Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement



Toon eerste bericht

200 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@hanshosten  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.
Om in aanmerking te komen voor de Android TV decoder V7, moet je pack Internet comfort + TV (60,00 €/maand) aangepast worden naar Flex S (59,99 €/maand). Indien dit ok is voor jou doe ik de aanpassing van het pack en de omruiling van de decoder in 1 keer. Laat je iets weten?

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

@tina.b Dat mag voor beide! Snelheid op beide adressen is volgens mij snel genoeg.
Als dat opgestuurd wordt, wel graag naar het adres op postcode 3000.

 

PS Wanneer je inlogt op dit forum en kiest voor ‘Inloggen met MyProximus’ krijg je foutmelding over veiligheid van certificaat.

Ik ben al sinds 1993 klant bij Proximus… nooit andere telecomoperator opgezocht… je kan dus zeggen dat ik een ‘trouwe’ klant ben.

Was een van de eerste om mijn oude kabelabonnement op te zeggen en over te stappen naar Belgacom TV. Ik zit dus nog met een hele oude decorder (zo eentje die af en toe vast loopt en een harde schijf heeft).

Nu heb ik me vorig jaar een nieuw hifi meubel aangeschaft en qua afmetingen gaat de decorder er niet meer in.

Gevolg dat ik nu telkens rechtop mijn zetel moet gaan staan om van kanaal te wijzigen. Echt handig.

Ik zag dat de V7 qua afmetingen geschikt was voor het nieuwe meubel maar toen ik de vraag vorig jaar stelde, was hij nog in test. Hij zou wellicht worden vrijgegeven in 2020… na vele telefoons, nog steeds in test. En toen ik vandaag probeerde, kon ik hem niet vervangen krijgen omdat ik geen flex pack heb. 

Echter kan men mij geen flex pack aanbieden voor hetzelfde bedrag dat ik vandaag heb… ik moet een gsm abonnement nemen terwijl ik dat via mijn werkgever heb bij andere provider… gevolg… moet dus minstens 15EUR meer gaan betalen….  echt schandalig!

Als dit de manier is waarop Proximus zijn trouwe klanten beloond… triestig!

Hopelijk komt na deze klacht het toch nog goed… wie weet.

 

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Ik zie dat uw dossier 46798102 gisteren in behandeling is genomen.Na het onderzoek gaat de dossierbeheerder u hierover bellen om alles samen te overlopen.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover.

Indien je het huidig Pack Internet Comfort + TV + Tel wenst te behouden, kan je decoder omgeruild worden naar een V5 compact.

Om in aanmerking te komen voor een Android TV decoder V7, zal je inderdaad moeten opteren voor een omschakeling naar Flex. De lijnsnelheid is alvast in orde. Omdat het EPP Affinity programma zou wegvallen wegens niet compatibel met Flex, betekent dit een meerprijs van € 7,54/maand gebaseerd op jouw huidige producten en opties. De Mobile Internet-laptop/tablet simkaart zou dan ook niet meer inbegrepen zijn. Wel zou de meerkost van het verbruik op de vaste lijn (gebaseerd op jouw huidig verbruik) wegvallen.

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

@ddeconin Ik zie dat uw dossier 46798102 gisteren in behandeling is genomen.Na het onderzoek gaat de dossierbeheerder u hierover bellen om alles samen te overlopen.Groetjes,Joel

@Joel M Aan dossiernummers geen gebrek. Ik denk dat men me de afgelopen weken inmiddels al zo’n  4 keer een dossiernummer heeft gegeven en dat men me al even veel keren heeft beloofd dat men met mij contact gaat opnemen. Na 24 dagen(!) nog steeds geen enkel antwoord. Ik begrijp ook niet wat er te onderzoeken valt. Hoe moeilijk kan het zijn op me een decoder op te sturen?  Kan u me het nummer geven waarop ik deze ‘dossierbeheerder’ kan bereiken? Zelfs in de RTT dagen kon zoiets rapper :-s 

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin Excuses alvast voor het ongemak.Hoe het komt dat alles veel langer duurt dan in normale omstandigheden zit de dossierbeheerder nu aan het nakijken.Deze gaat u zeker terug contacteren.Het nummer  van de dossierbeheerder is een intern nummer en kan dus niet vrijgegeven worden.Groetjes,Joel

Beste,

 

ik zou graag mijn huidige decoder omruilen naar een v7 model omdat ik een nieuwe TV heb die 4k HDR ondersteunt. Hoe moet ik deze aanvragen?

Dank

David

t@hanshosten  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover.
Om in aanmerking te komen voor de Android TV decoder V7, moet je pack Internet comfort + TV (60,00 €/maand) aangepast worden naar Flex S (59,99 €/maand). Indien dit ok is voor jou doe ik de aanpassing van het pack en de omruiling van de decoder in 1 keer. Laat je iets weten?

Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

Groetjes,
Antonella

Beste

 

Dat is ok voor mij.

 

Mvg,

Hans

 

Badge +4

@RedsFan laat je ook eens weten als je wel degelijk een V7 decoder ontvangen hebt in je flex pack.

Na het bericht van AntonellaD weten we het dus al, het zal de V5 zijn ipv de android :open_mouth:

De installatie is voorzien hier op 4 augustus , anders was er niets vrij vroeger…..

Wordt morgen verder behandeld als prox forummedewerkers terug langskomen.

Inderdaad ook net gelezen.

Voorlopig toch wie weet is het tegen 4 augustus toch mogelijk :wink:

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin

door fout in ordersysteem was oude decoder reeds aangerekend

maar dat is ondertussen rechtgezet.

Verrekening gebeurt ofwel nog voor domiciliering doorgaat, ofwel gebeurt er terugstorting

in de mail van 2 november staat het label voor retour van de andere decoder, graag nog in orde brengen ? :-) 

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@LuSe Ik zie dat de levering voorzien is door Bpost op 6/3/21.Indien niemand aanwezig kan u deze in het postkantoor gaan afhalen.Zij laten hiervoor een kaartje achter in de brievenbus.Groetjes,Joel.

Reputatie 2
Badge

@ddeconin

door fout in ordersysteem was oude decoder reeds aangerekend

maar dat is ondertussen rechtgezet.

Verrekening gebeurt ofwel nog voor domiciliering doorgaat, ofwel gebeurt er terugstorting

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Aangezien ik niet wou opdraaien voor het aanrekenen van niet ontvangen decoders heb ik op dit moment dus mijn domiciliering geblokkeerd. Ik kreeg nu inderdaad een afrekening met daarop een bedrag van 149€ voor een decoder. Het spreekt vanzelf dat ik dat bedrag niet ga voorschieten. Ik krijg dus voor de vervaldag een aangepaste factuur? Of betaal ik de factuur zonder die extra 149€? Ik heb inmiddels ook een bericht gekregen dat mijn pakket met een V7 decoder ‘wordt klaargemaakt’. Hopelijk lukt het deze keer dus wel...

Reputatie 7
Badge +3

@marc Colaers Normaal gezien wel. Ik jou order zie ik alvast de V7  staan.  De technicus zal deze bijhebben . Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin  Deze  correctie is verwerkt in document 7093468830, wat je namiddag kan consulteren in My Proximus, mail of papieren versie komt later. Dit bedrag moet niet vereffend worden. Groetjes Luc

Beste,

In augustus kreeg ik een mail dat ik in de loop van de maand een nieuwe decoder ging ontvangen “voor een optimale kijkervaring”.

We zijn nu december, en ik heb nog altijd niets ontvangen.

Ik heb een HDF 4K TV.

Heb ik misschien geen recht op een optimale kijkervaring ?

 

Morgen als hier iemand van het proximus forummedewerkers terug langskomt, zullen ze je hierbij verder info geven.

PS: → v7-stand-van-zaken

Dat is goed! Bedankt voor het antwoord Martin

Reputatie 7
Badge +3

@Luckydiver Dag, ik zie dat men hier vandaag mee bezig is geweest. Kan zijn dat men u nog gaat contacteren. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@Luckydiver Dag,  Ik heb het order uitgevoerd en de decoder staat op 10/12 als levering.

Groetjes Luc

@AntonellaD  U maakt geen correcte vergelijking. Onlangs is hier nog een verkoper van jullie geweest (nadat ik 3x via jullie call center werd gecontacteerd) om mij een voorstel rond flex te bespreken.

Uw vertegenwoordiger gaf me zelf de raad om niet over te schakelen naar een flex.

Ik heb nogmaals hetzelfde “programma” geselecteerd als ik vandaag de dag heb.  Het zou me 93,5EUR kosten, terwijl ik vandaag “maar” 70EUR betaal.  Da’s dus 30% meer!!! 

Het is dus onjuist om aan te geven dat het een “nul operatie” zou zijn en enkel het affinity programma van 7EUR zou verliezen. 

Als u een vergelijk maakt, zou ik wel ze fair voorstellen. 

Ik zie niet in waarom ik 30EUR per maand meer zou gaan betalen om hetzelfde te krijgen. 

Als de proximus forummedewerkers hier maandag terug langskomen zullen ze natrekken of je recht hebt op een v7 decoder.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : 

(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen maandag.

Ok bedankt, profiel is aangevuld...

Reputatie 7
Badge +3

@Gunter Gheysens  Zoals je ook kan raadplegen op onze website kost Flex (vaste telefonie + internet + tv) €70,99/maand. TV Replay+ blijft €5/maand. Totaal is €75,99/maand. Nu betaal je €68,45/maand.  €75,99 - €68,45 = €7,54.

Groetjes,
Antonella

Reageer