Skip to main content

Beste heb van  2 april Proximus  opgezegd buiten 1 mobiel nr die blijf ik behouden waarom krijg ik er geen bericht van 

@Nancy007 

Omdat de PX moderatoren u zouden  kunnen meer informatie geven, als ze maandag de draad hier terug opnemen:
Noteer in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is).
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit wenst.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.


   


@Nancy007

Dit is een publiek Forum, zéér onverstandig om hier uw privé gegevens te delen.

Gans de wereld kan jouw naam zien, je adres, je telefoonnummer, je GSM nummer,je e-mail adres en je PX klantennummer.

 

Eigenlijk onbegrijpelijk hoe losbandig mensen nog omgaan met hun privé gegevens, en dan verwonderd zijn dat er (identiteits-) fraude gepleegd wordt 😔.


Dag @Nancy007 dossier 54326410 is hiervoor in behandeling, de betrokken dienst neemt contact met je op. Groetjes, Heidi


Reageer