Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement



Toon eerste bericht

200 reacties

@AntonellaD En mijn GSM kaart voor mijn tablet?

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens Dat is geen verplicht onderdeel van het Flex pack. Dus indien je deze niet meer gebruikt, kan deze worden opgezegd. Indien je deze wel wenst te behouden dan zijn er abonnementen voor mobiel internet of kan je opteren voor een pay&surf herlaadformule.

Mobiel internet – Laptop en tablet | Proximus

Groetjes,
Antonella

 Ik wil graag weten of je als nieuwe flex klant nu automatisch een V7 decoder krijgt

Hey Luc.

 

Vandaag de V7 ontvangen en geïnstalleerd (de procedure zelf is “a piece of cake” trouwens).

en niet alleen de installatie ook het gebruik van de afstandsbediening (lees menu) is vlot en spontaan.

Een retourlabel zal waarschijnlijk nog komen daar ik de “oude” decoder vandaag pas heb gedeactiveerd.

Groet, Ronny.

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Het antwoord op jouw vraag is “JA”; de klant ziet in de TV ordering flow dat de swap betalend is aan een bedrag van €49.

Ook staat deze informatie op onze website.

Android TV Box | Proximus

Groetjes,
Antonella

 

ik hoop voor u dat je verder niet te veel problemen zult ondervinden .

@AntonellaD  Kan ook als alternatief maar is niet gratis he… kortom… om hetzelfde te hebben als nu zal ik meer gaan betalen… en meer dan 7,5EUR/maand Waarom is dit zo moeilijk toe te geven bij Proximus?

Ik had gehoopt dat, als lange en trouwe klant, Proximus zou tegemoetkomen aan mijn vraag, maar uit deze heen-en-weer conversaties heb ik reeds begrepen dat dit helaas niet zo zal zijn.

Ik wens niet meer te betalen en dus mijn huidige configuratie/pakket te behouden. Wat moet ik doen om de 5 compact te bekomen?  Kan u mij dit toesturen ?

@Luc.M Bedankt voor deze bijkomende verduidelijking.

  1. Maar ik mag hier toch uit besluiten dat iemand die een flex pack heeft (zonder All Stars of All Stars & Sports tv-optie) en nog geen V7 decoder heeft,  zijn oude decoder kan gratis omgeruild worden voor een V7 decoder.
  2. Want ik stel vast dat zelfs iemand die een nieuw pack flex afsluit (zonder All Stars of All Stars & Sports tv-optie) niet default een V7 decoder opgestuurd krijgt, aangezien de vraag regelmatig gesteld wordt wat moet ik doen om mijn oude  decoder om te ruilen voor een V7.

Of zie ik het dan toch nog verkeerd?

@AntonellaD Dit is eigenlijk waar ik totaal niet goed aan uit kan, dan moet zowel voor punt 1. en ook voor punt 2. ,  in  dit geval betaald worden als men een V7 wilt?

Beste we gingen recent in op het eindejaars aanbod om de 4K smart tv bij een flex pack te komen. Vandaag werd de installatie uitgevoerd maar we kregen een V5 mini decoder welke geen android heeft en geen 4K ondersteuning. We rekende hier echter wel op. We willen natuurlijk optimaal genieten van beeldkwaliteit en android door apps te installeren en te casten maar dit gaat dus niet nu. De technieker keek alles na en bevestigde dat we normaal een V7 zonder probleem zouden moeten kunnen krijgen mits omruil. Kan dit geregeld worden @proximus ?

Nog iemand dit meegemaakt?

 

Kijk uit 'aar een reactie.

Mvg Jolien M

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens De omruiling naar de V5 compact werd ingevoerd. Deze wordt deze week nog geleverd. Je krijgt vandaag nog een e-mail ter bevestiging. Groetjes, Antonella

Hoi Martin.

Weet u wanner ik de e-mail met retourlabel mag verwachten?

Over eventuele problemen kan ik niet mee praten, ik heb de decoder van vandaag pas in gebruik... "fingers crossed" 😀

Reputatie 7
Badge +1

@Martin Het antwoord op jouw vraag is “JA”; de klant ziet in de TV ordering flow dat de swap betalend is aan een bedrag van €49.

Ook staat deze informatie op onze website.

