Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Martin 

  • lijnsnelheid hoger dan 30MB/sec”

Reputatie 7
Badge +3

@Rudi Theuns Ik heb gezorgd dat u volgende week dinsdag(1september) de V7 decoder gaat ontvangen via Bpost.Indien u niet thuis bent gaat het klaarliggen in een afhaalpunt bij u in de buurt.Waar gaat op het kaartje van Bpost staan.U gaat ook de nodige labels ontvangen om de oude decoder terug op te sturen. Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

 @JG52 Disney + rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.Dit kan misschien in de toekomst veranderen.Dan gaan de klanten hier  van ingelicht worden.Wat betreft de vraag  wanneer shadow kan gebruikt worden met de v7-decoder, daar is spijtig genoeg op dit ogenblik niets meer over geweten.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 Vanaf 15 September gaat u deze erop kunnen installeren/activeren.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Wimpie01 

kan je in je profiel je klantgegevens aanvullen aub ?

dan kijken we dit verder na

(en geef een seintje als t ok is...)

Forum profiel :

(inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan)

 

mvg,

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Amigo 

er zijn inderdaad onverwachte problemen opgedoken bij activatie bij sommige klanten !

zowel proximus als Disney+ zijn op de hoogte en alle nodige stappen worden ondernomen om dit op te lossen. 

vriendelijke groeten

Tina

@Raes: Je hebt geen All Stars nodig om Disney+ te kijken via je decoder, maar je hebt wel een V7 nodig. Ik heb geen Alle Stars maar kan via kanaal 58 (als er niks aan de zendervolgorde is veranderd) door de app te installeren mij registreren of inloggen bij Disney+. Ik moet dan wel de bankgegevens invullen, want de betaling gebeurt dan (maandelijks) via Disney+. Het gemakkelijkst lijkt mij zich te registreren via de site of de smartphone en daarna in te loggen via de V7, want daarop is registreren nogal een log gedoe.

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

  • Om te genieten van Disney+ inhoud via je Proximus-decoder (in de sectie recommended apps van het menu) , moet je over een Android TV decoder beschikken.
  • Vanaf 15 september kunnen Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder van Proximus.

ja dus, ik zal een order inleiden om de decoder te switchen ?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

nee, niet de all in ; dan krijg je ook vaste lijn erbij

Flex (internet/tv) met 2 mobiles : zal ik een order bij mij zetten en kijken wat ik kan doen (met vraag voor omruiling decoder?)

groeten

Tina

 

Gelukt! Op kanaal 58 op “installeren” duwen.

@Chayen Baeyens

Ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_disneyplus_faq/particulieren/proximus-tv-opties/all-stars/disneyplus-faq.html

NB: pas maandag komt iemand van het proximus forumteam hier terug langs indien je van hen hulp nodig zou hebben

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen.)
zodat zij hier maandag mee verder kunnen.

Martin, dank je wel voor jouw hulp!

 

Nu wachten op de forummedewerkers :-)

Inderdaad daar heb ik geen optie om een V7 decoder aan te vragen het is alleen een info kanaal dat ik op mijn V5compact zie maar meer niet.

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

 

Vanaf 15 september zullen de All Stars en All Stars & Sports-klanten alle emoties van de Disney+ films, series en documentaires kunnen ervaren bij Proximus!”

Dus enkel bij de tv bundel all stars & sports abbo.

Momenteel nog niet beschikbaar op een andere manier (via Proximus)

groeten,

Tina

Nog volop aan het aanschuiven bij disney+ helpdesk .. nog

30 minuten ;) hopelijk straks meer ...

Ter info: Bij deze heb je dat reeds gedaan :relaxed:  en is het nu afwachten tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt om na te trekken of de voorwaarden voldaan zijn ….

Inderdaad, ik stel mij dezelfde vraag als Martin. De Disney+ app zal in België vanaf 15 september beschikbaar zijn op android tv.

Als Proximus deze app kan aanbieden bij een All Stars en All Starts Sports abonnement, moet het ook gewoon mogelijk zijn om deze zelf uit de appstore te downloaden. Anders kiest Proximus er bewust voor om deze (voorlopig) te blokkeren om zo hun eigen produkten (All Stars en All Stars Sports) te pushen. 

Op zich is dit geen probleem, omdat je wel via uw smartphone de Disney+ - app kan downloaden en op deze manier naar uw tv kan casten, maar het zou toch echt gebruiksvriendelijker zijn, moest dit rechtstreeks via android-tv met de afstandsbediening kunnen. Dit is immers ook mogelijk met andere apps zoals Netflix.

Graag had ik hier ook meer duidelijkheid over gekregen. Hopelijk kiest Proximus voor gebruiksgemak en klantvriendelijkheid. 

ps. is er al iets meer geweten wanneer shadow kan gebruikt worden met de v7-decoder? Dit was namelijk ook één van Proximus’ verkoopsargumenten om een epic-combo abonnement in combinatie met de v7-decoder af te sluiten. 

Alvast bedankt voor de antwoorden.

 

Hey, net contact gehad met disney+ .. ze hebben alles rond mijn inlog gewist en moet nu via proximus nieuwe link aanvragen … wss zat daar een ‘foutje’ in of iets dergelijks …. Wat je zeker niet mag doen is de dienst gebruiken tot het probleem is opgelost, anders verlies je het recht op terugbetaling !!!

 

gr Ive

 

dat veronderstel ik inderdaad ook dat deze niet in het basis aanbod gaat verdwijnen

maar dan zouden ze toch ook van proximus uit een duidelijk antwoord moeten kunnen geven aan iemand die deze vraag stelt!

Zou iemand van Proximus hierop kunnen antwoorden? Bedankt!

heb ook gelezen dat als je geen klant bent bij Proximus, dan kan je Disney+ vooruitbestellen 6,99 €/maand en wie dit deed voor 14 september, gaf Disney één euro korting per maand.

Maar wat je vraag betreft wacht je best het officieel antwoord af van iemand van Prox zelf als ze hier terug langskomen.

ik vermoed dat dit kan maar dat je dan geen jaar gratis kunt kijken in dit geval !?

NB: 

  • Om te genieten van Disney+ inhoud via je Proximus-decoder (in de sectie recommended apps van het menu) , moet je over een Android TV decoder beschikken.

Het werkt bij mij en staat bij account online dat volgende factuur 15 sep 2021 is dus ik denk dat het in orde is . dat hoop ik alvast :D 

alvast bedankt 

 

groetjes Evie 

Reputatie 7
Badge +3

@Celien Maes 

ik laat het nakijken.

groeten

Tina

Ter info: Bij deze heb je dat reeds gedaan :relaxed:  en is het nu afwachten tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt om na te trekken of de voorwaarden voldaan zijn ….

Mag ik nu een mailtje of telefoontje verwachten?

Of wordt er morgen plotsklaps een nieuwe decoder verstuurd?

Ik ben benieuwd :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Tony Vancraesbeeck Wij  dit voor u helaas niet activeren. Klant moet zich eerst activeren bij Disney net zoals bij Netflix. Groeten Luc

Reageer