Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

En op welke manier kan ik dit best aanvragen? Ik heb net een nieuwe afstandsbediening gevraagd omdat deze echt op is. Ik vind het dan ook vreemd dat ze dan niet voorstellen om de hele decoder om te wisselen als ik er toch recht op zou hebben.

Reputatie 7
Badge +3

@Sverstra  Dag, deze zou met Bpost op woensdag as gebracht worden. Meer info voor het terugsturen van de oude decoder  zal in de toegestuurde mail zitten( opgelet deze kan in de spam terecht komen).

Groetjes,

Luc

@Sverstra  Dag, deze zou met Bpost op woensdag as gebracht worden. Meer info voor het terugsturen van de oude decoder  zal in de toegestuurde mail zitten( opgelet deze kan in de spam terecht komen).

Groetjes,

Luc

Hey @Luc.M , alvast bedankt! 

Is er een update? Is de V7 al beschikbaar?

Hallo, 

 

Ik zou graag mijn v6 decoder willen omruilen naar een v7. 

Hoe kan ik deze aanvragen? 

(klantennr : 61 64 65 ***

 

ik ben al in een Proximus center geweest met de vraag om mijn decoder om te wisselen voor een v7 model. Hier zei men dat ik telefonisch gecontacteerd zou worden. Spijtig genoeg was ik niet tijdig in staat de telefoon te beantwoorden. Is er een mogelijkheid om opnieuw gecontacteerd te worden of om zelf contact op te nemen?

Reputatie 1
Badge

Goede middag Martin ik heb er nu ook zo een terug.                                                                                            FOUTEN. 1/ spraak loopt niet syncroon met lip bewegingen.                                                                            2/ Bij ondertiteling, loopt deze zeker 60 seconden achter.                                                                                      3/ ge hebt nog altijd 2 knoppen nodig om de tv op te starten.                                                                        Dus ik weet het niet ??

mvgr Annita

Hopelijk krijgen we meer uitleg van iemand van Proximus zelf!

Als iemand van proximus zelf straks langskomt kunnen ze dit verder met u bespreken .

Reputatie 1

Kom ik ook in aanmerking voor de nieuwe android decoder ?

Ik heb 2x wifi versterkers van jullie en 2 decoders.

De v6 decoder werkt, OK maar de oude V5 decoder hangt vaak vast of valt uit tijdens het kijken van TV, de standaard zooi van resetten en dergelijke werkt niet

 

 

Ondertussen geef ik een overzicht mee van wat reeds door de prox medewerkers hieromtrent gepost geweest is, in afwachting dat de prox forummedewerkers je hiermee zullen verder helpen:

Laatste update :
Klanten kunnen momenteel enkel de decoder V7 krijgen of omruilen als
men een abonnement neemt of heeft op
All Stars of All Stars & Sports
ook voor een "Flex" en  "Epic Combo full" pack.
Ook een bijkomende voorwaarde is dat je lijnsnelheid moet groter zijn dan 30Mbps

Hoi,

 

Het leek me handiger om hier te posten dan via de telefonische dienst te gaan:

Ik heb een Pack Internet Maxi + TV abonnement met nog een oude V5 decoder.

Laatste maanden ervaar ik wat problemen met mijn V5 waarbij deze geen audio maar wel nog beeld doorgeeft wanneer netflix afgespeeld wordt. Daarnaast happert hij ook af en toe. 

Verder heb ik recent een 4K televisie aangeschaft en zou ik graag een decoder hebben die dat matcht. Ook heb ik een Disney+ abbonnement dat ik graag via mijn tv decoder zou willen gebruiken. 

Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?

 

Mijn klantnummer en gegevens staan in profiel. 
Alvast bedankt.

Reputatie 2
Badge

ik heb een V6 decoder , maar die blijft regelmatig hangen of de Netflix app start niet op. Kan ik upgraden naar een V7 decoder?

Reputatie 7
Badge +3

@Koentjuh  Je beschikt nog over een oud pack Internet+TV. Hierdoor kom je helaas niet in aanmerking voor een omruiling naar een Android TV decoder (V7). Als je opteert voor een omschakeling naar Flex of Epic Combo full zou dit eventueel wel mogelijk zijn. Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html

Graag zou ik mijn oude decoder willen omruilen naar een v7 .

Mijn klantrnnr is 61070****

Beste, 

 

Sinds half augustus pack aangepast naar een flex pack met zowat alles erop en eraan. ondertussen ook all stars NL erbijgenomen omwillen van de Disney + die vandaag start.

