Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

@Raes

nee, niet de all in ; dan krijg je ook vaste lijn erbij

Flex (internet/tv) met 2 mobiles : zal ik een order bij mij zetten en kijken wat ik kan doen (met vraag voor omruiling decoder?)

groeten

Tina

 

Hoi Tina,

Heb jij mij al iets toegestuurd of heb jij nog extra info nodig?

Wim

ook deze geeft aan wat je lijnsnelheid is http://proximus.be/internetsnelheid

 

Oei mijn lijnsnelheid is maar 23,7Mb.. een v7 zal niet gaan dan voor ons?

Ok als ik het langs deze weg doe kan ik het dan ook bekijken via de proximus decoder ?

Wacht best toch nog het verder onderzoek en antwoord van  @tina.b  af.
Zal waarschijnlijk pas voor morgen zijn.

moest je een bbox van het merk sagemcom hebben , kunt u ook gebruik maken van het Sagemtool 0.13 om je exacte lijnwaarden (snelheid) uit te lezen:
Sagemtool downloaden > klik hier
waar je dan inlogt als User en met User wachtwoord dat op een sticker van de bbox staat.

Je kan het inderdaad via de  V7 Android TV Decoder bekijken.

NB: je kan bvb. ook Disney+ op je tv kijken via een “Android box” of een “Apple TV 4K”.

Waar kan ik zo een V7 Android tv decoder halen of bestellen ? en betaal je dan meer in het pakket ? 

Ik heb nu pakket familus

Nee je betaalt niks extra voor een V7 decoder de huur voor iedere type van proximus decoder blijft de zelfde.

Maar het verder onderzoeken en afhandelen, laat ik verder over aan iemand van het proximus forumteam zelf, als die morgen hier de draad terug opnemen en indien alles Ok bevonden werd, zal deze decoder naar u verstuurd worden maar je krijgt morgen dan wel de nodige inlichtingen...

Reputatie 7
Badge +3

heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?

disney+ is alleen beschikbaar als  je die tv bundel hebt ?

gr,

Tina

TUI: Wat is het probleem dat je ondervindt, is het Disney+ dat je niet kunt nemen op je decoder of iets anders, deze info kan nodig zijn zodat iemand van het prox forumteam je kan verder helpen.

ondertussen ook best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze er direct mee aan de slag kunnen...

Hoi Tina,

Nee, ik heb die V7 decoder nodig ipv V5.

Netflix kan ik wel zien op kanaal 57 door gewoon met mijn bestaande Netflix account in te loggen, maar voor Disney+ is een V7 decoder nodig.

Moet ik hiervoor naar een bepaald mailadres iets sturen of via een online-tool aanvragen?

Wim

@tina.b dan ook als je bvb een v5 compact decoder hebt zoals bij @Raes 

  

heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?

disney+ is alleen beschikbaar als  je die tv bundel hebt ?

gr,

Tina

 

Disney+ kan ik wel nemen op post 58.

Probleem is dat er 6.99 van me rekening gegaan is ( ik heb de all stars optie) 

Reputatie 1

Kan disney+ ook bekeken worden via v6 decoder? Ik heb gezien dat kanaal 58 toegevoegd is...

voor de v7 decoder is hier een aantal maanden geleden gemeld geweest dat ze bij Prox nog geen weet hadden of de app voorzien zou zijn voor deze decoder, mss hebben ze ondertussen al meer nieuws, wie weet!

Hopelijk weten ze nu al wat meer of het mogelijk zou zijn. 

bedankt voor de feedback 

maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7

bedoel je nu dat de app disney+ nog niet beschikbaar is of dat het nog niet in 4K beschikbaar is via de V7?


De app Disney+ is zeker beschikbaar op de v7 android maar dus (nog) niet in 4K, alleen in HD. Hopelijk komt daar vlug verandering in. ;-)

Geen 4k dus via de v7 decoder... Ik had al een vermoeden, hoe kan je zien of je 4k kijkt of niet? Toch wel jammer...

ik zie dat op hun site beschreven staat dat je een v7 decoder vandoen hebt, maar hopelijk heeft prox toch nog goed nieuws voor u als ze hier straks langskomen.

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je had nog geen profielgegevens ingevuld ?

ik heb je klantennr gevonden.

Je hebt nog een oude packformule ? : je kan best omschakelen naar pack Flex S (internet +tv, zonder vaste lijn)

het zou kunnen dat je daarom niets ziet : je producten zijn niet compatibel ? 

De Tv bundel Multi NL heb je nu standaard in je pack denk ik ? (facturatie wil nu even niet openen)

als ik het me goed herinner zal de bundel all stars de meeste van die zenders in zijn pack hebben…

dus om over te stappen naar disney+ met decoder Android, dienen nog wat aanpassingen te gebeuren.

Groeten

Tina

 

hey, hier hetzelfde probleem .. plots is er 69.99 euro via de visa gefactuureerd en kan nergens een code ingeven .. ik moest eerst de gegevens ingeven en toch plots gefactureerd ???

Wachttijd disney+ 107 minuten .. proximus niet te bereiken …

gezellig is anders te noemen !

 

mvg Ive

In eerste instantie in het verschil in beeldkwaliteit zien tussen een zender TV HD signaal en bvb een 4K streaming signaal bv. van Netflix als je die hebt.

Reputatie 7
Badge +3

@JanVw Klanten kunnen momenteel enkel de decoder omruilen naar een V7 als men een abonnement neemt of heeft op All Stars of All Stars & Sports.Groetjes,Joel

Ik wil geen All Stars pakket. Ik vind  de gemakkelijkste zoals het nu is bij Proximus zoals netflex  voor de nieuwe spelers Disney+ nu en binnenkort Amazon en de Vlaamse netflex. . 

 

Hey, nog effe oppassen .. wij hebben net alles ontvangen en ingevuld en plots visa gefactuureerd ipv code te vragen ….

 

gr Ive

 

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 U moet de app zelf afhalen en installeren via de app store.Groetjes,Joel

Reageer