Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

Door Proximus werd hier onlangs gezegd van niet maar wie weet komt er binnenkort toch nog het goede nieuws da dit mogelijk wordt!

Enfin morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en wie weet hebben ze meer info hier omtrent.

Bij Netflix had ik dit probleem niet en heb ik nooit mijn bankkaart nummer moeten doorgeven. En omdat ik in een budgetbeheer ben is het onmogelijk om een paypal te linken met mijn bankrekening

Volgens disney+ moet proximus een link sturen waar je als derde mogelijkheid een code kan invullen .. kan zijn dat de telefoonoperator natuurlijk het ook niet echt weet , is dag 1 he …  .

Hoop snel op een oplossing gebracht door proximus want de kids zijn in spanning voor hun series ;)

 

mvg,

Ive

Normaal zullen de Proximus forummedewerkers je hier verder eerst op het forum meer uitleg over geven en kunnen zij dan beslissen om de decoder op te sturen om te ruilen voor je oude decoder.

Dus het zal voor morgen zijn want zal er bijna zeker niemand meer van heb reageren.

 

Inderdaad grote kans dat de proximus forummedewerkers morgen hier de procedure kunnen mededelen hoe het verder moet gebeuren….

Reputatie 1

Als je over een V7-decoder beschikt kan je sowieso de app van Disney+ downloaden en rechtstreeks aan Disney betalen. Proximus heeft bij mijn weten nog niet gecommuniceerd over de mogelijkheid om enkel Disney+ bij hen af te nemen zonder het pakket All Stars of All Stars & Sports.

Het lijkt me echter logisch dat dit op termijn wel gaat kunnen, want Netflix kan je ook rechtstreeks aan Proximus betalen zonder een abonnement te hebben op het pakket All Stars of All Stars en Sports. Je krijgt dan zelfs nog een korting van 99 cent per maand bij de combinatie Flex en Netflix.

Ik denk dat het gratis jaar Disney+ wel enkel gaat gelden voor wie het - toch niet goedkope - pakket All Stars of All Stars en Sports heeft. Als je dat uitgebreid pakket niet wil, zal rechtstreeks aan Disney betalen de oplossing zijn in combinatie met een V7-decoder (of wachten tot wanneer je ook enkel Disney+ aan Proximus kan betalen).

Inderdaad dat denk ik ook en hoop dat iemand van Proximus zelf maandag duidelijkheid kan brengen in dit verband zodat we zekerheid hebben.

Beste, Ik ben al jaren klant van Proximus. Dit voor TV en internet en Netflix, Ik heb nu Disney plus genomen viq Disney zelf. Mag ik mijn oude decoder omruilen voor een nieuwe V7 aub.

Morgen komen ze van proximus zelf hier pas terug op het forum.

maar dit zou wel interessante info kunnen zijn voor u die hier vandaag gepost werd door Prox:

Disney + rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Dit kan misschien in de toekomst veranderen.
Dan gaan de klanten hier  van ingelicht worden.

Morgen komen ze van proximus zelf hier pas terug op het forum.

maar dit zou wel interessante info kunnen zijn voor u die hier vandaag gepost werd door Prox:

Disney + rechtstreeks via de V7 decoder bekijken gaat enkel kunnen in een pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Dit kan misschien in de toekomst veranderen.
Dan gaan de klanten hier  van ingelicht worden.

Dank je Martin, ik had ook al zo iets gelezen, niet leuk, maar laten we inderdaad het antwoord van Proximus afwachten.

