd onterecht 50 euro aangerekend voor een wifibooster. Recentelijk vervangde ik van modem en ging ik naar wifi6. Ik stuurde mijn modem en wifi booster terug.Graag onmiddellijke rechtzetting factuur.Dit is echt vermoeiend. Ik kan me inbeelden dat sommige klanten de moed niet hebben om klacht in te dienen en gewoon betalen. Graag commerciële geste voor mijn verloren tijd. dank
Ik heb sinds kort de pickx app op iOS gedownload en het casten naar mijn chromecasts lukt vlekkeloos, maar als ik wil casten naar mijn google hub, dan wordt niet alles weergegeven. Met andere apps die casting ondersteunen heb ik dat niet voor op dezelfde hardware. Iemand hier hetzelfde probleem en een mogelijke fix?Bedankt!
Donderdag is er een interventie geweest om mijn internetlijn te herstellen.Blijkbaar hadden ze mijn lijn in de verdeelkast op de retourlijn aangesloten.Ik heb dan mijn lijn gecheckt en ik zat op een afstand van 140 m met goede waarden.Deze avond opnieuw gecheckt omdat ik storingen op tv had en veel jitter op het internet heb, nu zie ik na de test dat ik op een afstand zit van 195m!!!!! En een slechte waarden. Ik vermoed dat ze mij vandaag opnieuw op een retourlijn aangesloten hebben en iemand anders op mijn connectie aangesloten.Kan dit zomaar? Goed bezig proximus
Beste,Ik ben overgeschakeld naar een ander klantnummer (overschakeling naar een business affiliate program). Ik beschik daar over een login en geraak op de my proximus app. Nu wil ik graag de login terug veranderen naar mijn email-adres, maar dat blijkt maar niet te lukken.Ik krijg steeds de foutmelding dat mijn profiel niet kon worden bijgewerkt.Mogelijks ben ik met mijn email-adres nog verbonden aan mijn oude klantnummer.Kan dit nagezien en eventueel verholpen worden?Alvast dank.
Beste,Ik stel vast dat de tarieven van PX verhoogd zijn. Dus dacht ik dat mijn hogere factuur normaal was.Bij nazicht stel ik echter vast dat ik in december en januari geen getrouwheidskorting meer ontvangen heb. Hoe komt dit? Kan dit terug toegekend worden?Vriendelijke groeten,
Wij zijn vorige vrijdag overgegaan van een Flex abonnement met vaste lijn naar zonder vaste lijn.Onze (2) mobiele nummers zijn behouden en zijn nu omgedoopt tot Flex S.De internetsnelheid die we hadden was 100/30 in de praktijk +/- 40-45, 8-10 up18 is de minimaal gegarandeerde down (volgens speedtest-internet-connectie te vinden op https://www.proximus.be/nl/id_cr_intspeedt/particulieren/internetabonnementen-voor-iedereen/kies-jouw-optie/speedtest-internet-connectie.html?#/speedResult)Vandaag (maandag) krijgen we mail “je Flex pack is geactiveerd met als detail onze gegevens, o.a. de telefoonnummers. Maar ook deze verwarrende mededeling aangaande ons Flex pack Volgens meerdere speedtesten heb ik geen sneller internet. Maar ik moet wel de snelheid testen via Wifi omdat mijn laptop geen ethernet aansluiting heeft. Ik merk ook geen snelheidswinst.En ook volgens de speedtest-internet-connectie is er niks gewijzigd. Zie ik ergens iets over het hoofd of doe ik iets fout?
Ik probeer simpelweg een mail te sturen via de mail app naar mijn werkgever, incl 3 afbeeldingen (screenshots) en 1 pdf document, met mij in BCC.Het lukt gewoon niet. Ik krijg niets aan. En ik heb ondertussen alle combinaties uitgeprobeerd: afbeeldingen 50% verkleind, tekst bij gezet, namen afbeeldingen ingekort,…Niks werkt. En is ook niet de eerste keer dat dit voorkomt.
v5 defect en bij plaatsen v6 sys_15 errorhad al eens problemen gehad met V5 … maar die werkte plots terug dus v6 heeft tijdje in de doos gestaan, nu dus de swap gedaan en SYS_15 error, alles al gereboot en in mijn pxs config gaan kijken via ip 192.xxxx zie ik beide decoders staan (v6), moet er mss iets anders gebeuren?
