Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement



Toon eerste bericht

200 reacties

Reputatie 7
Badge +4

@hanshosten Kan je je gegevens even toevoegen aan je profiel? Dan kijken we het eens na.

TOPPIE :relaxed:

Reputatie 7
Badge +2

@ddeconin 

nee, ik zie dat de dossierbeheerder nog geen nieuw order heeft ingeleid

ik ga erop aandringen, want volgens mij kan het nu wél….

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Nispi  Je kan ook de V7 decoder ontvangen, je voldoet aan alle voorwaarden. Mag ik ze beide omruilen? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Wie bepaalt dan of je een V7 krijgt of niet.

Reputatie 7
Badge +2

@Jan123 

beste,

je kan de ruil ook aanvragen via je MyProximus account. kan je eens kijken ? 

als het niet lukt, mag je ons contacteren ? 

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Patrick G ik maak dossier 47005644 voor opvolging, we houden je op de hoogte! Groetjes, Heidi

Beste Antonella,

 

Eerst en vooral bedankt voor je reactie

Ja die mogen beiden omgewisseld worden.

Op welke manier zal deze wissel verlopen?

Met vriendelijke groeten ,

Inderdaad daarom dat ik hier enkel lees van niet TN afkomstig klanten dat ze er kunnen mee leven :relaxed:

Maar ik wacht toch zelf ook af tot de meeste mankementjes opgelost zijn om over te schakelen van V5C naar V7, wie weet is de V8 dan al gecommercialiseerd! 

@tina.b 

Beste,

Ik heb dit nagekeken maar vindt dit niet meteen terug

Waar Zou ik dit moeten vinden?

Met vriendelijke groet

  • omruilen decoder is altijd al kosteloos geweest
  • voor een V7 dit wordt door de prox forummedewerkers onderzocht als de voorwaarden voldaan worden (wat in het vorige bericht reeds gebeurd is).
  • De juiste manier is nu gewoon afwachten tot een Prox forummedewerker je aanvraag hier straks doorneemt om dan het nodige te kunnen doen voor de omruil.(wat ook al in het vorige bericht reeds gebeurd is).

⌘-Proximus medewerkers kunnen dit zeker verder onderzoeken als je recht hebt op een V7 decoder, als hier iemand van hen de draad opneemt, mogelijks zal dit pas morgen zijn.

PS: indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),

zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +2

@Jan123 

ik kan het nu ook niet meer terugvinden

ben er zeker van dat het ook via MyProximus mogelijk geweest was.

Excuses

Ik zal zelf nakijken en eventueel een order opstarten.

groeten

Tina

Ik heb eergisteren (04/01) contact gehad met een technische proximus medewerker over het omruilen van mijn V5 decoder voor een V7. Die persoon zei me dat het geen probleem was en ging het doorgeven aan een collega van een andere dienst die me de dag zelf ging terugbellen. Ik werd niet teruggebeld en heb er verder niets meer van gehoord. 

Is er hier een proximus medewerker die de status van de omruiling kan nakijken?

Alvast bedankt!

 

Ik overweeg binnenkort over te schakelen van Scarlet naar een Proximus Flex abonnement. Aangezien de laatste post in dit topic reeds 2 maanden geleden is, vroeg ik mij af wat de stituatie op vandaag is.

Wordt er voor nieuwe klanten die een Flex abonnement nemen nu al standaard een V7 decoder geleverd of toch nog steeds die V5?

Voor mij toch een belangrijk  verschil, niet in het minst omdat ik ook aan het overwegen ben die nieuwe Google Chromecast aan te schaffen zodra die beschikbaar wordt, wat dan eigenlijk niet meer nodig zou zijn met die V7 decoder gezien die een Chromecast functie ingebouwd heeft (dacht ik).

