Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument?
Meer info :
De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler.
De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart.
Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor een maandelijkse abonnementskost kan benutten. De games moet je nog zelf kopen.
Hi,
ik heb deze week mijn oude pakket overgezet naar een Flex, worden mijn 2 decoders nu omgezet naar de nieuwe v7?
thnx
Beste
We hebben thuis een flex pack met all sports inbegrepen
Kunnen wij onze decoder omruilen naar een android tv decoder?
Groeten Anthony
waarom zou je omwisselen?
FYI: dat zal volgens mij geen probleem vormen maar dat kan iemand van proximus zelf uitvissen en er dan voor zorgen, als er vanavond niet mee gereageerd wordt dan zal het voor maandag zijn, aangezien zij in het weekend niet langskomen.
Is er een mogelijkheid om de Android TV decoder aan te kopen ipv te huren? Mijn ervaring leert me dat je langer dan 5 jaar dezelfde decoder behoudt zonder dat deze vervangen/geupgraded wordt. Ik ken verschillende mensen met de witte Bbox en Bbox 2 en oude decoder waarvoor ze maandelijks huur betalen. Indien ze deze willen omruilen dan moeten ze opleg betalen. Vandaar de vraag om deze aan te kopen
Dag Antonella,
Wat is de status en hoe kan ik de V7 retourneren.
Alvast bedankt voor je hulp,
Johan
Op 04/91/21 overgestapt van Tuttimus naar Flex intens en Proximus is tot heden niet in geslaagd de twee aangevraagde v7 en wifi-booster te bezorgen.
Aanrekening gekregen met kosten voor decoder omdat ik hem nog niet teruggestuurd heb, gratis wifi booster aangerekend, een gsm-abo te duur aangerekend en mijn overstappremie niet verrekend.
5 keer voor gebeld, telkens zou alles in orde komen .... NOPPES
Het zijn intussen twee dossiers aangemaakt en ik zou gebeld worden, niet dus.
Ik geb in 32 jaar klant zijn bij Belgacom/Proximus al veel stoten beleeft, maar dit is ronduit belachelijk.
Geen bevestigingsmail over mijn overstap ontvangen, wel herinneringsmails en sms berichten om mijn decoder terug te sturen zonder de nieuwe reeds ontvangen te hebben.
Beste Joel,
Gisteren is mijn V7 geleverd doch we zijn met de helpdesk een halve dag bezig geweest en de V7 wil niet connecteren met het internet.
Kan U mijn oude V5 terug activeren en de retour hiervan annuleren (is nog niet verzonden) en kan ik de V7 retourneren (verzendpapieren nodig).
Alvast bedankt,
J
Beste, probleem is dat jullie geen BPOST track & trace code of barcode aangeleverd hebben wat het moeilijk maakt om naar mijn pakket te verwijzen bij BPOST.
Gr,
Johan
Ik heb een vraagje ivm de V7, wij hebben deze nu al enkele maanden en zijn er super tevreden over!
Maar graag willen wij andere streamingdiensten en apps ook in de slaapkamer willen bekijken, daar staat helaas nog een oudere decoder waar we enkel netflix op hebben.
Is het mogelijk dat deze omgeruild kan worden naar ook een v7 ? Zijn er super tevreden van en vinden het dan jammer dat dit enkel in de woonkamer gebruikt kan worden.
Alvast bedankt
Groeten Koen
Decoder heb ik nog niet ontvagen kan je de status ivm de levering nakijken.
We moesten nog een pakket vandaag ontvangen via BPOST en dit is misgelopen,
melde dat het adres onbereikbaar was.
Het adres is correct wel ligt ons oneven huisnummer aan de wegzijde van de huizen met even nummers en is duidelijk aangegeven vanop de weg.
Alvast bedankt,
Johan
Je mag mij alvast 1 bezorgen, voor de 2de wacht ik dan mijn factuur af
Bedankt
Tom
Morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs, die je zeker hiermee kunnen verder
helpen, (daarom niet met zekerheid dat AntonllaD morgen ook langskomt)
FYI: In de oude/andere packs, zat de 1ste decoder ook inbegrepen in de packprijs, maar als je er zelf ene aankocht, toen dit nog kon, ging er 8€ af van je packprijs.
Dat is heel raar, heb die nooit aangekocht zaten in mijn vorig abonnement dat ik deze week heb omgezet naar Flex. Dacht trouwens dat de eerste decoder standaard in mijn Flex zou zitten?
Mvg
Tom
Alvast bedankt
Beste
Ik heb de V6 decoder met een Flex pack.
Wat zijn de voordelen van de V7 tgo de V6?
Zijn de ‘bugs’ die ik hier zie reeds opgelost (hernummeren posten, ...)?
Is de Netflix app stabieler?
Zo ja, dan zou ik graag weten of de V6 kan worden ingeruild voor de V7.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.