In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus.
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn.
Disney+
IZoals zo velen, heb ik het zelfde probleem met de afwezigheid van de activeringscode en het aangerekend worden op mijn PayPal account. Ik heb proximus kunne. bellen vanmiddag en het probleem was oen nog niet bekend, men ging dit naar volgend support level doorgeven…. dus nog even geduld.
Ik ga mijn account niet opzeggen, proximus moet maar met Disney een oplossing aanbieden en de aanrekening ongedaan maken. Dit valt onder de wetgeving ter bescherming van de consument.
2h geleden
Nog even geduld, de eerst beschikbare medewerker komt zo bij je Een medewerker is de chat begonnen
ongeveer een uur geleden
Hallo, mijn naam is Mirjanda. Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de Disney+ klantenservice. Hoe kan ik jou vandaag van dienst zijn?ik heb me vandaag geregistreerd met een link via proximus
ongeveer een uur geleden
er is beloofd dat dit geen geld zou kosten toch is er wel geld afgehaald via paypal
ongeveer een uur geleden
Ah dat is vervelend, dus als ik het goed begrijp heb je je vandaag aangemeld voor Disney+ via Proximus, waarbij toegezegd werd dat dit gratis zou zijn, maar vervolgens is er wel een bedrag afgeschreven?klopt
ongeveer een uur geleden
Ik ga je hierbij helpen! Ik zal even je accountgegevens erbij pakken, kun je mij alsjeblieft je volledige naam en het emailadres waarmee je inlogt in je account geven?
ongeveer een uur geleden
Ik zie dat je abonnement inderdaad betaald is met Paypal. Heb je via de link in de email van Proximus het abonnement genomen?ja
ongeveer een uur geleden
En bij Proximus heb je een All Stars of All Stars & Sports abonnement?ja alle stars en sport
ongeveer een uur geleden
ik kreeg deze mail Nog één kleine stap te gaan voor je volop kan genieten van de volledige Disney+ ervaring: maak je Disney+ account. Dat doe je in een handomdraai: 1. Vul de gevraagde informatie in om je te identificeren op Disney+ door hier te klikken. 2. Voeg je bankgegevens (kredietkaart of PayPal) toe. Dit is een verplichte stap om je account aan te maken, maar je wordt de eerste 12 maanden niet gefactureerd.* 3. Je activeringscode is:
ongeveer een uur geleden
maar via die link is de betaling dus toch eraf gegaan
ongeveer een uur geleden
Ik begrijp het. Ik ga even schakelen met onze 2e lijns support hierover. Heb je even 5 minuten voor me om dit voor te leggen aan mijn collega?ok
41m geleden
Dankjewel voor het wachten, het is erg druk momenteel op onze help lijnen, graag nog een paar minuutjes geduld alsjeblieftok
33m geleden
Ah, ik ben in gesprek met mijn collega!ok
25m geleden
Mijn collega is je account aan het bekijken, om uit te vinden waar dit fout is gegaanok
20m geleden
Excuses voor het lange wachten en bedankt voor je geduld! In de email van Proximus stond een kortings-code die ingevuld zou moeten worden?
20m geleden
ja klopt maar die kon je nergens invullen
19m geleden
tijdens de registratie kon je enkel kiezen voor paypal of credircard maar nergens een vak voor de code dus ik dacht dat zal achteraf moeten ingevoerd worden in de account zelf van zodra die actief is
18m geleden
Inderdaad, ik hoor nu ook dat er iets fout gaat in de link van Proximus. Je zou een scherm te zien moeten krijgen met een 3e betaaloptie, namelijk via de Proximus codedie is er dus niet...
17m geleden
Klopt, we krijgen meerdere klanten hierover nu die hetzelfde probleem hebben ervaren.
16m geleden
dus nu is mijn vraag hoe word ik terugbetaald zonder al teveel rompslomp van accounts wissen en opnieuw aanmaken enz enz
15m geleden
Ja heel begrijpelijk en je krijgt het betaalde bedrag natuurlijk terug. Ik ben met mijn collega in overleg hoe we dat kunnen doen!
14m geleden
ok
7m geleden
Dankjewel voor het wachten! Ik heb de teruggave van de betaalde 69.99 in werking gezet. Je krijgt dit binnen 3-5 werkdagen teruggestort en je krijgt hierover ook een bevestigings email toegestuurd.ok en de account blijft dan gewoon actief ?
6m geleden
Ik ga dat even vragen voor de zekerheid.
5m geleden
ok Het probleem met de code van Proximus kunnen wij helaas niet oplossen op dit moment. Ik zou je dan ook willen adviseren om even contact op te nemen met Proximus hierover, hoe je je kunt abonneren op Disney+ via hun code.ok
2m geleden
Ok, je abonnement zal met de teruggave helaas worden afgesloten, omdat het een abonnement betreft dat direct bij ons is afgesloten in plaats van via Proximus. Maar je kunt direct heractiveren zodra Proximus je de juiste link verschaft waar je de code kunt invoeren.
1m geleden
Ik zal je voor de overbruggingstijd om dit voor elkaar te krijgen een week toegang geven tot Disney+. Je kunt dus meteen van onze service genieten, terwijl Proximus je een nieuwe link gaat geven om je te kunnen abonneren via hun code.ok top bedankt
Dus ik zou je willen adviseren om direct even contact op te nemen met Proximus hierover, dat je geen abonnement hebt kunnen nemen via hun code.2m geleden
dat zal ik doen nog een goeie avond en bedanktOp dit moment
Graag gedaan! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen bij het terugdraaien van het betaalde abonnement en ik hoop dat je snel via Proximus de juiste link krijgt om je via hun code aan te melden! Het kan zijn dat je binnenkort via de email een korte klantentevredenheidsenquête ontvangt om onze service van vandaag te beoordelen. We stellen het zeer op prijs als je even de tijd zou willen nemen om die voor ons in te vullen, het helpt ons serviceniveau te verbeteren. En ik zou het persoonlijk fijn vinden om te zien dat je erg tevreden bent over mijn geleverde hulp! Vind je dat goed?Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+
Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders.
heb mij ook geregistreerd en ook 6,99 euro gereserveerd op mijn mastercard.
heb dan abonnement direct stop gezet maar blijft zogezegd betaald tot en met 15 Oktober en kan pas vanaf dan hernieuwen. Ik kan me niet registreren via de decoder omdat ik een oudere versie van decoder heb. Ik heb ook all stars optie
zelfde probleem bij mij. geregistreerd maar kon nergens de code ingeven. 6,99 euro van mijn mastercard gegaan. Heb dan direct account geannuleerd maar toch moeten betalen tot en met 15 Oktober. zit nu op wachtlijst op helpdesk van disney. Nog 45 minuten te gaan.
Disney+ staat los van het zenderaanbod. Je gaat wel de programma’s van NG via Disney+ op aanvraag kunnen (her)bekijken. NG, NG Wild, FOX, Disney Junior en Disney Channel blijven als lineaire kanalen gewoon bestaan bij alle providers. Normaal kan je zelfs geen lineaire tv bekijken via Disney+, alles is op aanvraag beschikbaar wanneer jij wilt.
Beste,
ik heb de code gekregen ik heb mij helemaal aangemeld maar ik moest de code inderdaad niet ingeven maar ze is ook niks afgegaan van de MasterCard . Dus weet niet is het nu inorde of niet
groetjes Evie
op een smartphone, tablet, compatibele Smart TV of spelconsole via de Disney+ app beschikbaar op Google Play, App Store en Apple TV.
of via de Disney+ website.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.