Reputatie 2
Badge

@ddeconin  Deze  correctie is verwerkt in document 7093468830, wat je namiddag kan consulteren in My Proximus, mail of papieren versie komt later. Dit bedrag moet niet vereffend worden. Groetjes Luc

 

@Luc.M Hmm… de status van mijn ‘bestelling’ ziet er nogal vreemd uit… 
Is het nu ‘bijna op voorraad’, ‘op vooraad en ordt klaargemaakt’ of ‘onderweg’ ?  Een leveringsmail van BPost heb ik nog niet gehad…  Hopelijk zit de bestelling niet weer vast :-s

In het overzicht : 

In de ‘Meer Info’:
 

 

Reputatie 7
Badge +2

@ddeconin Leveringsdatum staat op morgen 11/12/20.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +2

@Jan123 

order voor verzending V7 is ingeleid

@ddeconin 

order voor verzending V7 is ingeleid

 

Hopelijk kan bpost leveren volgens de gevraagde termijn

wie een toestel moet terugsturen : kijk ook in de spam, de labels staan op het laatste blad…

Groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Frank Arnalsteen  Ik heb het order ingeleid voor de omruiling van V5 naar V7 en toevoeging van een 2de V7. Je krijgt vandaag nog een bevestigingsmail waarin je ook het label zal vinden om de V5 retour te sturen. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Excuses alvast voor het ongemak.Hoe het komt dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden zit de dossierbeheerder nu aan het nakijken.Deze gaat u zeker terug contacteren.Het nummer  van de dossierbeheerder is een intern nummer en kan dus niet vrijgegeven worden.Groetjes,Joel

@Joel M Ik heb nog steeds geen antwoord van de ‘dossierbeheerder’. Ik vraag me inmiddels af of deze wel bestaat. Telkens word ik weer afgescheept met het zelfde ‘men is er mee bezig en gaat u contacteren. Inmiddels heb ik nog steeds geen V7 decoder waar ik volgens mijn abonnement recht om heb. Ik vraag me af wat er eigenlijk nodig is om geholpen te worden? Misschien moet ik eens contact opnemen met Test aankoop?

Hallo

Al verschillende malen geprobeerd via chat iemand te pakken te krijgen voor het omruilen naar v7 decoder , telkens na het antwoord ga naar kanaal 58 , geen gehoor meer , ik wil geen extra opties, ik wil gewoon een medewerker die mij even helpt , en bellen heeft blijkbaar geen zin , duurt lang voor je iemand aan de lijn hebt , dus hoop hier een snellere manier te vinden 😉

Lijnsnelheid had ik al gecheckt en is in elk geval het voldoende om in aanmerking te komen voor V7 decoder - anders was ik wel bij Scarlet gebleven :grin:

Net heropgevraagd nog eens opgeveraagd:

Geadverteerde snelheid: tot 350 Mbps download - tot 30 Mbps upload

Maximumsnelheid: 210 Mbps download - 23,7 Mbps upload

Maar:

Klanten kunnen momenteel de decoder V7 krijgen als men een abonnement neemt of heeft op
All Stars of All Stars & Sports
ook voor een "Flex" en  "Epic Combo full" pack.

ik ben niet zeker dat ik dit correct begrijp: bedoel je dat een Flex abonnement ZONDER de TV opties “All Stars” of “All Stars & Sports” dan GEEN recht heeft op een V7 decoder???

Reputatie 7
Badge +3

@Aramat198p  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.

De omruiling van je decoders naar de V7 werd ingevoerd. De levering gebeurt begin volgende week aan huis via Bpost. Je krijgt hierover vandaag nog een e-mail ter bevestiging. In bijlage zal je het retourlabel terugvinden om de oude decoders in te leveren.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@ddeconin Ik vind het ook vervelend dat de dossierbeheerder u nog niets heeft laten weten.Ik heb juist een mail naar deze verstuurd met de vraag om u spoedig te contacteren.Excuses nogmaals.Groetjes,Joel

Ik heb twee Flex packs met oude decoders, bij één van de twee niet opgeloste lipsync problemen, dus als dat met de V7 opgelost zou zijn, zou het fantastisch zijn als ik in aanmerking zou komen.

Reageer