Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement



Toon eerste bericht

200 reacties

Hallo.

Wij zijn reeds enkele maanden klant Flex.
Is het mogelijk de V5 decoder (kosteloos) om te ruilen voor een V7?
En zo ja, is dit de juiste manier?

Met vriendelijke groet.

ik zal het nog beter uitdrukken we zijn met alle decoders min of meer proefkonijn, want anders zouden er geen of bijna geen klachten over de decoders gekomen zijn en nog komen :slight_smile:

Alles hangt er natuurlijk vanaf hoe erg die issues zijn, en mss valt dit al bij al mee met de v7 maar dat zal dan wel vlug blijken uit de reacties op het forum.

Het kan natuurlijk ook  tegenvallen zoals de v6 die ze nu momenteel niet meer uitdelen, waarbij Proximus en Huawei zelf grote software aanpassingen hebben aangebracht, met als gevolg dat ze nog met vervelende bugs zitten...

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Ik heb juist uw dossier 46798102 opgevraagd.Blijkbaar zat uw order geblokkeerd in het systeem.IT zou dit gisteren in orde gemaakt hebben.De dossierbeheerder gaat nu verder het nodige doen.Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en ik begrijp ook dat uw vertrouwen in Proximus met de minuut kleiner aan het worden is.Maar ze zijn er wel degelijk mee bezig.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

@Jan123 Dat zullen de proximus medewerkers voor u natrekken en verder regelen van zodra ze morgen hier de draad opnemen. 

indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

  (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat de prox medewerkers hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@JolienM89 

goedemorgen

er is een order ingeleid om de decoders te switchen. (vermoedelijke levering 2-1, maar bpost heeft tegenw soms vertraging)

Via mail wordt bevestiging verzonden (kijk in je spam ook als je hem niet vindt?)

Er zit een label bij om na ontvangst V7 de V5 terug te sturen.

groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@ddeconin  Dag, woensdag mag je deze via Bpost ontvangen ( voor het terug sturen is de handeling hetzelfde) mogelijk zit deze mail in de spammap.  Groetjes Luc

@Luc.M Ik ontving inmiddels een abonnementswijziging met daarin een leverdatum voor de Decoder op de 3e en een bericht van bpost dat er een pakket zou aangemaakt worden door Proximus voor levering op de 4e. Het pakket staat volgens de track & trace nog ‘bij Proximus’. Enig idee wat er aan de hand is?

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb er zelf geen, maar als ik op het forum lees welke moeilijkheden de mensen tegenkomen met de nieuwe decoder zou ik toch nog even wachten tot de kinderziekten genezen zijn.

Beste

 

Graag zou ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe decoder met Android TV, kan dit?

Met vriendelijke groeten,

Hans Hosten

dit kunnen de Proximus medewerkers maandag altijd natrekken of je daar recht op hebt en dit verder regelen voor u .
→ V7 Stand van zaken

Reputatie 7
Badge +3

@Defke007 Ik zie dat het ondertussen in orde is gekomen met de V7 decoder.Veel plezier ermee.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

Deze opgevraagde snelheid geeft aan dat een fiber aansluiting in zicht is alleen kun je daaruit nog niet afleiden of je nu al kunt aansluiten op fiber of in de nabije toekomst!

Maar om daar meer zekerheid over te krijgen zou iemand van het Proximus forumteam  dit moeten opvragen aan de bevoegde fiber dienst wat de huidige stand van zaken is om eventueel al te kunnen aansluiten hierop!

Maar of prox forummedewerkers hier nog vanavond een antwoord kunnen op geven , denk ik van niet en zal het pas maandag zijn dan, want in het weekend komen zij hier niet meer langs op het forum.

NB: flex pack is voldoende om recht te hebben op een V7 decoder

zie hier voor de flex packs → https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

onderaan deze pagina kun je dan zelf je flex pack ook samenstellen.

