Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
Worden bestaande klanten met een flex pack ook stilaan omgezet naar een V7 Android decoder?
Hallo,
Flex abonnement met nog een oude V5 decoder.
Mijn V5 heeft de laatste 2 maanden nogal wat kuren: verstoord beeld, haperingen, niet opstarten (resets en reboots helpen maar voor een dag of 2).
Is er een mogelijkheid om een V7 te krijgen aub?
Heb een 4k Televisie en snelle verbinding.
Klantnummer in profiel.
Alvast bedankt.
Hallo
Ik ben een aantal dagen geleden overgeschakeld van Tuttimus naar flex + All Starts en ik wil ook graag de nieuwe decoder gebruiken.
Mailen gaat blijkbaar niet meer en ik weiger nog naar een callcenter van Proximus te bellen dus kan ik via deze weg de nieuwe decoder aanvragen?
Of een ander alternatief is zoals ik reeds hier al in andere posten aangegeven heb, probeer de v7 een tijd en als je echt vindt dat het zo slecht is dat je het niet meer aanvaardbaar vindt, ruil je v7 weer voor een V5-compact.
Allemaal goed en wel, maar dat omruilen ,amai...
Ik zit nu al een week zonder ,spijtig dat ik het moet zeggen , ben de afgelopen week veel onkunde tegen gekomen bij Proximus , van verkeerde adressen tot verkeerde bestellingen, nog erger zelfs geen bestelling ingevoerd , en wat de V7 betreft , ik denk dat ze er zelf niet aan uit kunnen . Een vriend is hier zijn IPtv decoder is komen proberen ,waarom werkt die ontvanger wel ,draait ook op Android... en die V7 steeds zegt geen ethernet .....???
Over welke IPtv decoder heb je het dan, is dit ene die je rechtstreeks op de bbox aangesloten hebt ook, moeilijk eigenlijk om zo’n vergelijkingen te maken, zo zou je ook kunnen zeggen die decoders van TN hebben minder problemen enz…
Het gaat er hem volgens mij meer om hoe vlug ze die bugs er kunnen uithalen en als dit eens zo ver is dan kan die V7 even goed zijn als de IPTV waarover je het hebt.
Jij hebt nu blijkbaar problemen met omruilen ook, hier bij ons thuis hebben we al meerdere keren in al die jaren moeten omruilen en dit is tot nu toe altijd probleemloos verlopen net zoals het omruilen van onze bbox’en, dus je ziet dat het moeilijk is om het ene geval met het andere te vergelijken, wat ik niet wil zeggen als het allemaal moest tegenslaan dat ik er op den duur ook wel mijn buik zou van vol krijgen, maar gelukkig is dit bij ons toch nog niet het geval en bij ons thuis zitten we al van rond de jaren 78 bij belgacom/proximus.
Het ging overeen formula z8 decoder iptv android ,aangesloten op de bbox 3. En dat ging wel perfect
En op welke manier kan ik dit best aanvragen? Ik heb net een nieuwe afstandsbediening gevraagd omdat deze echt op is. Ik vind het dan ook vreemd dat ze dan niet voorstellen om de hele decoder om te wisselen als ik er toch recht op zou hebben.
Ik heb mijn klanten nummer ingevuld
Kan ik 1 decoder al omwisselen en met mijn 2de decoder wachten om te zien hoe V7 voor mij werkt?
En waar moet ik de omruiling aanvragen?
aanvraag ingediend :-)
je ontvangt een bevestiging via mail.
groetjes
Tina
Hallo, deze worden aanstaande woensdag verwacht op jou adres. groetjes Luc
Hartelijk dank Luc voor de vlugge service, echt top!
Heb ik ook geen recht op wifi booster met flex?
Thx
Frenzy
Hey,
Ja dat kan, indien je een V5C hebt , raad ik je aan , stuur hem niet te vlug terug , want ik heb ook een V7 gehad , eerste week ok, daarna miserie, ...zitten nog bugs in .. ben nu terug overgegaan naar V5C …
Netflix en Disney kan je ook kijken indien je die apps op uw smart tv installeert en de nodige gegevens invult van Proximus ...
Daar hoef je geen V7 voor te hebben …
Mvg
Done,
Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.
Gr,
Johan
vroeger werd de Id’s niet goed bijgehouden
maakt niet uit volgens mij: stuur de oude toestellen maar gewoon terug
als je bewijs retour krijgt: nog even goed bewaren indien er check up nodig zijn vragen we dit op.
groeten
Tina
Hey Laurent,
Sorry voor de late reactie.
Je voldoet aan alle voorwaarden. Ik heb voor jou een omruiling van de decoder aangevraagd. De Android TV Decoder (V7) komt er begin volgende week aan.
Een bevestigingsmail is onderweg. Hierin zal je ook het label terugvinden om de oude decoder in te leveren via Bpost.
Groetjes,
Antonella
Beste
Bedankt voor de snelle service, ik heb alles goed ontvangen en ben er heel tevreden mee!
Ik stoot alleen op 1 probleempje met de retourzending. Het product ID van de oude decoder komt niet overeen met het ID op de retour verzendlijst… Ik geraak niet binnen op de klantendienst daarom vraag ik het via deze weg.
mvg
zie bij welke flex packs je recht hebt op een wifi booster
→ https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
FYI: morgen zulle de proximus forummedewerkers je hierbij wel verder helpen als ze hier terug langskomen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.