Weer foutieve factuur reeds de derde maand op rij de eerste maand was nog erger dan werd kosten aangerekend terwijl de rekening 10 dagen voor de vervaldatum betaald was. Steeds wordt onterecht my e-press aangerekend ten eerste zou dit gratis in een pack maxifiber met mobiele nummers ten tweede heb ik dit nooit gevraagd of geactiveerd en ik kan zelf in my proximus die optie niet afzetten. De vorige 2 maanden is het rechtgezet maar moet steeds ongelofelijk veel tijd en moeite insteken ik heb aal uren gechat en gebeld en verschillende mails gestuurd maar het raakt maar niet opgelost na het vorige telefonisch contact was ik nog optimistisch maar de volgende dag kwam de nieuwe rekening en weer was het verkeerd en nog verhoogd in prijs.Dit is gewoon administratief en dat geraakt al maar niet opgelost.Ook hardware-matig (technisch) is na 3 maanden mijn installatie niet in ordeik wenste een pack internet + mobiel nl maxi fiber met 2 mobiel nummers nu dat het eind vorige maand eindelijk in or
Goedemiddag, even de situatie schetsen: ik woonde een tijdje in Sint-Pieters-Woluwe, waar ik Proximus TV en internet had, via een bepaald klantennummer. Dat oude klantennummer / die account is nu in handen van de kennis die daar nog woont. Ik ben echter verhuisd, en heb via dat oude klantennummer/ die oude account een installatie besteld voor een nieuwe woonst, in Haren. Ding is: ik zou graag een nieuw klantennummer hebben hiervoor, aangezien mijn oude klantennummer door mijn kennis is overgenomen. Kan dat gemakkelijk worden verwezenlijkt? Indien niet, kunnen onder dat klantennummer eventueel de twee abonnementen (één maxi internet, voor mijn kennis, en één nieuw internet en tv, voor mij) geschaard worden? Dan deel ik maandelijks de factuur met die kennis.Er moet in elk geval niks gewijzigd worden aan het internetpakket van de account van mijn kennis, noch aan het feit dat er op de 8ste februari een technieker langskomt om mijn nieuwe tv- en internetinstallatie op te starten. Dank bij
Er is weer een zender verdwenen uit het betalende pakket PICKX NL,het wordt erg bedroevend dit pakket ,wanneer wordt dit is opgewardeerd zoals PICK FR;;;die hebben meer zenders voor dezelfde prijs !!!Proximus maakt u een verschil tussen een vlaming en een waal ??? Blijkbaar wel !
