Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

Ik las op de site dat je vanaf 15 sept, bij het al stars pakket, dat je dan disney+ krijgt. 
maar mijn vraag is nu dat het mogelijk is om Disney+ appart bij te kopen bij Proximus zonder dat pakket. 

Daarom dat er duidelijkheid zou moeten komen van Proximus uit zelf, want het hangt inderdaad van de interpretatie af hoe men het bekijkt !

Maar als zo verder doen dan zit er op den duur niks meer van zenders in hun TV abonnement (= basis TV pakket )

Ik heb vorige week mijn volledig pakket laten herzien en omgeschakeld naar het nieuwe Flex suite. Met de duidelijke mededing dat ik ook Disney+ wil hebben.   Echter op geen enkel moment is er mij meegedeeld dat ik een nieuwe decoder (Android V7) moet hebben. Ik heb nu een V6 model.  Nu mijn dochter is ook omgeschakeld en daar heeft men automatisch een nieuwe decoder opgestuurd.   Waarom is dit geen standaard.  En hoe had ik dit moeten te weten komen .  Op de wegsite staat dit nergens vermeld.  OP het forum onduidelijke discussies.  Moet iedereen op 15 September gaan bellen naar de klantendienst die toch al overbelast is om dan toch een decoder geworden toegestuurd, in de wanels kan met deze niet ophalen.   Graag duidelijke richtlijnen en consistente aanpak.  Ik wil vanaf 15 september Disney+ kunnen zien en niet een paar weken later omdat ik niet op de klantendienst binnen raak nb enkel telefonisch bereikbaar met lange wachttijden.  

Ik heb meer dan een uur met Disney in de chat gehangen.
Uiteindelijk lukte het niet om mijn account te cancelen en een terugbetaling te krijgen omdat mijn account gekoppeld zou zijn aan een ander account? (ik heb helemaal geen accounts bij Disney, enkel dat nieuwe account)
Nog voor ik kon antwoorden werd de chat afgesloten en zou ik weer meer dan 30 minuten moeten wachten om iemand “aan de lijn” te krijgen. 
Ik heb het dan maar opgegeven, ik moet namelijk ook nog gaan werken vandaag. 
Hopelijk komt Proximus snel met een oplossing. 

 

Er moet toch ergens een verschil nog bestaan tussen de proximus pickx app die je in de Android TV app store zou vinden, dan deze die je zegt die op de v7 staat na het eerste keer opzetten, want met de proximus pickx app uit de google app store (of ook in de Apple store) kun je niet al de TV programma’s zien zoals met de decoder!

FYI: disneyplus-faq

Ik lees soms dat bepaalde V7 app’s zoals Disney+ niet in 4K weergegeven worden ik weet nu niet of bvb de app’s zoals Netflix en Youtube  of die dan in 4k weergegeven worden via de V7 AZdroid TV decoder?.

 

@Martin:van YouTube weet ik het niet, maar Netflix in 4K via de v7 kan inderdaad, maar je moet er wel een Premium abo voor hebben (€15,99/maand). Met een Standaard abo heb je alleen HD. Bij Disney+ is 4K altijd inbegrepen in de prijs van het abo, maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7.

bedankt voor de feedback 

maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7

bedoel je nu dat de app disney+ nog niet beschikbaar is of dat het nog niet in 4K beschikbaar is via de V7?

Als Disney+ inbegrepen is in het abonnement van flex dan vind ik het onnodig dat men je bankkaart nummer moet ingeven en zogezegd bij hun moet betalen dan maar dat zij het met Proximus regelen wat dat betreft wel ik vind het niet kunnen en dat we met een flex abonnement moeten kunnen genieten van Disney+ en all stars. Tenslotte betalen we het ook aan Proximus

bedankt voor de feedback 

maar dus (nog) niet beschikbaar via de v7

bedoel je nu dat de app disney+ nog niet beschikbaar is of dat het nog niet in 4K beschikbaar is via de V7?


De app Disney+ is zeker beschikbaar op de v7 android maar dus (nog) niet in 4K, alleen in HD. Hopelijk komt daar vlug verandering in. ;-)

Om 10 u contact gehad met Evelien. Ging mij een nieuwe activatie link doormailen. Tot nu toe nog niets ontvangen. Alleh op hoop van zegen dat het in orde komt

Beste, 

Waarom wordt ik Disney+ abonnement gefactureerd terwijl ik een all stars nl pakket heb?

Ik heb de aanmeldingsprocedure gevolgd, maar dit wordt me toch gefactureerd?

mvg

 

Celien

Badge

Hallo iedereen ,
ik probeer me nu al geruime tijd aan te melden via die link die ik kreeg van proximus
voor disney +  en dit lukt niet. Een creditkaart toevoegen gaat niet want zo kaarten bezit ik niet.
dus dan maar via paypal geprobeerd. Ik kan paypal aanduiden als betaalmiddel ,maar verder

Geraken dan ofwel kredietkaart of paypal koppelen lukt niet. Heb ook al paar keer naar
proximus zelf gebeld maar om meerdere keren langer dan 15 min aan de lijn te hangen
blijf ik niet proberen ( ik weet dat het druk is op de lijnen dus alle begrip ervoor ,maar

We hebben ook andere dingen te doen dan aan de lijn blijven wachten)
Nu is mijn vraag kan iemand me hier helpen hoe ik verder moet ?
Als ik het via de tv probeer kan ik ook enkel kiezen voor krediet kaart aan te duiden,
hetgeen ik dus niet heb. Heb maar een gewone bankkaart van kbc. Indien dit hiermee ook

Gaat hoor ik het graag.

