Beantwoord

V7 decorder bij Flex abonnement



Toon eerste bericht

200 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Beste,

 

Ik raad je een V5C aan , die kunnen ze u niet weigeren …

Heb ook een V7 gehad, niets dan misserie gehad, terug over gegaan naar V5C …

Alles werkt perfect nu ...

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Martin , vanzodra ik meer info heb laat ik u deze :blush:. Groetjes Luc

Badge +4

Hallo Martin idd , hoofdredenen zijn: geen te goed internet de laatste 8 maanden bij telenet + het feit dat ik met flex wat kan uitsparen. (ook altijd goed geholpen geweest bij PX)

Reputatie 4
Badge +1

Beste .

Ongeveer hetzelfde als de V7..., klein en compact...

De vraag is waarom er dan wel zijn die bij sommige flex abo’s wel ene krijgen, welke criteria de bevoegde dienst juist handhaaft wanneer je hiervoor wel in aanmerking komt is mij een raadsel.

zie ook een antwoord van proximus → https://nl.forum.proximus.be/proximus-pickx-7/v7-decorder-bij-flex-abonnement-50705?postid=656869#post656869

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin  Dag, woensdag mag je deze via Bpost ontvangen ( voor het terug sturen is de handeling hetzelfde) mogelijk zit deze mail in de spammap.  Groetjes Luc

Dank je wel, Martin.

Mijn profielgegevens heb ik vervolledigd.

Nu is het wachten op de reactie van een Proximus medewerker.

FYI: Het heeft niks te maken met nieuwe klanten maar met het flex pack, maar morgen zullen de prox forummedewerkers je wel verder helpen als ze hier de draad opnemen.

Reputatie 7
Badge +3

@brechth  Dag Brecht. Woensdag mag je deze verwachten met Bpost. Groetjes Luc

 Bedankt voor het antwoord,

Maar echt geweldig super beeld, ik had al een goede tv met nano led. Maar nu, amaai. Ik ben super tevreden. Trouwens al jaren tevreden van Proximus.

De commerciële dienst in overleg met technische dienst …. 

Reputatie 2
Badge

@Joel M Bij de ‘details van de aanvraag’ (7 december) van mijn uiteindelijk geleverde V7 decoder zat geen retourbiljet voor de oude decoder. Het zit ook niet apart in mijn spam. Bij de vorige mislukte poging (‘17/11’) zat wel een retourbiljet. Mag ik dat gebruiken of bezorgt u me nog een nieuw retourbiljet?

 

@Joel M  of iemand anders van proximus. Kan u me zeggen of ik dat ‘oude’ retourlabel mag gebruiken? En indien niet,  kunnenjullie er me een nieuw retourlabel bezorgen? Alvast bedankt. 
D.

FYI: dit zijn zo wat de voorwaarden:

Klanten kunnen momenteel de decoder V7 krijgen als men een abonnement neemt of heeft op
All Stars of All Stars & Sports
ook voor een "Flex" en  "Epic Combo full" pack.
Ook een bijkomende voorwaarde is dat je lijnsnelheid moet groter zijn dan 30Mbps

Voor je lijnsnelheid kun je al eens kijken wat de max gegarandeerde snelheid is die aangegeven wordt en die voldoende hoog is, hier → www.proximus.be/internetsnelheid 

V7 heeft inderdaad een ingebouwde chromecast functie.

Reputatie 7
Badge +3

@ddeconin u mag inderdaad het 'oude' retourlabel gebruiken! Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@chrpmm

goed nieuws; toestel is verstuurd en verwachte levering op dit moment is 8-1 home delivery…

Bevestigingsmail is verzonden en label voor retour V5 zit erbij (check je spam als je de mail niet ziet)

groetjes,

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Kris&Miek Ik bevestig hierbij dat de informatie van @Martin correct is. Groetjes, Antonella

Deze opgevraagde snelheid geeft aan dat een fiber aansluiting in zicht is alleen kun je daaruit nog niet afleiden of je nu al kunt aansluiten op fiber of in de nabije toekomst!

