Vraag

Nieuwe decoder Android V7 - 4K HDR



Toon eerste bericht

215 reacties

@A_09 Momenteel is de V7 decoder enkel te verkrijgen bij de FlexPacks en Epic Combo. In de toekomst zal dat wel gaan kunnen veronderstel ik. Zie alvast info flex Packs en Epic Combo via link:  https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  Groetjes,Joel

@Joel M , ik heb intussen mijn abonnement omgezet naar een flex pack. Zou u aub opnieuw kunnen kijken of ik hiermee in aanmerking kom voor een V7 decoder? 

 

Alvast bedankt

Hi guys, 

Kunnen jullie hier aub een keer naar kijken?

thanks

Ik heb mn profiel aangepast

 

@Joel M 

Done,

Profielgegevens aangepast, nu hopen op een V7 decoder.

Gr,

Johan

Reputatie 6
Badge +3

Het is goed om uitgebreid te testen. 

Ondertussen wel al 9 maanden aan het testen.... 

Dat lijkt me wel lang te duren.... 

Ofwel is het voor binnenkort ofwel voor nooit meer...

Misschien de v7 overslaan en direct naar v8 gaan? 

https://nl.forum.proximus.be/het-proximus-labo-37/test-van-v7-decoder-selectie-47671/index3.html#post628509

 

Hi,

 

ik heb deze week mijn oude pakket overgezet naar een Flex, worden mijn 2 decoders nu omgezet naar de nieuwe v7?

 

thnx

Reputatie 1

Ik heb mijn klanten nummer ingevuld

Reputatie 7
Badge +3

@A_09 De leveringsdatum is voorzien op vrijdag 13/11/20.U gaat via mail labels ontvangen om de oude decoder gratis terug te sturen.Kijk ook altijd in de spambox hiervoor.Groetjes,Joel

Voorspellen op voorhand hoeveel lijken er nog uit de kast gaan vallen tijdens de testen door proximus klanten, is volgens mij heel moeilijk.
Stel dat er al een V8 zou voorzien zijn, dan is dit nog totaal niet zeker dat die testen dan minder lang zouden duren dan voor de V7 nu! 

En stel dat we Proximus zouden kunnen pushen om vlugger de v7 te commercialiseren dan zou dit wel er op neer komen dat iedereen min of meer tester wordt, met alle problemen en frustraties van dien, nee?

In het verleden hen ik hier dikwijls genoeg gelezen, Proximus zou wel zijn toestellen veel beter moeten uittesten vooraleer ze uit te brengen!

Reputatie 7
Badge +3

@reinhoutclaeys 

Je beschikt nog over een Tuttimus pack. Hierdoor kom je helaas niet in aanmerking voor een omruiling naar een Android TV decoder (V7). Als je opteert voor een omschakeling naar Flex of Epic Combo full zou dit eventueel wel mogelijk zijn. Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html

Reputatie 7
Badge +3

@Thomas Momenteel zie ik geen decoders in ons systeem staan.Dit wil zeggen dat je deze waarschijnlijk ooit gekocht hebt want men rekent u hiervoor geen huur aan.Als ik u 2 V7 decoders zou opsturen moet u rekening houden dat je voor de eerste decoder 8EUR per maand gaat betalen en op de 2de 6EUR.Indien u de V7 decoders wenst mag u dit via deze weg laten weten.Groetjes,Joel

Badge

Is er een mogelijkheid om de Android TV decoder aan te kopen ipv te huren? Mijn ervaring leert me dat je langer dan 5 jaar dezelfde decoder behoudt zonder dat deze vervangen/geupgraded wordt. Ik ken verschillende mensen met de witte Bbox en Bbox 2 en oude decoder waarvoor ze maandelijks huur betalen. Indien ze deze willen omruilen dan moeten ze opleg betalen. Vandaar de vraag om deze aan te kopen

Op 04/91/21 overgestapt van Tuttimus naar Flex intens en Proximus is tot heden niet in geslaagd de twee aangevraagde v7 en wifi-booster te bezorgen.

Aanrekening gekregen met kosten voor decoder omdat ik hem nog niet teruggestuurd heb, gratis wifi booster aangerekend, een gsm-abo te duur aangerekend en mijn overstappremie niet verrekend.

5 keer voor gebeld, telkens zou alles in orde komen .... NOPPES

Het zijn intussen twee dossiers aangemaakt en ik zou gebeld worden, niet dus.

Ik geb in 32 jaar klant zijn bij Belgacom/Proximus al veel stoten beleeft, maar dit is ronduit belachelijk.

