Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

IZoals zo velen, heb ik het zelfde probleem met de afwezigheid van de activeringscode en het aangerekend worden op mijn PayPal account.  Ik heb proximus kunne. bellen vanmiddag en het probleem was oen nog niet bekend, men ging dit naar volgend support level doorgeven…. dus nog even geduld.

Ik ga mijn account niet opzeggen, proximus moet maar met Disney een oplossing aanbieden en de aanrekening ongedaan maken.  Dit valt onder de wetgeving ter bescherming van de consument. 

2h geleden

 Nog even geduld, de eerst beschikbare medewerker komt zo bij je Een medewerker is de chat begonnen

ongeveer een uur geleden

 Hallo, mijn naam is Mirjanda. Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de Disney+ klantenservice. Hoe kan ik jou vandaag van dienst zijn?ik heb me vandaag geregistreerd met een link via proximus 

ongeveer een uur geleden

er is beloofd dat dit geen geld zou kosten toch is er wel geld afgehaald via paypal 

ongeveer een uur geleden

 Ah dat is vervelend, dus als ik het goed begrijp heb je je vandaag aangemeld voor Disney+ via Proximus, waarbij toegezegd werd dat dit gratis zou zijn, maar vervolgens is er wel een bedrag afgeschreven?klopt 

ongeveer een uur geleden

 Ik ga je hierbij helpen! Ik zal even je accountgegevens erbij pakken, kun je mij alsjeblieft je volledige naam en het emailadres waarmee je inlogt in je account geven?

ongeveer een uur geleden

 Ik zie dat je abonnement inderdaad betaald is met Paypal. Heb je via de link in de email van Proximus het abonnement genomen?ja 

ongeveer een uur geleden

 En bij Proximus heb je een All Stars of All Stars & Sports abonnement?ja alle stars en sport 

ongeveer een uur geleden

ik kreeg deze mail Nog één kleine stap te gaan voor je volop kan genieten van de volledige Disney+ ervaring: maak je Disney+ account. Dat doe je in een handomdraai: 1. Vul de gevraagde informatie in om je te identificeren op Disney+ door hier te klikken. 2. Voeg je bankgegevens (kredietkaart of PayPal) toe. Dit is een verplichte stap om je account aan te maken, maar je wordt de eerste 12 maanden niet gefactureerd.* 3. Je activeringscode is: 

ongeveer een uur geleden

maar via die link is de betaling dus toch eraf gegaan 

ongeveer een uur geleden

 Ik begrijp het. Ik ga even schakelen met onze 2e lijns support hierover. Heb je even 5 minuten voor me om dit voor te leggen aan mijn collega?ok 

41m geleden

 Dankjewel voor het wachten, het is erg druk momenteel op onze help lijnen, graag nog een paar minuutjes geduld alsjeblieftok 

33m geleden

 Ah, ik ben in gesprek met mijn collega!ok 

25m geleden

 Mijn collega is je account aan het bekijken, om uit te vinden waar dit fout is gegaanok 

20m geleden

 Excuses voor het lange wachten en bedankt voor je geduld! In de email van Proximus stond een kortings-code die ingevuld zou moeten worden?

20m geleden

ja klopt maar die kon je nergens invullen 

19m geleden

tijdens de registratie kon je enkel kiezen voor paypal of credircard maar nergens een vak voor de code dus ik dacht dat zal achteraf moeten ingevoerd worden in de account zelf van zodra die actief is 

18m geleden

 Inderdaad, ik hoor nu ook dat er iets fout gaat in de link van Proximus. Je zou een scherm te zien moeten krijgen met een 3e betaaloptie, namelijk via de Proximus codedie is er dus niet... 

17m geleden

 Klopt, we krijgen meerdere klanten hierover nu die hetzelfde probleem hebben ervaren.

