Vraag

Disney+



Toon eerste bericht

182 reacties

Beste,

Wij hebben een abonnement cadeau gekregen van disney+, na wat opzoekwerk, zie ik dat je een Proximus Android TV decoder nodig hebt om dit op je tv te krijgen. Kunnen jullie even toelichten over welk abonnement je moet beschikken om deze decoder te kunnen inwisselen? We hebben geen all stars abonnement.

 

Groetjes,

Kim

Reputatie 7
Badge +3

@Weki  Ik heb jouw vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover.

Je beschikt momenteel nog over een Minimus pack. Hierdoor kom je niet in aanmerking voor een Android TV decoder. Als je opteert voor een Flex of Epic Full Combo pack kunnen we dit herbekijken.

Met een Flex pack komt je alvast goedkoper uit:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

Groetjes,
Antonella

In verband met de V5  decoder omruilen voor een V7, dat moet ik overlaten aan iemand die van het proximus team zelf is, als ze hier straks of anders morgen terug langskomen .

@Joel M 

Hoe? Automatische update of moeten we zelf iets installeren?

 

Hoi Covis,

Thanks!

Dus nu wacht ik nog op een reply van Tina of collega om mijn decoder om te ruilen.

 

 

je zal dit zelf moeten doen

Reputatie 7
Badge +3

Hey @Celien Maes heb je gewacht op de mail van Proximus met de activeringslink? Groetjes, Heidi

Weet iemand hoe Disney+ te activeren als je als all-sports abonnement hebt. Ik heb gelezen dat je als all-sportsklant een jaar gratis disney+ kan kijken?

Reputatie 7
Badge +4

Disney+ komt op 15 september naar ons land en Disney gaat daarbij samenwerken met Proximus.  

Disney+ biedt jong en oud een nieuwe manier om te genieten van de bijzondere verhalen van haar iconische entertainmentmerken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars en National Geographic, maar ook een exclusieve en unieke programmatie van speelfilms, series, documentaires en short-form content die exclusief voor de dienst werden gemaakt. 

Dankzij de samenwerking zullen klanten met All Stars en All Stars & Sports een jaar lang toegang krijgen tot Disney+ als onderdeel van hun pack.  Je kan van de Disney+ ervaring genieten op de meeste mobiele apparaten en geconnecteerde schermen, zoals spelconsoles, streaming media players en smart tv's én rechtstreeks via de nieuwe Android tv-decoder van Proximus en ook op Apple TV. Vanaf 15 september kunnen Proximus-klanten met een andere decoder die All Stars of All Stars & Sports activeren, hun huidige decoder zonder meerkost omruilen voor de nieuwe Android tv-decoder via onze klantendienst. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

zoals ik al schreef : proximus is in contact met disney+ en ze hebben aan de betrokken klanten oplossing (terugbetaling/regeling) beloofd, dus ik ga er van uit dat iedereen gecontacteerd gaat worden die hierbij betrokken was.

Reputatie 7
Badge +3

@Deeske1984v 

iedereen met all stars zou een mail krijgen met activatiecode… maar momenteel waren er wat techn problemen met activatie, dus graag nog wat geduld

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je hebt de V7 decoder nodig om disney via tv te kunnen bekijken.

een flex pack internet/tv (niet fiber) kost 59,99 euro en je hoeft idd geen optie all stars te nemen…

met je huidige pack kan ik geen omruiling decoder doen.  Dus ruil je je pack ? zelf via MyProximus ?

groeten

Tina

 

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

jawel hoor, antwoord komt er wel, maar niet stante pede als de vraag gesteld wordt…. wegens grote drukte én vele vragen te beantwoorden :-)

momenteel is disney+, zoals hierboven door onze trouwe helpers aangegeven, enkel via de vernoemde packs te bekijken.

groetjes,

Tina

Mijn grote vraag is: waarom is Disney + via de V7 niet in 4K HDR, terwijl dit via Apple TV 4K wel zo is en het sowieso inbegrepen is in het Disney + abo.

Ik heb me dan maar het all stars pakket besteld zodat ik Disney+ zeker al kan kijken bij de start. 
ik heb wel geen Android decoder , heb je die hiervoor nodig?

Tina,

Dus ik moet Flex bestellen, ik veronderstel de all in voor family aangezien we 2 mobiele telefoons hebben en dan volgt er automatisch een omruiling van de V5 naar V7?

 

@Raes, automatisch gebeurt dit niet, dat moet je dan weer aanvragen en/ of het bij het bestellen van een Flex expliciet en met aandrang eisen . Heb het meegemaakt.

Dankuwel, 

krijg ik nog bericht hierover wanneer ik mijn decoder mag omruilen? 

Tina,

Dat mag zeker.

Ik hoef inderdaad geen vaste lijn.

Voorstel mag voor Flex zijn met 2 GSM’s. Een Unlimited Light, de andere Mobile Flex.

Family heb ik niet nodig, heb al genoeg zenders :-)

En de thuiservaring voor 11 euro hoeft ook niet.

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@MarkVH75 

ja, je krijgt daar nog mails over, met label om huidige decoder te kunnen terugsturen.

mvg

Tina

 

 

 maar kan via kanaal 58 (als er niks aan de zendervolgorde is veranderd) door de app te installeren mij registreren

@Covis Kan je dan al de zendervolgorde veranderen met de V7 decoder ?

 maar kan via kanaal 58 (als er niks aan de zendervolgorde is veranderd) door de app te installeren mij registreren

@Covis Kan je dan al de zendervolgorde veranderen met de V7 decoder ?

 

Nee, @Martin , maar als je die, zoals ik, veranderd hebt op je vorige decoder (v5), blijft die volgorde wel staan. Vraag me niet waarom, hé. ☺️ Daardoor staat het infokanaal voor Disney+ bij ons bv. op 60.

Reputatie 2
Badge

Mensen ik raad u beste aan een paar dagen te wachten voor je Disney gaat activeren zoals je zelf ondervindt werkt het niet naar behoren dus een gouden raad voor iedereen lees altijd eerst forums voor je het doet . Zo doe ik het ook en ben je nooit geld kwijt of belazerd . Disney is nu niet echt betrouwbare zender

 

@Deeske1984v: Je krijgt een jaar gratis Disney+ bij een abo All Stars of All Stars en All Sports niet bij All Sports alleen, denk ik.

Blijkbaar staat er als je al all sports had dat je ook recht hebt op een jaar gratis disney+?

Reageer