Dag Tina,

 

Alvast bedankt voor je hulp. Mijn rofiel is aangevuld :-)

 

groeten

 

Wim

Bij de invoer van de eerste 4 cijfers van mijn bankkaart krijg ik de melding om een geldige nummer in te geven terwijl ik de juiste nummer ingeeft ik heb Belfius bank en heb een budgetbeheer dus onmogelijk voor paypal voor mij dus dit vind ik niet kunnen deze kanalen horen bij het pakket en moeten dus ook open staan om te kijken als je het flex abonnement neemt.

Hoi Tina,

Maar ik heb geen nood aan de bundel met All Stars, ik heb namelijk al een abonnement op Netflix en Disney+. Ik ga geen 30 euro betalen voor iets wat ik al heb….

 

Als ik Flex heb, wordt de decoder dan omgeruild?

Kan je mij uitleggen wat het verschil is tussen mijn huidig pack en Flex?

Je mag dit eventueel via e-mail doen.

 

Reputatie 1

Ik heb zonet gelezen dat Proximus  de exclusiviteit heeft van Disney + en dat er een nieuwe android- decoder voorzien is. Ik heb een bbox 3, 2 decoders V5 en een booster voldoen die aan de eisen en zoniet kan ik mijn decoders omruilen? In het artikel wordt enkel gesproken over de abonnees op all stars. Sedert de invoering van het 2.4 netwerk heb ik nog altijd last van gestotter ondanks het feit dat ik mijn bbox3 heb aangepast naar het 2.4 netwerk.

@iedereen

er zijn inderdaad onverwachte problemen opgedoken bij activatie bij sommige klanten !

zowel proximus als Disney+ zijn op de hoogte en alle nodige stappen worden ondernomen om dit op te lossen. 

vriendelijke groeten

Tina

Ik heb een half uur aan de lijn gehangen met een medewerker Disney voor dit probleem, maar ze kunnen voor mij niets doen. Ze kunnen het niet zelf aanpassen in mijn acount en ze kunnen mijn account zelfs niet wissen. Dit moet gebeuren bij iemand van Google zeggen ze omdat het via Google playstore is gekocht ofzoiets , hoe ik dit moet doen daar snap ik niets van. 
ik ben dus verplicht om elke maand te betalen en mijn 12 maanden gratis abbo kan ik op mijn buik schrijven en ben ik dus kwijt. 

Ter info: bbox3 is je vdsl/modem/router dus daar zal het niet van afhangen.

als je problemen hebt met de nieuwe aanpassing op je bbox is het beter van die uit te zetten.→ 

One SSID deactiveren:
dit kun je gewoon via de bbox3 zijn Grafische User Web Interface (GUI), door te surfen naar http://192.168.1.1
(daar inloggen als User met het User wachtwoord, dat op een sticker van je bbox staat)
klik op de "One SSID" banner en dan op "OK".
Hiermee is "One SSID" uitgeschakeld,
      (PS: Op identiek de zelfde manier kan "One SSID" weer geactiveerd worden)
 * Hierdoor kun je na de deactivatie weer verschillende namen kiezen voor de verschillende wifi frequentie banden
en tevens de WiFi kanalen terug wijzigen via de GUI van de bbox.
Ook kan je later indien gewenst "One SSID" terug activeren, bv. nadat de oorzaak van het probleem zou gevonden zijn.

Reputatie 7
Badge +3

@Wimpie01 

op dit moment heb je geen compatibel pack voor omwisseling naar een android-decoder.

je kan via www.proximus.be eens kijken naar een flex pack zonder vaste lijn?

Ook moet de internetsnelheid voldoende zijn, anders geeft de V7 geen goede resultaten.

Kan je eens laten testen ?

groeten

Tina

@tina.b kan je ergens achterhalen bij de specialisten ter zaken wat voor minimum snelheid vooropgesteld wordt voor de V7 decoder?

Beste Proximus , ik heb mijn nieuwe v7 decoder aangesloten. Komt de Disney+ app automatisch erop bij lancering in september of moet ik deze app zelf toevoegen. Momenteel staat hij er nog niet tussen. 

Reputatie 1

Mijn bbox had ik al eens aangepast maar onlangs kreeg ik nogmaals een bericht dat mijn smart wifi weer niet geactiveerd was. Blijkbaar iets verkeerd gelopen. Alvast bedankt voor de oplossing van dat probleem .

 

En wat Disney + betreft zijn mijn decoders V5 goed of moet ik de V7 hebben, ik heb me namelijk deze morgen al vooringeschreven voor een jaar en las net in de krant dat je blijkbaar over een android decoder zou moet beschikken. Welke actie moet ook ondernemen indien nodig?

Alvast bedankt

Normaal moet je apps zelf installeren maar er komt wel nog iemand langs van het proximus forumteam hier als ze je post lezen om dit te bevestigen.

❗ Nu heeft er iemand mij gemeld dat die app bij het installeren van Disney+ de melding geeft dat deze niet compatible is met deze decoder !

Maar volgen zijn uitleg zouden er ook nog problemen optreden bij instaleren van andere apps ook!

Dus er zal een uitleg/ oplossing moeten komen van iemand van Proximus zelf.

Blijkbaar zitten hier geen mensen meer van Proximus want antwoord op de vraag komt er niet. 

Reageer