Skip to main content

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

Alvast bedankt!

Beste .

Ongeveer hetzelfde als de V7..., klein en compact...

Bedankt voor het antwoord,

Maar echt geweldig super beeld, ik had al een goede tv met nano led. Maar nu, amaai. Ik ben super tevreden. Trouwens al jaren tevreden van Proximus.

@tina.b tnx :thumbsup:

@ddeconin  Dag, woensdag mag je deze via Bpost ontvangen ( voor het terug sturen is de handeling hetzelfde) mogelijk zit deze mail in de spammap.  Groetjes Luc

Morgen als hier iemand van het proximus forummedewerkers terug langskomt, zullen ze je hierbij verder info geven.

PS: → v7-stand-van-zaken

Hey iedereen!

Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling?

Alvast bedankt!

Ok, bedankt! Hoe zit het eigenlijk met de beeldkwaliteit van de decorder? Heb wel eens klachten gelezen dat de beeldkwaliteit niet zo goed is als de Telenet TV box. Ik ben momenteel Telenet klant maar zou wel wel wat geld per maand kunnen uitsparen met het Flex abonnement.

@ddeconin u mag inderdaad het 'oude' retourlabel gebruiken! Groetjes, Heidi

@Joel M Bij de ‘details van de aanvraag’ (7 december) van mijn uiteindelijk geleverde V7 decoder zat geen retourbiljet voor de oude decoder. Het zit ook niet apart in mijn spam. Bij de vorige mislukte poging (‘17/11’) zat wel een retourbiljet. Mag ik dat gebruiken of bezorgt u me nog een nieuw retourbiljet?

@Joel M  of iemand anders van proximus. Kan u me zeggen of ik dat ‘oude’ retourlabel mag gebruiken? En indien niet,  kunnenjullie er me een nieuw retourlabel bezorgen? Alvast bedankt. 
D.

@ddeconin Normaal zal het waarschijnlijk wel lukken met de oude retourlabels zoals hier reeds aangehaald, maar ik persoonlijk zou wachten tot ze maandag tot ze nieuwe retoutlabel versturen of u bevestigen dat het met de oude labels ok is, dit om eventueel meer problemen over je nek te halen en ‘t zal nu ook niet meer op twee dagen komen hé :wink:

Vandaag mijn bestelling gedaan, na 2 jaar terug naar PX ! :)

dat is inderdaad een hele poos geleden dat we je hier nog gehoord hebben, wat is bij u dan de hoofdreden dat je teruggekeerd bent naar Proximus ?

Welkom terug :relaxed:

Hallo Martin idd , hoofdredenen zijn: geen te goed internet de laatste 8 maanden bij telenet + het feit dat ik met flex wat kan uitsparen. (ook altijd goed geholpen geweest bij PX)

Ik heb intussen al iemand van Promimus aan de lijn gehad.

Prima service.

Luc

@brechth  Dag Brecht. Woensdag mag je deze verwachten met Bpost. Groetjes Luc

FYI: Het heeft niks te maken met nieuwe klanten maar met het flex pack, maar morgen zullen de prox forummedewerkers je wel verder helpen als ze hier de draad opnemen.

@Martin , vanzodra ik meer info heb laat ik u deze :blush:. Groetjes Luc

@marc Colaers  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover. De Android TV decoder V7 wordt nu standaard aangeboden aan nieuwe Flex pack klanten.

Opgelet: de lijnsnelheid van het vast internet moet hoger zijn dan 30MB/sec. Is dit niet het geval dan zal nog steeds een V5c worden aangeboden.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD Bedankt

De commerciële dienst in overleg met technische dienst …. 

Ik wil ook graag overwegen om naar een Flex pack over te stappen omdat ik zo 50 EUR per maand zou kunnen besparen. Ik zie er echter tegen op om met de V7 decoder opgezadeld te zitten. Is die decoder wijziging verplicht of mag ik mijn V5 voorlopig behouden bij een switch. Ik kijk enkel live TV met de decoder, de rest is via een HDMI naar mijn laptop. Daar heb ik dan zelf een pagina gemaakt met knoppen naar mijn streaming websites. Zeer gebruiksvriendelijk.

De vraag is waarom er dan wel zijn die bij sommige flex abo’s wel ene krijgen, welke criteria de bevoegde dienst juist handhaaft wanneer je hiervoor wel in aanmerking komt is mij een raadsel.

zie ook een antwoord van proximus → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705?postid=656869#post656869

@LuSe 

Een V7 decoder vraagt een min. 30Mb lijn : wil je voor beide adressen de decoders omruilen ?

we kunnen proberen als je wil… laat maar weten

Groeten

Tina

Hallo,

Ik had vorige week een v7 decoder gekregen ipv v5. Omdát de v7 niet naar behoren werkte heb ik terug een v5 gevraagd en is inmiddels in het systeem en kan blijkbaar niet tegengehouden worden. Maar, en dat moet toch wel echt toeval zijn, plots werkt de afstandsbediening perfect!! 

Nu zou ik de v7 natuurlijk willen behouden omdat het probleem waar ik al dagen mee kampte opgelost is. Wat doe ik met het pakket met de v5 decoder die donderdag geleverd wordt?

Nog even dit, wow wow wow, wat een beeld heeft die v7. Proximus een dikke proficiat !!

@ddeconin  Dossier 46798102 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Dit is wat ik nu zo’n 2 weken te horen krijg maar op geen enkel moment heeft iemand van Proximus me al gecontacteerd. Enkel aan mails om me te zeggen dat u 150€ van mijn rekening gaat halen geen gebrek. Ik zou op zijn minst verwachten dat de ‘bevoegde dienst’ me zou  contacteren om me op de hoogte te houden, niet?

Beste

Graag zou ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe decoder met Android TV, kan dit?

Met vriendelijke groeten,

Hans Hosten

Reageer