Ik heb recent een business abbonement op mijn nummer. Die nummer staat geregistreerd op een andere MyProximus. Hierdoor kan ik niet aanloggen op mijn business myproximus en mijn factureren raadplegen en betalen. Ik heb de klantendienst meerdere malen proberen te bereiken, ik krijg elke keer een incapabele mens achter de chat en moet mijn probleem 20x duizend keer uitleggen!!! Ik zit al 1.5 uur bezig met de chat en ze blijven de verkeerde info geven. Ik wou een klacht indienen via de chat en dan krijg je weer om je probleem uit te leggen.Ik blijf maar nieuwe mensen op de chat krijgen met herhalingsvragen wat het probleem is. STOP MET IDIOTEN ACHTER DE CHAT TE ZETTEN
Recent ben ik gecontacteerd door een malafide persoon, een poging tot phishing bij een 2de hands verkoop. Gelukkig had ik hem of haar op tijd door. Daarom bekijk ik dezer dagen heel kritisch mijn internet beveiliging, ik heb de meeste wachtwoorden gewijzigd, enz.Maar nu vind ik vandaag iets heel vreemds aangaande mijn webmail.Sedert vele jaren heb ik een mailbox van het type fa******@skynet.be, met 2 aliassen, namelijk *ikzelf*@skynet.be en *mijn*vrouw*@skynet.be. Sinds enkele jaren beheer ik ook een extra mailadres *mijn*moeder@proximus.be. In totaal dus 3.Wanneer ik inlog op webmail via fa******@skynet.be (is vaste inlog) krijg ik alle mails te zien. Tot hier dus alles in orde.Maar ik bekijk nu op mijn laptop In MijnProducten, ga naar ProximusMail, mijn mailbox instellen en vind 4 mailboxen:*mijn*vrouw*@skynet.be*mijn*moeder@proximus.bema*****4@skynet.bema*****6@skynet.beDe mailbox *mijn*vrouw*@skynet.be heeft 2 aliassen: *mijn*vrouw*@skynet.be en *ikzelf*@skynet.be. In die volgorde
Sinds enkele dagen heb ik problemen met mijn V5C decoders. Ik heb er 2 maar 1 gebruiken we zelden. Het komt er op neer dat menus niet meer werken, (tv op aanvraag enz) maar ook dat het beeld soms vast loopt. Wanneer je de decoders dan reset of reboot wordt de software geladen en daarna komt er op het scherm genius verbinding “Geen verbinding met het netwerk”. De decoders zijn rechtstreeks met een kabel aangesloten op een internetbox. Deze is vorige maand nieuw geplaatst samen met een fiber verbinding. Ik heb al eindeloos alles zitten rebooten en resetten (ook de internetbox). Soms krijg ik dan ineens weer beeld… meestal niet… Vorige week proximus technische helpdesk gebeld… Na letterlijk meer dan een uur naar een wachtmuziek te moeten luisteren hebben ze de internetbox gereset en had ik weer beeld… spijtig genoeg denk ik dan want het probleem is nog niet opgelost… Vandaag weer hetzelfde probleem geen beeld… resetten, rebooten niets helpt. Ik heb het eens via de chat geprobeerd maar ook
Beste,we hebben op ons proximus account die mailboxes opgezet, met verschillende aliassen:Eén adres blijkt niet langer te werken: (email verstuurd naar dit adres bounced)The original message was received at Fri, 10 Feb 2023 16:50:06 +0100from 94-225-210-182.access.telenet.be [94.225.210.182] ----- The following addresses had permanent fatal errors -----<Cooperative_gantoise@proximus.be> (reason: 550 #5.1.0 Address rejected.) ----- Transcript of session follows -----... while talking to mx.glb.proximus.be.:RCPT To:<Cooperative_gantoise@proximus.be><<< 550 #5.1.0 Address rejected.550 5.1.1 <Cooperative_gantoise@proximus.be>... User unknown
Sinds vorige week nieuwe decoder ontvangen. De syncronisatie tussen beeld en geluid zijn een ramp. Ik zie hier dat dit een veel voorkomend probleem is, echter zie ik hier nergens geen deftige oplossing voor dit probleem. Als dit zo blijft overweeg ik mij abonnement op te zeggen en naar de concurrentie over te stappen. Grtjes JP.
Als ik naar het nummer van mijn schoonmoeder (97 jaar) bel krijg ik “het nummer is niet in gebruik”.Heb met de technische dienst van Proximus gebeld, heeft me 19 minuten aan de praat gehouden en wist het toen ook niet. Conclusie technische dienst zal wel aan het toestel liggen, lijkt me sterk dat je dan de mededeling niet in gebruik krijgt.Kan iemand me helpen of opgeven wie ik moet bellen?
Hoe kan ik mijn contactpersonen in Outlook ophalen en automatisch synchroniseren vanuit Skynet Webmail.
