Vraag

Stand van zaken - versneld tv kijken

  • 8 April 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hallo,

 

Ik ben op dit moment klant bij Telenet. Een veel gebruikte functie is versneld tv kijken. Voordeel van mijn oude Telenet-decorder is dat het geluid en de ondertiteling ook volgt. Zo kun je dus naar een programma kijken op dubbele snelheid zonder iets te missen. Of een saai stuk doorspoelen en toch kunnen volgen waar het over gaat. 

 

Ik ben aan het twijfelen om over te stappen naar Proximus. Maar ik lees hier in vooral oudere berichten dat het niet mogelijk is om versneld x2 door te spoelen op de Android TV-box met behoud van geluid en ondertiteling.  Overigens zelfde probleem bij de nieuwe tv-boxen van Telenet. 

Is dat ondertussen toch mogelijk bij Proximus? Want het meest recente bericht dat ik daar over kan vinden is al meer dan een jaar oud. 

Of zijn er tips om wel versneld tv te kijken? Kan dit bijvoorbeeld met plugin via de proximus Pickx TV-site. Bij Telenet lukt het op die manier (soms) met de juiste plugin in je browser. 

Moet ik als huidige Telenet-gebruiker nog met iets rekening houden als ik overstap naar een Android TV-box bij Proximus? 

 


1 reactie

….ik lees hier in vooral oudere berichten dat het niet mogelijk is om versneld x2 door te spoelen op de Android TV-box met behoud van geluid en ondertiteling. …..

Is dat ondertussen toch mogelijk bij Proximus?

Neen, dit is nog niet mogelijk .

 

 

Reageer