Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement


Reputatie 1

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Martin 1 July 2020, 11:54

Bekijk origineel

200 reacties

Dank je wel, Martin.

Mijn profielgegevens heb ik vervolledigd.

Nu is het wachten op de reactie van een Proximus medewerker.

Reputatie 7
Badge +3

@Ronald60  Dag, deze zal gebracht worden op maandag  16 november door je postbode.

(retour label krijg per mail, opgelet deze kunnen bij de spam terecht komen)

Groetjes,

Luc

TOPPIE :relaxed:

Hey Luc.

 

Vandaag de V7 ontvangen en geïnstalleerd (de procedure zelf is “a piece of cake” trouwens).

en niet alleen de installatie ook het gebruik van de afstandsbediening (lees menu) is vlot en spontaan.

Een retourlabel zal waarschijnlijk nog komen daar ik de “oude” decoder vandaag pas heb gedeactiveerd.

Groet, Ronny.

ik hoop voor u dat je verder niet te veel problemen zult ondervinden .

Hoi Martin.

Weet u wanner ik de e-mail met retourlabel mag verwachten?

Over eventuele problemen kan ik niet mee praten, ik heb de decoder van vandaag pas in gebruik... "fingers crossed" 😀

in principe versturen ze die tamelijk vlug maar zoals ik hier dikwijls lees dan zijn er heel veel die deze niet ontvangen en ze ook in de spamfolder niet terugvinden zodanig dat Proximus dan deze moet terug opsturen als je het hier meldt dat je ze na enkele dagen nog niet ontvangen hebt.

Oké, ik zal 'n oogje in het zeil houden.

Reputatie 7
Badge +3

@Ronald60  Het label zit in de mail ‘Bevestiging van uw wijziging’ van 12/11/2020 in bijlage. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

@Luc.M ik ben nu reeds meer dan 2 weken aan het wachten op mijn decoder. Volgens Proximus was die verzonden maar volgens bpost is die nog bij Proximus. Reeds 3 keer naar klantendienst gebeld en telkens moet ik nog ‘enkele dagen’ geduld hebben. Inmiddels krijg ik telkens ‘dreigmailtjes ’ dat ik dringend mijn oude decoder moet terugsturen want dat ze anders zo’n 150€ gaan aanrekenen. Iemand spreken die het probleem kan oplossen is blijkbaar onmogelijk. Welke medewerker van proximus lost dit probleem eindelijk op? Aan allen die hun decoder proberen om te ruilen, zeg voor alle zekerheid eerst uw domiciliering op…. :-s

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin  Dossier 46798102 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

@ddeconin  Dossier 46798102 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Dit is wat ik nu zo’n 2 weken te horen krijg maar op geen enkel moment heeft iemand van Proximus me al gecontacteerd. Enkel aan mails om me te zeggen dat u 150€ van mijn rekening gaat halen geen gebrek. Ik zou op zijn minst verwachten dat de ‘bevoegde dienst’ me zou  contacteren om me op de hoogte te houden, niet?

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Ik zie dat uw dossier 46798102 gisteren in behandeling is genomen.Na het onderzoek gaat de dossierbeheerder u hierover bellen om alles samen te overlopen.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Ik zie dat uw dossier 46798102 gisteren in behandeling is genomen.Na het onderzoek gaat de dossierbeheerder u hierover bellen om alles samen te overlopen.Groetjes,Joel

@Joel M Aan dossiernummers geen gebrek. Ik denk dat men me de afgelopen weken inmiddels al zo’n  4 keer een dossiernummer heeft gegeven en dat men me al even veel keren heeft beloofd dat men met mij contact gaat opnemen. Na 24 dagen(!) nog steeds geen enkel antwoord. Ik begrijp ook niet wat er te onderzoeken valt. Hoe moeilijk kan het zijn op me een decoder op te sturen?  Kan u me het nummer geven waarop ik deze ‘dossierbeheerder’ kan bereiken? Zelfs in de RTT dagen kon zoiets rapper :-s 

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Excuses alvast voor het ongemak.Hoe het komt dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden zit de dossierbeheerder nu aan het nakijken.Deze gaat u zeker terug contacteren.Het nummer  van de dossierbeheerder is een intern nummer en kan dus niet vrijgegeven worden.Groetjes,Joel

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Excuses alvast voor het ongemak.Hoe het komt dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden zit de dossierbeheerder nu aan het nakijken.Deze gaat u zeker terug contacteren.Het nummer  van de dossierbeheerder is een intern nummer en kan dus niet vrijgegeven worden.Groetjes,Joel

@Joel M Ik heb nog steeds geen antwoord van de ‘dossierbeheerder’. Ik vraag me inmiddels af of deze wel bestaat. Telkens word ik weer afgescheept met het zelfde ‘men is er mee bezig en gaat u contacteren. Inmiddels heb ik nog steeds geen V7 decoder waar ik volgens mijn abonnement recht om heb. Ik vraag me af wat er eigenlijk nodig is om geholpen te worden? Misschien moet ik eens contact opnemen met Test aankoop?

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Ik vind het ook vervelend dat de dossierbeheerder u nog niets heeft laten weten.Ik heb juist een mail naar deze verstuurd met de vraag om u spoedig te contacteren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

Beste,

 

ik zou graag mijn huidige decoder omruilen naar een v7 model omdat ik een nieuwe TV heb die 4k HDR ondersteunt. Hoe moet ik deze aanvragen?

Dank

David

Als de proximus forummedewerkers hier maandag terug langskomen zullen ze natrekken of je recht hebt op een v7 decoder.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.

Ok bedankt, profiel is aangevuld...

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Ik vind het ook vervelend dat de dossierbeheerder u nog niets heeft laten weten.Ik heb juist een mail naar deze verstuurd met de vraag om u spoedig te contacteren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

@Joel M Weer een kleine week verder en weer nog geen enkel antwoord van die dossierbeheerder. Er schort duidelijk iets aan jullie leveringsprocess EN jullie  communicatie. Wat denkt Proximus hier aan te doen?

Reputatie 2
Badge

Ik begrijp het allemaal niet meer goed… 
Van een klantvriendelijk bedrijf zou ik toch verwachten dat ze:

  • Me uitleggen wat precies het probleem is.
  • Me op de hoogte houden van de stappen die worden ondernomen om het probleem op te lossen.
  • Een inschatting geven over wanneer het probleem opgelost zal zijn.
  • Een alternatieve oplossing voorstellen.

In dit geval doet Proximus niets van dit alles. Tijd om uit te kijken naar alternatieven?

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Ik heb juist uw dossier 46798102 opgevraagd.Blijkbaar zat uw order geblokkeerd in het systeem.IT zou dit gisteren in orde gemaakt hebben.De dossierbeheerder gaat nu verder het nodige doen.Ik begrijp volkomen uw ongenoegen en ik begrijp ook dat uw vertrouwen in Proximus met de minuut kleiner aan het worden is.Maar ze zijn er wel degelijk mee bezig.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Defke007 Ik zie dat het ondertussen in orde is gekomen met de V7 decoder.Veel plezier ermee.Groetjes,Joel

Idd gisteren de V7 ontvangen,  super...thx grtn David

Reageer