In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus.
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn.
Disney+
Ik denk dat je gelijk hebt en beide moet hebben hiervoor.. jammer 😔. Enkel disney+ abonneren lukt niet zeker zonder dat je all stars ook moet erbij nemen?
Ik denk dat je gelijk hebt en beide moet hebben hiervoor.. jammer 😔. Enkel disney+ abonneren lukt niet zeker zonder dat je all stars ook moet erbij nemen?
Met All Stars alleen krijg je wel een jaar gratis Disney +. Je kan ook een betalend abo nemen op Disney + , maar je kan echter Disney + alleen via een V7 decoder op Proximus tv bekijken.
Ik denk dat je gelijk hebt en beide moet hebben hiervoor.. jammer 😔. Enkel disney+ abonneren lukt niet zeker zonder dat je all stars ook moet erbij nemen?
Met All Stars alleen krijg je wel een jaar gratis Disney +. Je kan ook een betalend abo nemen op Disney + , maar je kan echter Disney + alleen via een V7 decoder op Proximus tv bekijken.
Oei ik heb nog een v5 decoder. Dus zal ik deze moeten inruilen dan voor een v7? Of wat moet ik dan juist doen?
Zou idd kijken voor een jaarabonnement op disney. Da pakket van allstars,all sports en disney is me iets te duur op jaarbasis.
Update na 5u wachten nog geen nieuwe activatie link. Nog maar eens contact opgenomen met proximus. Doodleuk de melding gekregen : jammer moet maar wachten tot ge een nieuwe krijgt.... wat een leuke goeie service!
Zal klacht indienen!
Voor ze alles aanbieden zorg dat het werkt !
Mijn bankservice zal ook te wensen over laten als ik volgende factuur krijg
Ik zie op kanaal 58 enkel reclame voor Disney+, maar zie nergens iets staan om in te loggen.
Kanaal 57 voor Netflix werkt wel perfect.
Iemand die hiervoor iets weet?
graag je profielgegevens aanvullen , zodat we je prod kunnen nakijken ..
Kijk zelf al via een speedtest naar je internet snelheid : enkel boven 30Mb werkt V7 het best… (gelukkig hebben de meeste klanten dit wel :-) )
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
groeten
Tina
Hoi Martin,
V5, de vierkante decoder, ik weet niet of dat V5 of V5 compact is.
Wim
ja dan is het normaal bij de V5compact decoder is kanaal 58 het een info kanaal van Disney+
→ https://www.proximus.com/nl/news/2020/20200813-proximus-and-disneyplus-join-forces.html
Ok duidelijk
Via welke weg kan ik mijn decoder dan laten vervangen?
Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan bepaalde voorwaarden voldoet en kunnen in dit geval een omruiling regelen voor u
Neen, dit is identiek hetzelfde artikel dat ik gelezen heb, er wordt enkel gesproken over: Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder via onze klantendienst. Ik heb geen all stars /& sports maar ik heb wel reeds een voorinschrijving voor 1 jaar op een abonnement Disney+
Vervalt National Geographic uit mijn huidig abo als ik geen Disney abo hebt?
zouden ze dat ook al uit het basis aanbod schrappen!
Hopelijk maandag duidelijke bevestiging van niet!
graag je profielgegevens aanvullen , zodat we je prod kunnen nakijken ..
Kijk zelf al via een speedtest naar je internet snelheid : enkel boven 30Mb werkt V7 het best… (gelukkig hebben de meeste klanten dit wel :-) )
Ter info: Forum Profiel
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor proximus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen, en
> Sla wijzigingen op
groeten
Tina
Hey Tina,
Mijn profiel is verder aangevuld. Enkel op de my proximus app kan ik niet op.. werken blijkbaar dus kan ik de speedtest niet uitvoeren. Ik heb wel 2 v5 decoders thuis.
Grtjes
Beste moderators
Ik moet hier nu toch even op reageren…
ik belde maandag (7 sept 2020) na 30 minuten doorgestuurd te worden met iemand van de klanten dienst. Deze dame verstond mijn verhaal: ik heb en V5 en wens een V7 om Disney+ te bekijken. Ik hoef geen pakket. Ik wenste dus gewoon mijn oude decoder gratis om te ruilen naar een V7. Het was geen probleem zei de dame, ik ging deze vandaag ontvangen via de post, er ging een mail gestuurd worden naar mij met een barcode op via BPOST mijn oude decoders gratis op te sturen.
Nog niets ontvangen woensdag 9 sept 2020 om 17u. Dus ik besluit even om te bellen naar klantendienst. Daar krijg ik plotseling de melding dat er pas vanaf 15 sept 2020 kan worden omgeruild, en dat ik nog eens opnieuw ging moeten bellen om dit aan te vragen.
Blijkbaar zijn niet alle medewerkers even goed op de hoogte van hoe alles nu juist in elkaar zit.
ik lees hier dan nog een post van een moderator dat anderen hem op 1 sept 2020 zullen ontvangen hun V7.
Ik ben hier absolut niet mee tevreden!
Hoi Tina,
Ik krijg op kanaal 58 enkel de reclame voor Disney+ te zien, ik kan daar nergens iets selecteren
Wim
ook deze geeft aan wat je lijnsnelheid is http://proximus.be/internetsnelheid
Waar is de tijd dat je met een antenne op het dak meer ontspannende tv programma’s kreeg dan nu en het koste minder. Nu is het uren reclame, Amerikaanse en Hollandse brol en het kost meer en meer om niets te zien. Nu nog met hulp van onze regering de VRT liquideren en het is helemaal gedaan met tv kijken. En Px is meer en meer een Franstalig gerichte aanbieder, kijk maar naar hun info kanaal en aangeboden zenders
Ja Peter ik weet het, we leven wel voor veel zaken in een betere tijd nu (de huidige corona periode niet meegerekend natuurlijk) maar dat geldt ook niet altijd voor alles, spijtig genoeg!
Ik neem daarom nogal veel programma’s op zodat ik dan de reclame kan doorspoelen en zo te omzeilen, bij terugkijken (Replay) daar werkt dit al niet of je moet bijbetalen voor Replay+
Louter ter info tot hier iemand van Prox zelf reageert vandaag of morgen:
ik lees hier
→ https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/decoder-51336?postid=663122#post663122
het volgende :
Op dit ogenblik wordt de V5 nog niet omgeruild voor een V7. Owv corona is de voorraad niet zo groot dat we alle klanten onmiddellijk van een nieuwe V7 kunnen voorzien. Dit zal in een later stadium zeker nog komen.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.