Android TV Box | Proximus

Groetjes,
Antonella

 

@AntonellaD. Vraagje hierover. Toen ik mijn Flex abo pakte zat daar een V7 decoder bij. Heb toen gezegd vanwege problemen houdt ik mijn V5 decoders tot de problemen opgelost zijn. Dus als ik nu beslis om de V7 decoder toch te pakken zou ik dan € 49 moeten betalen. Terwijl bij afsluiten Flex abo de V7 decoder toch bij het abo zat. Of zie ik dit nu verkeerd 😷🤔 Grtj, Antoon

in principe versturen ze die tamelijk vlug maar zoals ik hier dikwijls lees dan zijn er heel veel die deze niet ontvangen en ze ook in de spamfolder niet terugvinden zodanig dat Proximus dan deze moet terug opsturen als je het hier meldt dat je ze na enkele dagen nog niet ontvangen hebt.

FYI: De prox medewerkers zullen wel het nodige doen om je v5-C om te ruilen met een V7 als je daar recht op hebt, dus gewoon afwachten tot ze hier de draad opnemen.

Oké, ik zal 'n oogje in het zeil houden.

@PeterD1 dit zal wel zo zijn want voor Epic combo >

  

 Vanaf nu krijgen volledige nieuwe Epic combo klanten die een nieuwe installatie krijgen de V7 decoder mee in het pack.
Mvg, Koen

Maar het zou inderdaad beter officieel bevestig worden door iemand van Prox zelf.

Reputatie 6
Badge +2

V7 al, ik heb ooit nog een V2 gezien.  🇩🇪

Reputatie 7
Badge +3

Dag @hanshosten we volgen dit verder op onder dossier 47215923! Groetjes, Heidi

Ik wilde graag een tweede decoder aanschaffen. Nu vroeg ik of het mogelijk was om een v7 te ontvangen en mijn oude v5 die ik nu al heb ook te vervangen door een v7. Ik heb 2 maal gebeld en kreeg beide keren een ander antwoord. Is het dan via deze weg mogelijk?

Reputatie 7
Badge +3

@JolienM89 

beste Jolien,

ik kijk het na

momenteel is je bestelling nog niet doorgestroomd en kan ik nog geen aanpassing doen

Ik volg het op.

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Ik vind het ook vervelend dat de dossierbeheerder u nog niets heeft laten weten.Ik heb juist een mail naar deze verstuurd met de vraag om u spoedig te contacteren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

@Joel M Weer een kleine week verder en weer nog geen enkel antwoord van die dossierbeheerder. Er schort duidelijk iets aan jullie leveringsprocess EN jullie  communicatie. Wat denkt Proximus hier aan te doen?

Hallo.

Wij zijn onlangs overgestapt van Tuttimus naar Flex.
Graag zou ik de V5 decoder willen omruilen voor een V7.
Ik meen op dit forum begrepen te hebben dat dit ook via deze weg kan?
Indien ja, hoe verloopt de omruiling en wat zijn de kosten?

Met vriendelijke groet.

Beste

Ik ben overgestapt van een oude pack naar het flex pack. Daar hoort een V7 decoder bij. 

Wordt deze gewoon standaard opgestuurd of moet ik nog iets doen? Dit is mij niet echt duidelijk.

 

Bedankt.

Hallo @tina.b ,

 

Hartelijk dank. Idd ik zit er heel kort op maar was eigenlijk echt beetje geschrokken dat het niet zo lief zoals we gehoopt hadden. We hebben het flex pack met Netflix maar aan telefoon enkele weken geleden heb ik al aangegeven dat we dit abonnement Netflix waarschijnlijk gaan stop zetten en een abo op streamz gaan overwegen. Uiteraard kijken we graag ook naar een 4k kwaliteit dus ja.. hopelijk kan er iets voor ons geregeld worden. We gaan ervan uit dat het goed komt. We horen het wel. Mvg Jolien

omruilen is kosteloos en wordt opgestuurd waar je dan retourlabels krijgt om de oude terug te sturen, maar overmorgen komt iemand van Prox zelf, hier pas terug op het forum en kunnen natrekken of je recht hebt op een V7 decoder.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee overmorgen direct aan de slag kunnen.

Reageer