Skip to main content
Vraag

geluid en beeld niet synchroon


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

368 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 mei 2022

@DaisyS ik heb alles herstart, maar er is geen verandering. Mijn Tv in de woonkamer is aangesloten via een wifi-bridge. Die in de slaapkamer via lan aansluiting en daar is er geen probleem. 


Klantnummer *******

Beste mijn geluid en beeld loopt ook niet synchroon kan je dit voor mij ook na kijken 

Alvast bedankt


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 18 mei 2022

@Bjarne_O Kan je de wifi bridge eens opnieuw koppelen? 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 18 mei 2022

@Steven.roodhooft Ik heb je privé gegevens uit de post gehaald wegens privacy redenen. 

Ik heb een aanpassing gedaan. Kan je eens testen?


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 mei 2022
DaisyS schreef:

@Bjarne_O Kan je de wifi bridge eens opnieuw koppelen? 

Heb ik reeds gedaan na telefonisch contact met de klantendienst. Dit had geen effect toen.

Zou dit nu door de aanpassing en opnieuw koppelen wel effect kunnen hebben misschien?

 

mvg


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 18 mei 2022

@Bjarne_O Het zou kunnen. Wat ik eigenlijk zou aanraden is de modem eens te resetten en de wifi bridge opnieuw te koppelen.


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 18 mei 2022
DaisyS schreef:

@ian.v Ik heb je instellingen aangepast.

 

Nog steeds geen verbetering. Kan er nog eens naar gekeken worden? 

 

 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 19 mei 2022

@ian.v Kan je het nu nogmaals proberen? 

 


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 mei 2022
DaisyS schreef:

@Bjarne_O Het zou kunnen. Wat ik eigenlijk zou aanraden is de modem eens te resetten en de wifi bridge opnieuw te koppelen.

Beste Daisy, ik heb intussen de modem en bridge gereset en alles opnieuw aangesloten. Nog steeds loopt het niet synchroon.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 20 mei 2022

@Bjarne_O Ik heb nogmaals eenpassing gedaan aan je lijn. Kan je het nu nogmaals bekijken?


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 20 mei 2022
DaisyS schreef:

@Bjarne_O Ik heb nogmaals eenpassing gedaan aan je lijn. Kan je het nu nogmaals bekijken?

Helaas niets veranderd, als ik via de youtube app op de decoder een audio sync test doe, zie ik dat het geluid telkens een tel achter loopt..


Beste, bij mij zijn het beeld en de klank ook niet synchroon op de opnames. Zou u dat bij mij ook willen aanpassen? Alvast heel erg bedankt!


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 22 mei 2022
DaisyS schreef:

@ian.v Kan je het nu nogmaals proberen? 

 

Nog steeds niet in orde.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 mei 2022

Beste,

wij hebben ook al geruime tijd last van dit probleem, kan er voor ons ook iets gedaan worden aub?

Alvast bedankt.


  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 23 mei 2022

@DaisyS Na een paar dagen dat het OK was (we kijken ook niet elke dag uitgesteld), was het geluid en beeld terug uit synchro. 


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 23 mei 2022

@Bjarne_O Heb je een mogelijkheid om de decoder die draadloos verbonden is aan te sluiten met Lan en dan testen of het probleem zich blijft herhalen?


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 23 mei 2022

@N_verschelden Ik heb een update van je modem gedaan. Je zou eens moeten kijken of het nu beter is. Als het nog niet in orde is, zou u eens de decoder met een kabel kunnen verbinden aan de modem en dan testen of het beter is?


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 23 mei 2022

@ian.v Ik nogmaals een aanpassing gedaan. Kan je eens kijken of het beter is nu?


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 23 mei 2022

@Pdhooge Heb je reeds de modem heropgestart en eens deze terug opgestart is de decoder erna heropstarten? Dit kan je doen door de schakelaar een paar seconde uit te zetten of het toestel van de stroom te halen.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 23 mei 2022

@DannyVdp  En zijn die problemen op de beide decoders?


  • Apprentice
  • 8 reacties
  • 23 mei 2022

Is er intussen een update over mijn situatie hier? We zij m’n een maand verder en gekeken naar het aantal klachten hierover zou ik intussen verwachten dat er een algemene fix op weg moet zijn… wat is er gewijzigd waardoor dit plots voorkomt? 
 


  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 23 mei 2022

Hier ook nog steeds niet opgelost. De aanpassing die uitgevoerd werd helpt niets. Enorm vervelend en het kan toch echt niet dat dit soort problemen maar blijft aanslepen... 


Michael V schreef:

@N_verschelden Ik heb een update van je modem gedaan. Je zou eens moeten kijken of het nu beter is. Als het nog niet in orde is, zou u eens de decoder met een kabel kunnen verbinden aan de modem en dan testen of het beter is?

Volgens mij is het nu in orde, bedankt!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 24 mei 2022
Michael V schreef:

@Pdhooge Heb je reeds de modem heropgestart en eens deze terug opgestart is de decoder erna heropstarten? Dit kan je doen door de schakelaar een paar seconde uit te zetten of het toestel van de stroom te halen.

Michael V: ja heb ik al geprobeerd maar dat helpt niet.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 25 mei 2022

@Pdhooge Welke problemen ervaar je net? Heb je ook al contact gehad met onze technische dienst? Deze kun je bereiken op 0800 22 800.