Skip to main content
Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR


Beste proximus,



Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?



Meer info :

De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.



De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.



Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.

zelf had ik daar niet aan gedacht ,  dit is niet al te verstandig van Proximus want zo geven ze de indruk dat die al leverbaar is,  of ze zouden het er expliciet moeten bijvermelden.


Hallo,

 

Ik lees het volgende op de proximus website

“Als je de tv-optie All Stars of All Stars & Sports niet hebt of niet wenst te activeren, kan je ook jouw huidige decoder inruilen voor een Android TV-decoder, afhankelijk van het type abonnement dat je hebt. Neem contact met ons op om dit te verifiëren en de omruiling aan te vragen.”

Kunnen jullie nakijken of ik in aanmerking komt.

 

Bedankt Eddy


FYI:  

Ook heb ik een Disney+ abbonnement

Via de TV app als eens geprobeerd


Beste,

Ik heb een FLEX S abo met de V5C decoder, en een 4K TV kan ik een V7 decoder verkrijgen?

 

Groetjes

Johan

 


@AntonellaD Super, bedankt!

Wat doe ik met mijn oude V5 ?


@Joel M 

Beste Joel,

 

Gisteren is mijn V7 geleverd doch we zijn met de helpdesk een halve dag bezig geweest en de V7 wil niet connecteren met het internet.

Kan U mijn oude V5 terug activeren en de retour hiervan annuleren (is nog niet verzonden) en kan ik de V7 retourneren (verzendpapieren nodig).

Alvast bedankt,

J


Hallo,

Graag had ik mijn decoder omgewisselt voor een android decoder omdat ik nl bij disney plus een abonnement heb.

Mvg

Reinhout


@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel


@reinhoutclaeys  Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens? Dan kijk ik dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella 

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel


Opnieuw gecontacteerd geweest en in wacht geplaatst. Daarna verbrak de lijn. Is er een mogelijkheid tot hercontactname?


Ter info: werd hier al door anderen gemeld ook, dat Disney+ niet in 4K via de V7 weergegeven wordt maar wel via Apple TV .
Hierop is nog geen antwoord gekomen, dus zal het afwachten zijn totdat morgen iemand van het proximus forumteam verder informatie geeft of de nodige info krijgt van de achterliggende bevoegde specialisten.

  

Mijn grote vraag is: waarom is Disney + via de V7 niet in 4K HDR, terwijl dit via Apple TV 4K wel zo is en het sowieso inbegrepen is in het Disney + abo._

 


Ter info: Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan de voorwaarden voldoet en dit dan verder afhandelen voor u.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


Hallo, 

Als je nu een V5 Compact hebt, kan ik je alleen maar aanraden, hou hem !!! 

Ik kreeg ook een V7 ,de ellende is toen begonnen, constant misserie, zit al 1 week zonder tv , morgen krijg ik per post terug een V5 .…

DUS DENK GOED NA ... 

Hier was het steeds Foutcode A0001met de V7 , heeft 1 week gewerkt .....


Opnieuw gecontacteerd geweest en in wacht geplaatst. Daarna verbrak de lijn. Is er een mogelijkheid tot hercontactname?


hi, heb je hiervoor ondertussen al terug contact gehad ?
anders bekijken wij het verder voor je


Neen, geen contact meer gehad.

alvast merci om het op te volgen!


Reageer