Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR
Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
Hallo, deze worden aanstaande woensdag verwacht op jou adres. groetjes Luc
Hartelijk dank Luc voor de vlugge service, echt top!
Heb ik ook geen recht op wifi booster met flex?
Thx
Frenzy
Heb zelf geen Disney+, wel een v7, maar bij de buren niet, nee, toch niet via de V7. Is nog HD, hoewel ze een 4K toestel hebben, maar
Zoals je zegt, het antwoord zou echter van een Proximus medewerker moeten komen, maar dat zal voor volgende week zijn waarschijnlijk.
zie bij welke flex packs je recht hebt op een wifi booster
→ https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
Beste Proximus medewerker,
Graag had ik mijn oude V5 decoder omgeruild voor een nieuwe Android TV decoder (V7). Via welke weg vraag ik dit best aan? Ik zie door het bos de bomen niet. Hopend op een positief antwoord van uw kant.
mvg
Laurent
Beste,
Ik heb net mijn huidige pack omgezet naar een Flex S, ik heb nog een V5 Decoder.
Kom ik in aanmerkingen voor de nieuwe Android V7? Heb mijn gegevens aangevuld op mijn profiel.
maandag pas kunnen de prox forummedewerkers dit verder natrekken als ze hier terug langskomen op het forum
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Maandag zullen de proximus medewerkers dit verder voor behandelen, want in het weekend komt hier niemand die van proximus zelf is op het forum langs
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)
zodat ze maandag direct met gegevens verder kunnen werken.
Dat zou kunnen, is dat geen tabel van Proximus? Werken ze daar danniet overal op dezelfde manier? Ik kan er volgens de tabel een vragen, maar doe dat niet omdat ik overal lees dat de V6 en V7 allerlei problemen geven. Ik wens ook geen proefkonijn te zijn. Als Proximus iets commercialiseert zou het toch wel deftig mogen werken.
- Pieter
vroeger werd de Id’s niet goed bijgehouden
maakt niet uit volgens mij: stuur de oude toestellen maar gewoon terug
als je bewijs retour krijgt: nog even goed bewaren indien er check up nodig zijn vragen we dit op.
groeten
Tina
Zeer wel bedankt voor uw advies Covis. Ik heb de weergave resoluties voor UHD uitgeprobeert maar het heeft niets van effect. Disney+ via kanaal 58 geeft geen 4K door. Niet dat het voor mij een groot probleem is want via de Disney+ app van mijn smartTV heb ik de films wel in 4K. Toch vreemd want Proximus beweert nochthans dat om Disney+ te kunnen hebben de V7 decoder (4K) nodig is. Het lijkt een tegenstrijdigheid... tenzij het een bug is die nog moet opgelost worden.
Hallo
Ik ben een aantal dagen geleden overgeschakeld van Tuttimus naar flex + All Starts en ik wil ook graag de nieuwe decoder gebruiken.
Mailen gaat blijkbaar niet meer en ik weiger nog naar een callcenter van Proximus te bellen dus kan ik via deze weg de nieuwe decoder aanvragen?
Er zijn inderdaad nog enkel zaken (o.a. bugs) die nog moeten opgelost geïmplementeerd worden op de v7 decoder.
https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/test-van-v7-decoder-selectie-47671
Doordat dit eerst in test zal gebeuren, kunnen wij nog niet zeggen wanneer deze gelanceerd zal worden.
Fijne dag nog.
Grtjs,
Charlotte
Maak je ook gebruik van de bijgevoegde HDMI kabel? Heb je ook op jouw TV bij de HDM instellingen UHD Color ingeschakeld op de HDMI ingang waar de decoder V7 op aangesloten is, om te kijken of dat beter beeld geeft? Wil je geen HDR dan ga je het moeten uitschakelen op de specifieke HDMI ingang van jouw tv. Je mag ook niet vergeten dat de decoder V7 nog maar juist uit de testfase komt. Nog andere tips controleren of er geen firmwareupgrade voor de TV beschikbaar is, ook de firmware kan nog geüpdatet worden van de decoder.
Ik heb hier een hele HT ruimte dus heb wel wat kennis van aansluiten enzo daar ligt het niet aan
Ding is ook als ik de V7 op 1080P of 720P zet dan stuurt dat ding ook HDR uit compleet nutteloos, snap ook niet waar die verkoper dat vandaal haalt dat je HDR kan uitschakelen want zie die optie nergens, ik heb wel geen aangemelde Google account op men V7 hoef die lange neus van Google niet in huis maar vermoed dat geen HDR off optie daar niets mee te maken heeft
VRT heeft tot op heden geen plannen om een app voor Android tv umte ontwikkelen
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.