Maar om daar meer zekerheid over te krijgen zou iemand van het Proximus forumteam  dit moeten opvragen aan de bevoegde fiber dienst wat de huidige stand van zaken is om eventueel al te kunnen aansluiten hierop!

Maar of prox forummedewerkers hier nog vanavond een antwoord kunnen op geven , denk ik van niet en zal het pas maandag zijn dan, want in het weekend komen zij hier niet meer langs op het forum.

NB: flex pack is voldoende om recht te hebben op een V7 decoder

zie hier voor de flex packs → https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

onderaan deze pagina kun je dan zelf je flex pack ook samenstellen.

Flex packs veel gestelde vragen → https://www.proximus.be/nl/id_cr_flex_faq/particulieren/cr-all-flex-packs/flex-veelgestelde-vragen.html

 

Reputatie 7
Badge +3

@Ronald60  Het label zit in de mail ‘Bevestiging van uw wijziging’ van 12/11/2020 in bijlage. Groetjes, Antonella

Martin, vooral bedankt voor de bevestiging dat enkel Flex pack voldoende is ZONDER All Stars of zo. Zoals gezegd in mijn oorspronkelijk bericht, was ik sowieso van plan een Flex pack te nemen, maar dan zonder extra TV opties.

En ja, wat betreft die snelheden: ik was eerlijk gezegd ook een beetje verrast.

Puur op geheugen, wanneer ik het een tijdje geleden nog had gecheckt, dacht ik dat de gegarandeerde snelheid ergens rond 70-80 Mbps download en 15 upload lag - in elk geval nog steeds voldoende om voor V7 decoder in aanmerking te komen. Ik woon in een stedelijke omgeving en ik denk dat de verdeelkast voor mijn huidige telefoonlijn op zo’n 150 meter van mijn deur staat.

Dus ook zonder fiber zal dat wel het probleem niet zijn.

   

inderdaad zelf met een koperlijn is het op gebied van snelheid geen probleem voor de V 7 decoder.

want de snelheden die je denkt te herinneren zijn deze van een max gegarandeerde snelheid van 70Mbps wat zeker mogelijk is voor lijnen tot zo’n ±400m lengte, ik zit ook op zo’n koperlijn.

@tina.b tnx :thumbsup:

Hallo,

Ik had vorige week een v7 decoder gekregen ipv v5. Omdát de v7 niet naar behoren werkte heb ik terug een v5 gevraagd en is inmiddels in het systeem en kan blijkbaar niet tegengehouden worden. Maar, en dat moet toch wel echt toeval zijn, plots werkt de afstandsbediening perfect!! 

Nu zou ik de v7 natuurlijk willen behouden omdat het probleem waar ik al dagen mee kampte opgelost is. Wat doe ik met het pakket met de v5 decoder die donderdag geleverd wordt?

Nog even dit, wow wow wow, wat een beeld heeft die v7. Proximus een dikke proficiat !!

Reputatie 7
Badge +3

@LuSe 

Een V7 decoder vraagt een min. 30Mb lijn : wil je voor beide adressen de decoders omruilen ?

we kunnen proberen als je wil… laat maar weten

Groeten

Tina

Reputatie 2
Badge

@ddeconin  Dossier 46798102 is hiervoor in behandeling bij de bevoegde dienst. De dossierbeheerder zal je hierover verder op de hoogte houden. Mijn excuses voor de vertraging. Groetjes, Antonella

@AntonellaD Dit is wat ik nu zo’n 2 weken te horen krijg maar op geen enkel moment heeft iemand van Proximus me al gecontacteerd. Enkel aan mails om me te zeggen dat u 150€ van mijn rekening gaat halen geen gebrek. Ik zou op zijn minst verwachten dat de ‘bevoegde dienst’ me zou  contacteren om me op de hoogte te houden, niet?

Beste

 

Graag zou ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe decoder met Android TV, kan dit?

Met vriendelijke groeten,

Hans Hosten

Reageer