Flex packs veel gestelde vragen → https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html

 

@Martin Ik heb enkele weken geleden mijn V6 decoder (die steeds haperde) proberen om te ruilen voor een V7 via de proximus klantendienst. In het toegestuurde pak zat opnieuw een V6 decoder,...:-s.
Kan je me uitleggen hoe je het omruilen van een V6 decoder voor een V7 decoder dan moet aanpakken? Of als iemand van proximus zelf dit kan oppikken?

Idd gisteren de V7 ontvangen,  super...thx grtn David

Dit omruilen van een V6 naar v7 decoder zal iemand van het proximus forumteam zelf verder onderzoeken voor je als hier één van hen de draad opneemt.

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Ik heb juist uw dossier 46798102 opgevraagd.Blijkbaar zat uw order geblokkeerd in het systeem.IT zou dit gisteren in orde gemaakt hebben.De dossierbeheerder gaat nu verder het nodige doen.Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en ik begrijp ook dat uw vertrouwen in Proximus met de minuut kleiner aan het worden is.Maar ze zijn er wel degelijk mee bezig.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

@Joel M Bedankt dat ik via jou wat informatie kreeg. Jammer genoeg had Sinterklaas ook nog geen nieuwe V7 decoder bij voor mij. Enig idee of de dossierbeheerder hem op de slee van de kerstman gaat krijgen?

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 Pakje gewoon weigeren.Bpost stuurt het dan terug naar Proximus.Groetjes,Joel

Badge +4

@RedsFan laat je ook eens weten als je wel degelijk een V7 decoder ontvangen hebt in je flex pack.

Oke zal ik doen, voorlopig moet ik nog wachten tot PX mail of bericht stuurt + afspraak voor de installatie heb ik nog niet… de bestelling moet dus nog verwerkt worden.

Betreft het internet bij TN vooral problemen (lees schommelende upload) die soms zakte tot 2 Mbps.

Bij PX had ik laatst een 85 profiel , denk niet dat er al iets veranderd is op dat gebied. :grin:

Ik ben sinds vorig jaar overgeschakeld naar flex en zie nu dat de V7 standaard inbegrepen is in deze formule. Ik had graag willen weten of deze wissel (upgrade) ook voorzien is voor reeds bestaande klanten? 

 

Bij PX had ik laatst een 85 profiel , denk niet dat er al iets veranderd is op dat gebied. :grin:

wie weet is er nu al een glasvezelaansluiting mogelijk :wink: → check

Badge +4

Hehe dat zou ik wel gemerkt hebben …. :)

Jammer genoeg ligt er nog geen fiber tot in je woning.

Beste, 

Zijn daar kosten aan verbonden voor mij?

Guido

Neen

Dag Martin, 

Nog even melden dat het geluid bedienen met de afstandsbediening plots werkte. 

Dus met de kabel verbonden en afstandsbediening werkt correct.

En wat een beeldkwaliteit, proficiat proximus!

Hallo.

Wij zijn reeds enkele maanden klant Flex.
Is het mogelijk de V5 decoder (kosteloos) om te ruilen voor een V7?
En zo ja, is dit de juiste manier?

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +3

@GUIDO_03 zoals @Martin al aanhaalde geen kosten aan verbonden.Ben blij dat je super beeldkwaliteit hebt.Dat is de bedoeling :) :) Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Ronald60  Dag, deze zal gebracht worden op maandag  16 november door je postbode.

(retour label krijg per mail, opgelet deze kunnen bij de spam terecht komen)

Groetjes,

Luc

Reputatie 3
Badge

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!


Ok, bedankt! Hoe zit het eigenlijk met de beeldkwaliteit van de decorder? Heb wel eens klachten gelezen dat de beeldkwaliteit niet zo goed is als de Telenet TV box. Ik ben momenteel Telenet klant maar zou wel wel wat geld per maand kunnen uitsparen met het Flex abonnement.

Beeld kwaliteit is voor mij prima. De software daar en tegen van de v7 decoder heeft nogal wat rariteiten. (geen zenderhernummering, niet goed zien of je aflevering al bekeken hebt, opnemen van alles en niet van seizoenen, geen deftige tv gids...)
Zeker als je van Telenet komt, zoals ik. Maar er zou beterschap onderweg zijn. 

Reageer