Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
aanvraag ingediend :-)
je ontvangt een bevestiging via mail.
groetjes
Tina
vroeger werd de Id’s niet goed bijgehouden
maakt niet uit volgens mij: stuur de oude toestellen maar gewoon terug
als je bewijs retour krijgt: nog even goed bewaren indien er check up nodig zijn vragen we dit op.
groeten
Tina
Hallo,
Ik lees het volgende op de proximus website
“Als je de tv-optie All Stars of All Stars & Sports niet hebt of niet wenst te activeren, kan je ook jouw huidige decoder inruilen voor een Android TV-decoder, afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Neem contact met ons op om dit te verifiëren en de omruiling aan te vragen.”
Kunnen jullie nakijken of ik in aanmerking komt.
Bedankt Eddy
Hey,
Ja dat kan, indien je een V5C hebt , raad ik je aan , stuur hem niet te vlug terug , want ik heb ook een V7 gehad , eerste week ok, daarna miserie, ...zitten nog bugs in .. ben nu terug overgegaan naar V5C …
Netflix en Disney kan je ook kijken indien je die apps op uw smart tv installeert en de nodige gegevens invult van Proximus ...
Daar hoef je geen V7 voor te hebben …
Mvg
Hallo, deze worden aanstaande woensdag verwacht op jou adres. groetjes Luc
Hartelijk dank Luc voor de vlugge service, echt top!
Heb ik ook geen recht op wifi booster met flex?
Thx
Frenzy
zie bij welke flex packs je recht hebt op een wifi booster
→ https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
Hallo
Ik ben een aantal dagen geleden overgeschakeld van Tuttimus naar flex + All Starts en ik wil ook graag de nieuwe decoder gebruiken.
Mailen gaat blijkbaar niet meer en ik weiger nog naar een callcenter van Proximus te bellen dus kan ik via deze weg de nieuwe decoder aanvragen?
Hallo,
Flex abonnement met nog een oude V5 decoder.
Mijn V5 heeft de laatste 2 maanden nogal wat kuren: verstoord beeld, haperingen, niet opstarten (resets en reboots helpen maar voor een dag of 2).
Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?
Heb een 4k Televisie en snelle verbinding.
Klantnummer in profiel.
Alvast bedankt.
Hoi,
Het leek me handiger om hier te posten dan via de telefonische dienst te gaan:
Ik heb een Pack Internet Maxi + TV abonnement met nog een oude V5 decoder.
Laatste maanden ervaar ik wat problemen met mijn V5 waarbij deze geen audio maar wel nog beeld doorgeeft wanneer netflix afgespeeld wordt. Daarnaast happert hij ook af en toe.
Verder heb ik recent een 4K televisie aangeschaft en zou ik graag een decoder hebben die dat matcht. Ook heb ik een Disney+ abbonnement dat ik graag via mijn tv decoder zou willen gebruiken.
Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?
Mijn klantnummer en gegevens staan in profiel.
Alvast bedankt.
FYI:
Ook heb ik een Disney+ abbonnement
Via de TV app als eens geprobeerd
Beste,
Ik heb een FLEX S abo met de V5C decoder, en een 4K TV kan ik een V7 decoder verkrijgen?
Groetjes
Johan
Ik moet eerlijk zeggen dat het wat teleurstellend is om als 12+ jarige trouwe klant van jullie meest uitgebreide TV & internet abonnementen te moeten horen dat je niet een volledige service kan krijgen omdat jullie roll-out plan van de nieuwe hardware bestaande klanten in de kou laat staan. Ik begrijp dat je niet iedereen vanaf het begin een nieuw toestel kan bezorgen maar als er specifieke verzoeken zijn van langdurige klanten zou daar toch ruimte voor moeten zijn.
Ik zie niet in waar mijn huidig abonnement verschilt van een flex pack TV & entertainment (zonder mobiel). Zou enkel betekenen dat ik weer door een aantal hoepels moet om dat abonnement te wijzigen en een halve euro meer per maand te gaan betalen.
Is er echt geen mogelijkheid om de wissel zonder die administratieve hassle te doen?
mvg,
Dag Joel,
Done gegevens opgeslagen.
Gr,
Johan
Done,
Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.
Gr,
Johan
Beste Joel,
Heel erg bedankt voor je hulp,
Prettig weekend,
Johan
Beste
Ik heb de V6 decoder met een Flex pack.
Wat zijn de voordelen van de V7 tgo de V6?
Zijn de ‘bugs’ die ik hier zie reeds opgelost (hernummeren posten, ...)?
Is de Netflix app stabieler?
Zo ja, dan zou ik graag weten of de V6 kan worden ingeruild voor de V7.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen
Alvast bedankt
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.