Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Bart Cleen De Android TV Decoder (V7) is officieel nog in testfase. In bepaalde gevallen kan deze wel al toegekend worden. Dan moet je wel aan enkele voorwaarden voldoen. Helaas kom jij niet in aanmerking omdat je nog een oud pack hebt. Deze is niet compatibel met de Android TV Decoder (V7). Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 

Disney+ is idd totaal niet te bereiken. Hang al 20 min aan telefoon met proximus. Chat is ondertussen 1u30. 

Ondertussen geen wachtmuziek meer bij proximus. Wss iemand die geen zin heeft op te antwoorden en zijn mute knop aan heeft staan. 😡

 

@Joel M En ook dacht ik bij Flex en Epic combo full packs, nee?

Reputatie 7
Badge +3

@Martin Ja dat is ook waar :) , daar kan men ook een V7 decoder krijgen of omruiling doen.Groetjes,Joel

best het verder onderzoek van iemand van het proximus forumteam hier afwachten

@tina.b maar ik veronderstel toch dat als je via een andere weg bvb (dus niet via prox) je op disney+ abonneert, dat disney+ toch moet te bekijken zijn via de v7 decoder app als je de disney+ app voor android tv installeert, nee ?

Of zal prox dit dan op één of andere manier blokkeren voor hun V7 als je u niet het pack  All Stars of All Stars & Sports zou hebben?

Enfin het is voor mij totaal niet duidelijk hoe dit in zijn werk zal gaan, ik zou denken dat alle app’s die beschikbaar zijn voor Android TV ook zouden moeten kunnen draaien op de V7  “android TV decoder” !?

Als ik effen zoek dan vindt ik dat o.a. Disney+ beschikbaar is voor Android TV 
maar toch zijn er die de melding krijgen dat deze niet geschikt is voor dit apparaat = V7 decoder.

Kan er bij de bevoegde specialisten toch iets mee uitleg gevraagd worden omtrent de app’s die op de V7 decoder kunnen geïnstalleerd worden en als er dan mogelijks beperkingen voor de v7 decoder opgelegd worden?

Want ik stel vast dat er nog zijn met een v7 decoder die hier vragen over hebben...

Poging 3 om iemand van proximus aan de lijn te krijgen. Al 2 keer hebben ze opgehangen. 11de september terug gekomen na proximus. Miserie heeft lang geduurd......

Het is inderdaad de laatste tijd heel lang wachten om op de helpdesk binnen te geraken !!

Reputatie 7
Badge +3

Voor al uw vragen/problemen van Disney + , zie info link:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_disney/particulieren/support/televisie/tv-decoder-gebruiken/extra-opties/disney-activeren.html

Groetjes,Joel

,..

Reputatie 4
Badge +1

Schijnbaar weten ze bij Proximus nog niet wat er met National Geographic gaat gebeuren.

Hier ook hetzelfde!

6,99€ aangerekend gekregen terwijl ik all stars heb (speciaal omwille van de disney+)

aangezien niemand hier op de helpdesk geraakt, zal ik het zelf ook maar niet proberen.

maar ze mogen er wel voor zorgen dat we geen kosten moeten betalen

 

Hier ook hetzelfde!

6,99€ aangerekend gekregen terwijl ik all stars heb (speciaal omwille van de disney+)

aangezien niemand hier op de helpdesk geraakt, zal ik het zelf ook maar niet proberen.

maar ze mogen er wel voor zorgen dat we geen kosten moeten betalen

 

Al 42 min aan de telefoon

Tina,

Als ik het goed lees en samenvat wat ik elders heb gelezen heb ik dus de V7 decoder nodig. Want die heeft de android decoder.

Hoe kan ik deze aanvragen?

Wim

Reputatie 7
Badge +3

Dag Rudi, kun je op het klantprofiel klantgegevens invullen voor nazicht? Groetjes, Heidi

Heidi,

Bedankt voor uw reacite, 

op mijn MyProximus staan alle gegevens correct ingevoerd. 

Klantnaam: Theuns Rudi

Klantnummer: xxxxx

Het is beter dat je de verdere hulp hier van iemand van het proximus forumteam afwacht, die kunnen dit dan verder laten rechtzetten….. het ziet er zo naar uit dat nu disney+ actief gekomen is zij het extra druk gekregen hebben...

Ik heb het opgegeven. 

Na half u wachten contact gehad met een medewerker voor de 2 problemen : linken van me netflix met met all star bundel en de disney + doorverbonden geweest. Na een extra 45 min wachten geen zin meer. 

Resultaat:

- myproximus login is weg. Moest opnieuw registeren: niets meer terug te vinden van producten en facturen

- nog geen antwoord op extra facturering van disney+

Beste

ik heb all stars al een maand .

Maar is het normaal dat ik nog altijd geen activatiecode heb ontvangen voor Disney + ? 
 

vriendelijke groeten Evie 

Ze zullen hier wel nog langskomen

Kan ik Disney + nemen bij Proximus zonder die paketten van all star ? 

 

Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+ 

Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders. 

Reputatie 7
Badge +2

Vervalt National Geographic uit mijn huidig abo als ik geen Disney abo hebt? 

Waarom zou National Geographic wegvallen? Disney heeft enkel aangekondigd dat Disney Cinéma ging stoppen. Niet de National Geographic zenders.

Reputatie 1

hier hetzelfde probleem en disney+ lijnen niet bereikbaar...

Hey, net contact gehad met disney+ .. ze hebben alles rond mijn inlog gewist en moet nu via proximus nieuwe link aanvragen … wss zat daar een ‘foutje’ in of iets dergelijks …. Wat je zeker niet mag doen is de dienst gebruiken tot het probleem is opgelost, anders verlies je het recht op terugbetaling !!!

 

gr Ive

heb het ook zo gedaan. Via de Engelstalige chat. Ondertussen al 4u30 mee bezig. Een mens heeft geen andere dingen te doen

 

Reageer