Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

Ter info: Bij deze heb je dat reeds gedaan :relaxed:  en is het nu afwachten tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt om na te trekken of de voorwaarden voldaan zijn ….

Mag ik nu een mailtje of telefoontje verwachten?

Of wordt er morgen plotsklaps een nieuwe decoder verstuurd?

Ik ben benieuwd :-)

Kan ik Disney + nemen bij Proximus zonder die paketten van all star ? 

 

Door Proximus werd hier onlangs gezegd van niet maar wie weet komt er binnenkort toch nog het goede nieuws da dit mogelijk wordt!

Enfin morgen komen de Proximus forummedewerkers hier terug langs en wie weet hebben ze meer info hier omtrent.

Volgens disney+ moet proximus een link sturen waar je als derde mogelijkheid een code kan invullen .. kan zijn dat de telefoonoperator natuurlijk het ook niet echt weet , is dag 1 he …  .

Hoop snel op een oplossing gebracht door proximus want de kids zijn in spanning voor hun series ;)

 

mvg,

Ive

Normaal zullen de Proximus forummedewerkers je hier verder eerst op het forum meer uitleg over geven en kunnen zij dan beslissen om de decoder op te sturen om te ruilen voor je oude decoder.

Dus het zal voor morgen zijn want zal er bijna zeker niemand meer van heb reageren.

 

Inderdaad grote kans dat de proximus forummedewerkers morgen hier de procedure kunnen mededelen hoe het verder moet gebeuren….

Ik heb het ook zitten. 69.99€ van men Paypal gegaan en nergens een vak om de code in te geven. :confused:

Ik heb ook eerst foute link gehad dus ook moeten betalen voor Disney + , nu krijg ik de correcte link maar ik kan deze niet gebruiken omdat ik al via de foute link een betalende acount heb aangemaakt en dus mijn 12 maanden gratis via Proximus niet meer kan gebruiken. 
Er staat in de mail van proximus dat je de costumer dienst van Disney moet contacteren voor dit aan te passen dus heb ik ook gedaan , maar ze kunnen er niks aan veranderen en mij niet helpen waardoor ik dus mijn gratis maanden Disney niet kan activeren. 
proximus?? Help aub. 

Hey, je mag nooit een product gebruiken als er iets mis is. Dus zolang je geen streaming gebruikt van Disney+ zullen ze je terugbetalen en je account wissen. Ze hadden ook gezegd dat je best een andere account aanmaakt om Disney+ te starten met een correcte link o.sar de terugbetaling en verwerking tot 5 dagen kon duren. Vanavond zal ik de nieuwe link gebruiken met een ander mailadres.

 

Hopelijk komt het voor iedereen in orde…

Gr

Ive

ik denk dat ze bij Proximus nu toch wel volop bezig zijn met de oplossing en eens dit in orde is zal dit hier gemeld en wel opgelost worden zeker

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je zal best je pack veranderen naar een up to date pack Flex mét tv bundel all stars (kan via MyProximus of via de site of indien het niet lukt via ons)

daarna zal je een aanvraag kunnen doen voor een android decoder

groeten

Tina

 

Reputatie 7
Badge +3

@JanVw 

https://www.disneyplus.com/nl-be/welcome?&cid=DSS-Search-Google-71700000072599244-&s_kwcid=AL!8468!3!463594755816!e!!g!!disney%2B&gclid=CjwKCAjw74b7BRA_EiwAF8yHFL4o_gLskCWmFCjKwqFNlVKh0ozMz7fQHWe3ulbZ99LaT068OkyMsxoC_ccQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds

info over disney+

groeten

tina

Reputatie 7
Badge +3

@Ivivke 

er blijken bij sommige klanten inderdaad problemen na activatie en inning rechtstreeks.

Disney+ en proximus zijn op de hoogte en doen het nodige om dit op te lossen !

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@iedereen

er zijn inderdaad onverwachte problemen opgedoken bij activatie bij sommige klanten !

zowel proximus als Disney+ zijn op de hoogte en alle nodige stappen worden ondernomen om dit op te lossen. 

