Deze opgevraagde snelheid geeft aan dat een fiber aansluiting in zicht is alleen kun je daaruit nog niet afleiden of je nu al kunt aansluiten op fiber of in de nabije toekomst!
Maar om daar meer zekerheid over te krijgen zou iemand van het Proximus forumteam dit moeten opvragen aan de bevoegde fiber dienst wat de huidige stand van zaken is om eventueel al te kunnen aansluiten hierop!
Maar of prox forummedewerkers hier nog vanavond een antwoord kunnen op geven , denk ik van niet en zal het pas maandag zijn dan, want in het weekend komen zij hier niet meer langs op het forum.
NB: flex pack is voldoende om recht te hebben op een V7 decoder
zie hier voor de flex packs → https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
onderaan deze pagina kun je dan zelf je flex pack ook samenstellen.
Flex packs veel gestelde vragen → https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html
@Martin Ik heb enkele weken geleden mijn V6 decoder (die steeds haperde) proberen om te ruilen voor een V7 via de proximus klantendienst. In het toegestuurde pak zat opnieuw een V6 decoder,...:-s.
Kan je me uitleggen hoe je het omruilen van een V6 decoder voor een V7 decoder dan moet aanpakken? Of als iemand van proximus zelf dit kan oppikken?
Dit omruilen van een V6 naar v7 decoder zal iemand van het proximus forumteam zelf verder onderzoeken voor je als hier één van hen de draad opneemt.
Hallo Luc, bedankt om dit voor me te proberen in orde maken. Ik ontving een ‘abonnementswijsziging met daarin een leverdatum voor de Decoder op de 3e en een bericht van bpost dat er een pakket zou aangemaakt worden door proximus voor levering op de 4e. Het pakket staat volgens de track & trace nog ‘bij Proximus’ ...
D.
@ddeconin Dag, woensdag mag je deze via Bpost ontvangen ( voor het terug sturen is de handeling hetzelfde) mogelijk zit deze mail in de spammap. Groetjes Luc
@Luc.M Ik ontving inmiddels een abonnementswijziging met daarin een leverdatum voor de Decoder op de 3e en een bericht van bpost dat er een pakket zou aangemaakt worden door Proximus voor levering op de 4e. Het pakket staat volgens de track & trace nog ‘bij Proximus’. Enig idee wat er aan de hand is?
Hallo.
Wij zijn onlangs overgestapt van Tuttimus naar Flex.
Graag zou ik de V5 decoder willen omruilen voor een V7.
Ik meen op dit forum begrepen te hebben dat dit ook via deze weg kan?
Indien ja, hoe verloopt de omruiling en wat zijn de kosten?
Met vriendelijke groet.
omruilen is kosteloos en wordt opgestuurd waar je dan retourlabels krijgt om de oude terug te sturen, maar overmorgen komt iemand van Prox zelf, hier pas terug op het forum en kunnen natrekken of je recht hebt op een V7 decoder.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee overmorgen direct aan de slag kunnen.
@Ronald60 Dag, deze zal gebracht worden op maandag 16 november door je postbode.
(retour label krijg per mail, opgelet deze kunnen bij de spam terecht komen)
Groetjes,
Luc
TOPPIE
Hey Luc.
Vandaag de V7 ontvangen en geïnstalleerd (de procedure zelf is “a piece of cake” trouwens).
en niet alleen de installatie ook het gebruik van de afstandsbediening (lees menu) is vlot en spontaan.
Een retourlabel zal waarschijnlijk nog komen daar ik de “oude” decoder vandaag pas heb gedeactiveerd.
Groet, Ronny.
ik hoop voor u dat je verder niet te veel problemen zult ondervinden .
Hoi Martin.
Weet u wanner ik de e-mail met retourlabel mag verwachten?
Over eventuele problemen kan ik niet mee praten, ik heb de decoder van vandaag pas in gebruik... "fingers crossed" 😀
in principe versturen ze die tamelijk vlug maar zoals ik hier dikwijls lees dan zijn er heel veel die deze niet ontvangen en ze ook in de spamfolder niet terugvinden zodanig dat Proximus dan deze moet terug opsturen als je het hier meldt dat je ze na enkele dagen nog niet ontvangen hebt.
Oké, ik zal 'n oogje in het zeil houden.