Leest ik nu dat er in feite een andere decoder nodig is hiervoor?!

Waarom werd die ons niet automatisch toegestuurd bij het aanpassen van ons pack?

Wij hebben 2 decoders type V5 momenteel en wensen uiteraard op beide tv’s te kunnen genieten van disney+ zonder constant te moeten streamen via smartphone of tablet.

Hoe kan ik deze android tv decoders bekomen?

 

Daarnaast heb ik op 04/09 een melding gemaakt (klacht) omwille van het feit dat me het flex pack wordt aangerekend op factuur voor de periode van augustus, zonder dat er voor dezelfde periode dan gecrediteerd wordt wat ik reeds betaald had van mijn vorige type abonnement.  Op vandaag hier ook nog niks over gehoord.  We zijn ondertussen al 11 dagen verder.

 

graag dringend antwoord dus!

 

V7 is nog in testfase en dus nog niet gecommercialiseerd.

heb je de v6 decoder al eens heropgestart door de spanning even 10 sec te onderbreken.

Indien dit niet helpt ook de cookies eens wissen op je decoder

nog geen resultaat:

reset kun je ook uitvoeren kijk of het powerlampje oplicht en druk gedurende 5sec op verzonken resetknopje, je krijgt dan de resetmelding op je scherm te zien

Reputatie 1

@AntonellaD Dankjewel voor u reactie.

Wij betalen nu 71eur ongeveer voor televisie en internet met 2 wifi boosters en decoders.

Begrijp ik het goed als wij zouden overstappen naar Flex De basics dan betalen we ongeveer hetzelfde maar kunnen we eventueel omwisselen naar een V7 decoder ?

Alvast bedankt,

Gr koen

Is er nog een ronde wanneer klanten zich kunnen inschrijven voor de testface ?
Reputatie 7
Badge +3

@Koentjuh Bij een omschakeling naar Flex kom je iets voordeliger uit, welgeteld een halve euro per maand. :grin:

Dan bestaat inderdaad de mogelijkheid om te ruilen naar een Android TV decoder (V7).

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge

V7 is nog in testfase en dus nog niet gecommercialiseerd.

heb je de v6 decoder al eens heropgestart door de spanning even 10 sec te onderbreken.

Indien dit niet helpt ook de cookies eens wissen op je decoder

nog geen resultaat:

reset kun je ook uitvoeren kijk of het powerlampje oplicht en druk gedurende 5sec op verzonken resetknopje, je krijgt dan de resetmelding op je scherm te zien

Alle stappen behalve cookies wissen al gedaan. Hoe wis je die?

Is er al zicht op wanneer die V7 beschikbaar is? Ik dach dat het begin dit jaar ging zijn?

Dat was voorzien maar dat is natuurlijk heel moeilijk te voorspellen aangezien dit afhangt van de problemen die vastgesteld worden door de testers en dan moet er nog naar een oplossing gezocht worden om deze problemen definitief op te lossen! Maat als dei gecommercialiseerd wordt zal die wel te vinden zijn op de Proximus site tussen de andere decoders v5-C , V6 ... 

cookies wissen:

instellingen > systeem > veiligheid/privacy > geef kinderlsot in > cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.

Reputatie 1

@AntonellaD Voor die halve euro doe ik het! :P

Als het goed is heb ik de omschakeling gedaan naar het Flex pack. ( R4WEBSHOP008493761 )

Moet ik verder nog iets doen om te ruilen naar een V7 ?

 

Wederom bedankt voor de snelle hulp!

Gr Koen

Reputatie 2
Badge

Dat was voorzien maar dat is natuurlijk heel moeilijk te voorspellen aangezien dit afhangt van de problemen die vastgesteld worden door de testers en dan moet er nog naar een oplossing gezocht worden om deze problemen definitief op te lossen! Maat als dei gecommercialiseerd wordt zal die wel te vinden zijn op de Proximus site tussen de andere decoders v5-C , V6 ... 

cookies wissen:

instellingen > systeem > veiligheid/privacy > geef kinderlsot in > cookies beheren > druk op 'verdergaan' om de cookies te wissen.

Bedoel je hier op de site? Hier staat ie dus al… ? https://www.proximus.be/manuals/nl/handleiding/particulieren/televisie/decoder/v7/installatie

 

Reputatie 7
Badge +3

@Koentjuh Zodra de wijziging van het pack erdoor is, zal ik de omruiling van de decoder voor jou in orde maken. Groetjes, Antonella

Reageer