Ja er zal inderdaad niet veel anders op zitten denk ik :relaxed:

Ik heb het ook zitten. 69.99€ van men Paypal gegaan en nergens een vak om de code in te geven. :confused:

Klanten kunnen momenteel enkel de decoder V7 krijgen of omruilen als
men een abonnement neemt of heeft op
All Stars of All Stars & Sports
ook voor een "Flex" en  "Epic Combo full" pack.
Ook een bijkomende voorwaarde is dat je lijnsnelheid moet groter zijn dan 30Mbps

Ik heb ook eerst foute link gehad dus ook moeten betalen voor Disney + , nu krijg ik de correcte link maar ik kan deze niet gebruiken omdat ik al via de foute link een betalende acount heb aangemaakt en dus mijn 12 maanden gratis via Proximus niet meer kan gebruiken. 
Er staat in de mail van proximus dat je de costumer dienst van Disney moet contacteren voor dit aan te passen dus heb ik ook gedaan , maar ze kunnen er niks aan veranderen en mij niet helpen waardoor ik dus mijn gratis maanden Disney niet kan activeren. 
proximus?? Help aub. 

Hey, je mag nooit een product gebruiken als er iets mis is. Dus zolang je geen streaming gebruikt van Disney+ zullen ze je terugbetalen en je account wissen. Ze hadden ook gezegd dat je best een andere account aanmaakt om Disney+ te starten met een correcte link o.sar de terugbetaling en verwerking tot 5 dagen kon duren. Vanavond zal ik de nieuwe link gebruiken met een ander mailadres.

 

Hopelijk komt het voor iedereen in orde…

Gr

Ive

ik denk dat ze bij Proximus nu toch wel volop bezig zijn met de oplossing en eens dit in orde is zal dit hier gemeld en wel opgelost worden zeker

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je zal best je pack veranderen naar een up to date pack Flex mét tv bundel all stars (kan via MyProximus of via de site of indien het niet lukt via ons)

daarna zal je een aanvraag kunnen doen voor een android decoder

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@JanVw 

https://www.disneyplus.com/nl-be/welcome?&cid=DSS-Search-Google-71700000072599244-&s_kwcid=AL!8468!3!463594755816!e!!g!!disney%2B&gclid=CjwKCAjw74b7BRA_EiwAF8yHFL4o_gLskCWmFCjKwqFNlVKh0ozMz7fQHWe3ulbZ99LaT068OkyMsxoC_ccQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

info over disney+

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke 

er blijken bij sommige klanten inderdaad problemen na activatie en inning rechtstreeks.

Disney+ en proximus zijn op de hoogte en doen het nodige om dit op te lossen !

vriendelijke groeten

Tina

Badge +4

Normaal kan men Netflix bekijken op de V5 decoder, je hebt daarvoor de v7 niet nodig.

Je kan dit zien op kanaal 57

Reputatie 7
Badge +3

@iedereen

er zijn inderdaad onverwachte problemen opgedoken bij activatie bij sommige klanten !

zowel proximus als Disney+ zijn op de hoogte en alle nodige stappen worden ondernomen om dit op te lossen. 

vriendelijke groeten

Tina

Ik lees soms dat bepaalde V7 app’s zoals Disney+ niet in 4K weergegeven worden ik weet nu niet of bvb de app’s zoals Netflix en Youtube  of die dan in 4k weergegeven worden via de V7 AZdroid TV decoder?.

De proximus Pickx app kun je die eigenlijk installeren op de V7, heb je daar ervaring mee ?

Badge +4

Bij het eerst op zetten van de V7 staat Pickx daar meteen op, je kan wel bijkomende apps installeren uit de store…. maar veel  heb ik nog niet geprobeerd op dat vlak.

Ik heb vanmorgen vroeg Disney + gecontacteerd via chat (Engelstalig) en zij hebben met de nodige uitleg en verificatie, mijn originele betaling volledig ongedaan gemaakt, ook al heb ik gestreamd.  Waarna (volledig uitloggen en 1 uur wachten om de annulatie in het systeem te verwerken) de nieuwe link perfect werkte en mijn 1 jaar gratis is toegekend aan de reeds gebruikte account.

 

 

Reputatie 4
Badge +1

Wat ik kan opmaken uit het aanbod is dat NG in het Disney+ pakket zit. Dus de logica is dan geen Disney+, ook geen NG. Zo werkt het toch bij PX met pakketten. Dus: NG verdwijnt uit het pakket dat ik nu heb en komt in het D+ pakket, zo zie ik het toch.

Reageer