Bestevraagje in naam van mijn schoonouders.het beeld op hun TV hapert af en toe, toont even een zwart scherm of sneeuw. Alle stappen onder ‘hulp’ al eens gedaan, maar geen beterschap.Enkele weken geleden zijn eens naar de Proximus winkel geweest om te vragen om deze box te wisselen, maar ze kregen het antwoord dat ze dit online moesten doen. Iemand een idee, waar ze dit moeten aanvragen?Vriendelijke groeten,Frederik
Hoi beste forumleden, Even ingelogd hier omdat ik volgens mij met een verkeerde instelling zit ergens. Ik probeer dus op mijn 2de router PPPoE passthough te gebruiken om een 2de IP te verkrijgen maar ik geraak er niet mee op het internet en ik krijg steeds een waarschuwing van Scarlet dat mijn modem te veel authenticatie pogingen doet en dat ze even mijn internet afsluiten. Heb met Scarlet gebeld en die zeiden dat PPPoE mogelijk is maar dat ze dus de 2de router niet ondersteunen, wat begrijpelijk is. Ik volgde deze link van proximus en heb dus:#LAN van 3v+ aangesloten op WAN van Asus.#3V+ netwerk is 192.168.1.0/24 en van Asus is 192.168.50.0/24#PPPoE settings zowel op de 3v+ als op de Asus ingevuld en PPP staat aan op de 3v+ Heb ik ergens iets over het hoofd gezien? Ik las ergens dat ik op de Asus misschien wel een 2de WAN kon maken met ethernet verbinding om zo bij IPTV de VLANID 10 te taggen. Maar met de waarschuwingen dacht ik dat ik het best eerst eens hier vraag. Alvast bedank
Even een vraagje , Vorige week had in contact met proximus voor zelfaansluiting internet,er werd me toen gezegt dat dit mogelijk was en er is ook nagekeken op het adres zelf.Vandaag de aanvraag gedaan en wordt me gezegt dat er toch een technieker moet komen.Ik woon namelijk in een appartementsgebouw met +-50 appartementen , heeft deze technieker enkel toegang nodig tot de kelder voor de algemene aansluiting; of moet hij ook in het appartement zelf zijn? Mvg Beckers Thomas
Beste, Tot de maand december 2022 had ik het Pack Flex omvattende vaste lijn, cloud 10gb, internet maxi,my epress, Family life premium, TV, TV REPLAY?PICKX APPmet daarbij 4 gsmTv Boxkorting van werkgevernetflix premium aan 17.99 Euromet als totaal factuurbedrag 127.98 euroDoor geklungel van proximus medewerker zat ik ineens zonder vaste lijn(ik zou deze wijziging online aangevraagd hebben NIET DUS) en stond ineens ook Netflix niet meer op de factuur.Heb daarvan melding gemaakt en ze gingen dit herstellen maar gebeurde dus niet, de vaste telefoonlijn heb ik laten verwijderen uit pack met als belofte dat me dit een besparing van 11 euro ging opleveren.nu krijg ik vandaag 13/01/2023 een nieuwe factuur ditmaal van 144,79 euro met korting van de werkgever. wat hebben ze gedaan ze hebben me een Pack S met netflix standaard gegeven waar ik niks mee ben, had vroeger netflix premium; de hele dag aan de chat gespendeerd en in plaats van te lezen wat ik vraag doen ze hun zin; betaal nu pack s met
Ik heb een Pay&Go nummer in mijn alarminstallatie zitten, heb op 2 november het krediet opgeladen met 10€ en nu staat hij al terug op 0,8€. Bij nazicht in de oproep/herlaadgeschiedenis zie ik de oplaadbeurt staan van 02/11 en daarna begint dit nummer zichzelf blijkbaar op te bellen waardoor het krediet nu terug op 0,8€ staat… hoe kan dit ?? het gaat om nr 0476076318
waneer zouden de samsungs a53 terug binnen komen ben een 14 dagen geleden langsgeweest en de verkoopster zij me er is geen enkel probleem met de stock heb nu enkele dagen terug opgebeld had nu een verkoper aan de lijn die zij me ze komen waarschijnlijk niet meer binne wat is me dat nu