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb vanmorgen vroeg Disney + gecontacteerd via chat (Engelstalig) en zij hebben met de nodige uitleg en verificatie, mijn originele betaling volledig ongedaan gemaakt, ook al heb ik gestreamd.  Waarna (volledig uitloggen en 1 uur wachten om de annulatie in het systeem te verwerken) de nieuwe link perfect werkte en mijn 1 jaar gratis is toegekend aan de reeds gebruikte account.

 

 

Ik heb meer dan een uur met Disney in de chat gehangen.
Uiteindelijk lukte het niet om mijn account te cancelen en een terugbetaling te krijgen omdat mijn account gekoppeld zou zijn aan een ander account? (ik heb helemaal geen accounts bij Disney, enkel dat nieuwe account)
Nog voor ik kon antwoorden werd de chat afgesloten en zou ik weer meer dan 30 minuten moeten wachten om iemand “aan de lijn” te krijgen. 
Ik heb het dan maar opgegeven, ik moet namelijk ook nog gaan werken vandaag. 
Hopelijk komt Proximus snel met een oplossing. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Amigo 

er zijn inderdaad onverwachte problemen opgedoken bij activatie bij sommige klanten !

zowel proximus als Disney+ zijn op de hoogte en alle nodige stappen worden ondernomen om dit op te lossen. 

vriendelijke groeten

Tina

Om 10 u contact gehad met Evelien. Ging mij een nieuwe activatie link doormailen. Tot nu toe nog niets ontvangen. Alleh op hoop van zegen dat het in orde komt

Hoi Tina,

Maar ik heb geen nood aan de bundel met All Stars, ik heb namelijk al een abonnement op Netflix en Disney+. Ik ga geen 30 euro betalen voor iets wat ik al heb….

 

Als ik Flex heb, wordt de decoder dan omgeruild?

Kan je mij uitleggen wat het verschil is tussen mijn huidig pack en Flex?

Je mag dit eventueel via e-mail doen.

 

@iedereen

er zijn inderdaad onverwachte problemen opgedoken bij activatie bij sommige klanten !

zowel proximus als Disney+ zijn op de hoogte en alle nodige stappen worden ondernomen om dit op te lossen. 

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb een half uur aan de lijn gehangen met een medewerker Disney voor dit probleem, maar ze kunnen voor mij niets doen. Ze kunnen het niet zelf aanpassen in mijn acount en ze kunnen mijn account zelfs niet wissen. Dit moet gebeuren bij iemand van Google zeggen ze omdat het via Google playstore is gekocht ofzoiets , hoe ik dit moet doen daar snap ik niets van. 
ik ben dus verplicht om elke maand te betalen en mijn 12 maanden gratis abbo kan ik op mijn buik schrijven en ben ik dus kwijt. 

@Raes: Je hebt geen All Stars nodig om Disney+ te kijken via je decoder, maar je hebt wel een V7 nodig. Ik heb geen Alle Stars maar kan via kanaal 58 (als er niks aan de zendervolgorde is veranderd) door de app te installeren mij registreren of inloggen bij Disney+. Ik moet dan wel de bankgegevens invullen, want de betaling gebeurt dan (maandelijks) via Disney+. Het gemakkelijkst lijkt mij zich te registreren via de site of de smartphone en daarna in te loggen via de V7, want daarop is registreren nogal een log gedoe.

Hoi Covis,

Thanks!

Dus nu wacht ik nog op een reply van Tina of collega om mijn decoder om te ruilen.

 

 

Weet iemand hoe Disney+ te activeren als je als all-sports abonnement hebt. Ik heb gelezen dat je als all-sportsklant een jaar gratis disney+ kan kijken?

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

zoals ik al schreef : proximus is in contact met disney+ en ze hebben aan de betrokken klanten oplossing (terugbetaling/regeling) beloofd, dus ik ga er van uit dat iedereen gecontacteerd gaat worden die hierbij betrokken was.

Reputatie 7
Badge +3

@Deeske1984v 

iedereen met all stars zou een mail krijgen met activatiecode… maar momenteel waren er wat techn problemen met activatie, dus graag nog wat geduld

groeten

Tina

Reageer