Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

En heb je al gekeken in je instellingen op je TV of je HDR eventueel daar kunt uitzetten.

Dat google account zal meer zijn in verband met  google playstore  store enz…. 

Wat Proximus nog in toekomstige softw. updates zal toevoegen of mogelijk maken daar hebben we natuurlijk het raden naar...

Reputatie 6
Badge +3

De reden waarom ik het aanhaalde van de HDMI kabel dat er ook invloed was op de beeldkwaliteit bij de vorige decoder V6 wanneer je een gewone HDMI kabel aangesloten had. Wanneer je HDR uitschakelt op 1 van de HDMI poorten van jouw tv dan zou de decoder V7 niet mogen overschakelen. De Google account is enkel en alleen maar voor apps te kunnen downloaden van de playstore. Vergeet ook niet dat Proximus ook jouw kijkgedrag in het oog houdt, dat kan je ook uitschakelen. Om Proximus te helpen en ook ons zou het handig zijn om het merk en type van jouw tv te vermelden, gebruikte HDMI kabel,firmware versie van jouw tv. Het klopt dat je zelf niet meer kan aanpassen op de Proximus decoders dan de resolutie. Heel jammer dat je verkeerde informatie hebt gekregen. Op afstand kunnen we moeilijk weten of iemand een uitstekende kennis heeft op audiovisueel vlak.

Je kon dat kijkgedrag vroeger toch zelf uitzetten of is dit voor de v7 niet meer mogelijk?

de bijgeleverde HDMI kabel bij v7 → HDMI 1.4 kabel "Shielded High Speed HDMI Cable"
welke 2160p60 with Rec. 2020 en HDR (en ARC) ondersteunt.

Reputatie 6
Badge +3

Ik wou gewoon duidelijk maken dat je niet enkel naar Google moet kijken voor het volgen van gebruikers, je kan dit zelf aanpassen dankzij de GDPR/AVG wetgeving maar ook naar de privacyinstellingen op jouw decoder en zelf ook op jouw smart tv. Niet dat het onmogelijk zou zijn op de decoder V7.

Ja als je daar niet gevolgd wordt dan zal je wel weer wel ergens anders gevolgd worden zeker, van de V7 decoder weet ik niet wat je kunt via zijn menu instellen op dit gebied, daarvoor zou ik er eerst ene moeten hebben, ik heb zelf op mijn decoders daar nog niet naar gezocht of ingesteld.

Reputatie 6
Badge +3

Blijkbaar moet je dit instellen via My Proximus: https://www.proximus.be/nl/id_cr_warnland/particulieren/r-orphans/wettelijke-informatie.html#/privacy (zie punt welke zijn mijn privacy rechten … , hoe mijn rechten uitoefenen) want aangepaste tv-reclame staat dat je dit nog niet kan aanpassen op de decoder. Je kan wel verminderen hoeveel informatie je vrijgeeft.

Ja ik wist het eigenlijk niet goed meer ik dacht dat je trouwens bv het volgen van het kijkgedrag kon instellen op je decoder of mss zelfs via myproximus, maar ik heb het eigenlijk nooit zelf goed uitgedokterd, het staat allemaal default bij mij aangezien ik die instellingen nooit veranderd heb, enfin nu zijn we wel een beetje van het topic aan het afwijken.

Komt de app VRT.NU ook online ?

Reputatie 7
Badge +3

@Sverstra . Goede  morgen, wil je deze als extra decoder of is het om de V5 te vervangen? 

Groetjes,

Luc

Reputatie 7
Badge +3

@wittemans 

beste,

jullie hebben nog een oudere pack formule en nieuwe decoders kunnen niet.

Kijk eens op onze website : misschien is de nieuwe Flex formule wel interessanter?

mvg

tina

Komt de app VRT.NU ook online ?