@Luc.M ik ben nu reeds meer dan 2 weken aan het wachten op mijn decoder. Volgens Proximus was die verzonden maar volgens bpost is die nog bij Proximus. Reeds 3 keer naar klantendienst gebeld en telkens moet ik nog ‘enkele dagen’ geduld hebben. Inmiddels krijg ik telkens ‘dreigmailtjes ’ dat ik dringend mijn oude decoder moet terugsturen want dat ze anders zo’n 150€ gaan aanrekenen. Iemand spreken die het probleem kan oplossen is blijkbaar onmogelijk. Welke medewerker van proximus lost dit probleem eindelijk op? Aan allen die hun decoder proberen om te ruilen, zeg voor alle zekerheid eerst uw domiciliering op…. :-s
@ddeconin Dossier 46798102 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella
@ddeconin Dossier 46798102 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella
@AntonellaD Dit is wat ik nu zo’n 2 weken te horen krijg maar op geen enkel moment heeft iemand van Proximus me al gecontacteerd. Enkel aan mails om me te zeggen dat u 150€ van mijn rekening gaat halen geen gebrek. Ik zou op zijn minst verwachten dat de ‘bevoegde dienst’ me zou contacteren om me op de hoogte te houden, niet?
@ddeconin Ik zie dat uw dossier 46798102 gisteren in behandeling is genomen.Na het onderzoek gaat de dossierbeheerder u hierover bellen om alles samen te overlopen.Groetjes,Joel
@ddeconin Ik zie dat uw dossier 46798102 gisteren in behandeling is genomen.Na het onderzoek gaat de dossierbeheerder u hierover bellen om alles samen te overlopen.Groetjes,Joel
@Joel M Aan dossiernummers geen gebrek. Ik denk dat men me de afgelopen weken inmiddels al zo’n 4 keer een dossiernummer heeft gegeven en dat men me al even veel keren heeft beloofd dat men met mij contact gaat opnemen. Na 24 dagen(!) nog steeds geen enkel antwoord. Ik begrijp ook niet wat er te onderzoeken valt. Hoe moeilijk kan het zijn op me een decoder op te sturen? Kan u me het nummer geven waarop ik deze ‘dossierbeheerder’ kan bereiken? Zelfs in de RTT dagen kon zoiets rapper :-s
@ddeconin Excuses alvast voor het ongemak.Hoe het komt dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden zit de dossierbeheerder nu aan het nakijken.Deze gaat u zeker terug contacteren.Het nummer van de dossierbeheerder is een intern nummer en kan dus niet vrijgegeven worden.Groetjes,Joel
@ddeconin Excuses alvast voor het ongemak.Hoe het komt dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden zit de dossierbeheerder nu aan het nakijken.Deze gaat u zeker terug contacteren.Het nummer van de dossierbeheerder is een intern nummer en kan dus niet vrijgegeven worden.Groetjes,Joel
@Joel M Ik heb nog steeds geen antwoord van de ‘dossierbeheerder’. Ik vraag me inmiddels af of deze wel bestaat. Telkens word ik weer afgescheept met het zelfde ‘men is er mee bezig en gaat u contacteren. Inmiddels heb ik nog steeds geen V7 decoder waar ik volgens mijn abonnement recht om heb. Ik vraag me af wat er eigenlijk nodig is om geholpen te worden? Misschien moet ik eens contact opnemen met Test aankoop?
@ddeconin Ik vind het ook vervelend dat de dossierbeheerder u nog niets heeft laten weten.Ik heb juist een mail naar deze verstuurd met de vraag om u spoedig te contacteren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel
Als de proximus forummedewerkers hier maandag terug langskomen zullen ze natrekken of je recht hebt op een v7 decoder.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen :
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.
Ok bedankt, profiel is aangevuld...
@ddeconin Ik vind het ook vervelend dat de dossierbeheerder u nog niets heeft laten weten.Ik heb juist een mail naar deze verstuurd met de vraag om u spoedig te contacteren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel
@Joel M Weer een kleine week verder en weer nog geen enkel antwoord van die dossierbeheerder. Er schort duidelijk iets aan jullie leveringsprocess EN jullie communicatie. Wat denkt Proximus hier aan te doen?
Ik begrijp het allemaal niet meer goed…
Van een klantvriendelijk bedrijf zou ik toch verwachten dat ze:
- Me uitleggen wat precies het probleem is.
- Me op de hoogte houden van de stappen die worden ondernomen om het probleem op te lossen.
- Een inschatting geven over wanneer het probleem opgelost zal zijn.
- Een alternatieve oplossing voorstellen.
In dit geval doet Proximus niets van dit alles. Tijd om uit te kijken naar alternatieven?