Geen bevestigingsmail over mijn overstap ontvangen, wel herinneringsmails en sms berichten om mijn decoder terug te sturen zonder de nieuwe reeds ontvangen te hebben.

 

Reputatie 1

@Joel M ik heb deze vandaag mogen ontvangen.

Ik merkte meteen op dat dit wederom een ander model is als ik de woonkamer

Ook is het de “oude” interface en zie ik geen optie op apps te installeren zoals youtube, twitch, disney, etc.. 

Moet dit nog een update krijgen?  Nu kunnen we nog steeds geen andere stream diensten bekijken zoals in de woonkamer en dat was de reden dat we een omwisseling vroegen..

 

Bedankt

Reputatie 7
Badge +3

@martege  Ik bevestig hierbij de info van @M_016 dat het niet mogelijk is om de Android TV decoder aan te kopen. Groetjes, Antonella

als er een v7 in je woonkamer staat, dan zou de nieuwe v7 decoder die geleverd werd het zelfde model moeten zijn van de woonkamer.

Android V7 Decoder

mss heb je een V6 decoder ontvangen zie voor verschillende modellen decoders hier → Decoders | Proximus

Reputatie 1
Badge +1

Hallo iedereen

Kan er iemand van Proximus controleren als ik mijn V5 decoder kan omruilen voor voor een v7?

Ik had dit al even gevraagd in een ander topic, maar het lijkt me best om een nieuw te starten.

Ik zit er zeker en vast niet mee in, met wat bugs in de software. 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 1

De woonkamer heeft zoals ik eerder had vermeld allemaal apps voor de verschillende streamingsdiensten, die nu is aangekomen heeft dit niet.

 

Welke versie het allemaal is weet ik niet ik denk android ?  Ik ben een echte leek in de decoders vandaar dat ik duidelijk vermeld had dat het voor apps en streamingdiensten was zoals de huidige die we nu al hebben in de woonkamer, in de veronderstelling dat proximus wel weet welke ik bedoel en de juiste opstuurt 

@Joel M 

 

Dat is heel raar, heb die nooit aangekocht zaten in mijn vorig abonnement dat ik deze week heb omgezet naar Flex.  Dacht trouwens dat de eerste decoder standaard in mijn Flex zou zitten?

Mvg

 

Tom

Reputatie 7
Badge +3

@Olivier_025 

beste,

ik heb je klantgegevens in je profiel ingevuld (en niet meer openbaar)

we moeten nakijken of je in aanmerking komt voor een wissel : V7 is nog in uitrol en nog niet voor iedereen beschikbaar.

ik hou je op de hoogte.

Groeten

Tina

hier kun je toch afleiden welke je hebt→ Decoders | Proximus

Anders gewoon dan afwachten tot een Proximus forummedewerker je kan verder helpen als ze hier de draad opnemen.

 

Reputatie 1

@AntonellaD Hallo,  u heeft mij enige tijd super goed geholpen.

Ik heb een vraagje ivm de V7, wij hebben deze nu al enkele maanden en zijn er super tevreden over!

Maar graag willen wij andere streamingdiensten en apps ook in de slaapkamer willen bekijken, daar staat helaas nog een oudere decoder waar we enkel netflix op hebben.

 

Is het mogelijk dat deze omgeruild kan worden naar ook een v7 ?   Zijn er super tevreden van en vinden het dan jammer dat dit enkel in de woonkamer gebruikt kan worden.

Alvast bedankt

Groeten Koen

Reputatie 1

@Martin Dan vermoed ik dat het een V6 is die ik heb binnengekregen en die van de woonkamer is een android.

Ik heb toch in het juiste “android” topic effectief gevraagd zoals mijn vorige keer voor een nieuwe decoder met ondersteuning om apps te installeren zoals youtube, twitch, etc..

 

Vind het vreemd dat ik dan een decoder krijg waar dat niet op kan dan had er ook niet geruild moeten worden in de eerste plaats aangezien alles hetzelfde is gebleven alleen meer heen en weer gestuurd :confused:

 

FYI: In de oude/andere  packs, zat de 1ste decoder ook inbegrepen in de packprijs, maar als je er zelf ene aankocht, toen dit nog kon, ging er 8€ af van je packprijs.

Reputatie 1

@Martin Oh, ik dacht dat u ook een proximus medewerker was :zipper_mouth:

Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs, die je zeker hiermee kunnen verder

helpen, (daarom niet met zekerheid dat AntonllaD morgen ook langskomt)

Reageer