16m geleden

dus nu is mijn vraag hoe word ik terugbetaald zonder al teveel rompslomp van accounts wissen en opnieuw aanmaken enz enz 

15m geleden

 Ja heel begrijpelijk en je krijgt het betaalde bedrag natuurlijk terug. Ik ben met mijn collega in overleg hoe we dat kunnen doen!

14m geleden

ok 

7m geleden

 Dankjewel voor het wachten! Ik heb de teruggave van de betaalde 69.99 in werking gezet. Je krijgt dit binnen 3-5 werkdagen teruggestort en je krijgt hierover ook een bevestigings email toegestuurd.ok en de account blijft dan gewoon actief ? 

6m geleden

 Ik ga dat even vragen voor de zekerheid.

5m geleden

ok  Het probleem met de code van Proximus kunnen wij helaas niet oplossen op dit moment. Ik zou je dan ook willen adviseren om even contact op te nemen met Proximus hierover, hoe je je kunt abonneren op Disney+ via hun code.ok 

2m geleden

 Ok, je abonnement zal met de teruggave helaas worden afgesloten, omdat het een abonnement betreft dat direct bij ons is afgesloten in plaats van via Proximus. Maar je kunt direct heractiveren zodra Proximus je de juiste link verschaft waar je de code kunt invoeren.

1m geleden

 Ik zal je voor de overbruggingstijd om dit voor elkaar te krijgen een week toegang geven tot Disney+. Je kunt dus meteen van onze service genieten, terwijl Proximus je een nieuwe link gaat geven om je te kunnen abonneren via hun code.ok top bedankt

Dus ik zou je willen adviseren om direct even contact op te nemen met Proximus hierover, dat je geen abonnement hebt kunnen nemen via hun code.

2m geleden

dat zal ik doen nog een goeie avond en bedankt 

Op dit moment

 Graag gedaan! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen bij het terugdraaien van het betaalde abonnement en ik hoop dat je snel via Proximus de juiste link krijgt om je via hun code aan te melden! Het kan zijn dat je binnenkort via de email een korte klantentevredenheidsenquête ontvangt om onze service van vandaag te beoordelen. We stellen het zeer op prijs als je even de tijd zou willen nemen om die voor ons in te vullen, het helpt ons serviceniveau te verbeteren. En ik zou het persoonlijk fijn vinden om te zien dat je erg tevreden bent over mijn geleverde hulp! Vind je dat goed?

Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+ 

Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders. 

heb mij ook geregistreerd en ook 6,99 euro gereserveerd op mijn mastercard.

heb dan abonnement direct stop gezet maar blijft zogezegd betaald tot en met 15 Oktober en kan pas vanaf dan hernieuwen.  Ik kan me niet registreren via de decoder omdat ik een oudere versie van decoder heb.  Ik heb ook all stars optie

zelfde probleem bij mij.  geregistreerd maar kon nergens de code ingeven.  6,99 euro van mijn mastercard gegaan.  Heb dan direct account geannuleerd maar toch moeten betalen tot en met 15 Oktober.  zit nu op wachtlijst op helpdesk van disney.  Nog 45 minuten te gaan.

Reputatie 5
Badge +2

Disney+ staat los van het zenderaanbod. Je gaat wel de programma’s van NG via Disney+ op aanvraag kunnen (her)bekijken. NG, NG Wild, FOX, Disney Junior en Disney Channel blijven als lineaire kanalen gewoon bestaan bij alle providers. Normaal kan je zelfs geen lineaire tv bekijken via Disney+, alles is op aanvraag beschikbaar wanneer jij wilt. 

Beste, 

ik heb de code gekregen ik heb mij helemaal aangemeld maar ik moest de code inderdaad niet ingeven maar ze is ook niks afgegaan van de MasterCard . Dus weet niet is het nu inorde of niet 

 

groetjes Evie 

@Evieee je zou kunnen controleren of het werkt bvb via

op een smartphone, tablet, compatibele Smart TV of spelconsole via de Disney+ app beschikbaar op Google Play, App Store en Apple TV. 
of via de Disney+ website.

Reageer