Vraag

Vastlopen TB box

  • 8 April 2024
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Hey,

 

Gisteren is mijn TV box meerdere malen volledig vastgelopen in 15minuten tijd. Ik probeerde deze via de knop uit te zetten maar dit ging niet. Hiervoor moest ik elke keer de stroom adpater uittrekken achteraan het toestel, even wachten en opnieuw insteken.

 

Ook heb ik gemerkt dat de aan/uit knop support plaat vooraan het toestel is losgekomen en ingeduwd blijft in mijn decoder nu. Niet dat de aan/uit knop ingeduwd blijft, maar het volledig support systeem van het knop. Dus ik heb geen last van het aan en uit gaan van het toestel.

 

Is het mogelijk om deze gewisseld te krijgen?

 

Mvg,

Pascale H.


2 reacties

@PascaleH 

Ik vermoed dat je → ForumProfiel reeds aangevuld is, indien niet vul zoveel mogelijk Privé klantgegevens aan omdat de PX moderatoren je zouden kunnen verder helpen.
In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. uw vraag vermelden indien je dit nodig acht.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". 

Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Ja, deze waren al aangevuld, toch nog eens nagekeken voor de zekerheid.

 

Mvg,

Pascale

Reageer