kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
geluid en beeld niet synchroon
Klantnummer *******
Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken
Alvast bedankt
Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?
Heb ik reeds gedaan na telefonisch contact met de klantendienst. Dit had geen effect toen.
Zou dit nu door de aanpassing en opnieuw koppelen wel effect kunnen hebben misschien?
mvg
Nog steeds geen verbetering. Kan er nog eens naar gekeken worden?
Beste Daisy, ik heb intussen de modem en bridge gereset en alles opnieuw aangesloten. Nog steeds loopt het niet synchroon.
Helaas niets veranderd, als ik via de youtube app op de decoder een audio sync test doe, zie ik dat het geluid telkens een tel achter loopt..
Beste, bij mij zijn het beeld en de klank ook niet synchroon op de opnames. Zou u dat bij mij ook willen aanpassen? Alvast heel erg bedankt!
Nog steeds niet in orde.
Beste,
wij hebben ook al geruime tijd last van dit probleem, kan er voor ons ook iets gedaan worden aub?
Alvast bedankt.
Is er intussen een update over mijn situatie hier? We zij m’n een maand verder en gekeken naar het aantal klachten hierover zou ik intussen verwachten dat er een algemene fix op weg moet zijn… wat is er gewijzigd waardoor dit plots voorkomt?
Hier ook nog steeds niet opgelost. De aanpassing die uitgevoerd werd helpt niets. Enorm vervelend en het kan toch echt niet dat dit soort problemen maar blijft aanslepen...
Volgens mij is het nu in orde, bedankt!
Michael V: ja heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.