Dat is iets dat je beter eens aan VRT zelf voorstelt

Reputatie 1
Badge

Beste,

Ik beschik heden over 3 decoders (allen denk ik model v5 compact). Verder beschik ik over het pack All Stars & Sports. Ik veronderstel dat ik hierdoor aanspraak maak op het jaar Disney+ in mijn pack. Ik meen hiervoor beschikking te moeten hebben over een decoder v7. Kan ik het model v7 reeds verkrijgen ter vervanging van mijn huidige model? Verder zou ik willen omschakelen naar slechts 2 decoders (heden heb ik er dus 3). Alvast dank

Ik weet niet of dat zo interessant is de V7 ik heb hem als tester bijna 3 maanden gehad en er nooit iets anders als problemen mee gehad, ze zijn hem van de week komen terughalen, en van armoede terug een 6 moeten plaatsen. Ik zou er voorlopig stllekens afblijven, als ge wilt dat alles bij U nog normaal werkt en niet in het honderd loopt.grt 

Natuurlijk lees je dan van anderen die een V7 hebben dat het al bij al meevalt en alleen nog wat kleine aanpassingen/ debugs moeten gebeuren, dan is het voor iemand die dit allemaal op het forum leest natuurlijk wel verwarrend, als tester heb je natuurlijk volgens mij nog altijd het probleem dat ze niet bij alle testers de zelfde software pushen enz…. anders zou je ook geen echte tester zijn, enfin ik persoonlijk wacht zeker nog af en dat heb ik voor vroegere decoders ook altijd gedaan, eerst de kat uit de boom kijken :relaxed:

Hopelijk is hij er vlug, want mijn V6 moet ik iedere dag eens resetten. Loopt iedere keer vast.

Reputatie 1
Badge

Goede avond Martin, ik zal maar niet vertellen wat die technieker die hier geweest is allemaal wist te vertellen over de Proximus decoders. hij moest hier s’morgen zijn , en was hier na de middag en had niet anders gedaan als problemen met decoders moeten oplossen waaronder 2 V7, en hij vond het schandalig dat het nog zo lang moest aanslepen, en ze nog vol met fouten zaten, en ze hem niettemin al aan het verdelen waren, dus.

vriendelijke groeten-Annita

Hallo, 

Flex abonnement met nog een oude V5 decoder.

Mijn V5 heeft de laatste 2 maanden nogal wat kuren: verstoord beeld, haperingen, niet opstarten (resets en reboots helpen maar voor een dag of 2).

Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?

Heb een 4k Televisie en snelle verbinding.

Klantnummer in profiel. 
Alvast bedankt.

Beste

 

We hebben thuis een flex pack met all sports inbegrepen

Kunnen wij onze decoder omruilen naar een android tv decoder?

Groeten Anthony

Reputatie 7
Badge +3

@Sven Van Roosenbroek Omruiling van de decoder is aangevraagd. Je krijgt vandaag nog een mail ter bevestiging. In de PDF in bijlage zal je het retourlabel vinden om de oude decoder in te leveren. Prettig weekend! Groetjes, Antonella

maandag komen de proximus forummedewerkers hier terug langs om je verder te helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen , (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen) zodat zij maandag hier direct mee aan de slag kunnen.

Reputatie 7
Badge +3

@anthonyv96 Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic. Je komt in aanmerking. Zal ik de omruiling voor jou in orde maken? Groetjes, Antonella

@AntonellaD  @Charlotte.D 
Ik was jullie vergeten taggen waardoor ik denk dat jullie geen melding kregen van mijn vraag.

Beste Proximus medewerker,
Graag had ik mijn oude V5 decoder omgeruild voor een nieuwe Android TV decoder (V7) ik ben namelijk overgeschakeld op een Flex packet. Kan u dit voor mij in orde brengen?
Hopend op een positief antwoord van uw kant. 


mvg
Laurent

Worden bestaande klanten met een flex pack ook stilaan omgezet naar een V7 Android decoder? 

@AntonellaD  ook ik had graag mijn 2 decoders omgeruild naar V7 android.

Alvast bedankt.

@Sverstra . Goede  morgen, wil je deze als extra decoder of is het om de V5 te vervangen? 

Groetjes,

Luc

Hey @Luc.M , ter vervanging van mijn huidige V5 decoder. 

Reputatie 7
Badge +3

@Sverstra  Prima, ik doe het nodige. Groetjes Luc

Reageer