Vraag

Disney+


In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. 
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn. 


182 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Raes 

je had nog geen profielgegevens ingevuld ?

ik heb je klantennr gevonden.

Je hebt nog een oude packformule ? : je kan best omschakelen naar pack Flex S (internet +tv, zonder vaste lijn)

het zou kunnen dat je daarom niets ziet : je producten zijn niet compatibel ? 

De Tv bundel Multi NL heb je nu standaard in je pack denk ik ? (facturatie wil nu even niet openen)

als ik het me goed herinner zal de bundel all stars de meeste van die zenders in zijn pack hebben…

dus om over te stappen naar disney+ met decoder Android, dienen nog wat aanpassingen te gebeuren.

Groeten

Tina

 

hey, hier hetzelfde probleem .. plots is er 69.99 euro via de visa gefactuureerd en kan nergens een code ingeven .. ik moest eerst de gegevens ingeven en toch plots gefactureerd ???

Wachttijd disney+ 107 minuten .. proximus niet te bereiken …

gezellig is anders te noemen !

 

mvg Ive

Hey, nog effe oppassen .. wij hebben net alles ontvangen en ingevuld en plots visa gefactuureerd ipv code te vragen ….

 

gr Ive

 

Disney+ is idd totaal niet te bereiken. Hang al 20 min aan telefoon met proximus. Chat is ondertussen 1u30. 

Ondertussen geen wachtmuziek meer bij proximus. Wss iemand die geen zin heeft op te antwoorden en zijn mute knop aan heeft staan. 😡

 

best het verder onderzoek van iemand van het proximus forumteam hier afwachten

Poging 3 om iemand van proximus aan de lijn te krijgen. Al 2 keer hebben ze opgehangen. 11de september terug gekomen na proximus. Miserie heeft lang geduurd......

Het is inderdaad de laatste tijd heel lang wachten om op de helpdesk binnen te geraken !!

Hier ook hetzelfde!

6,99€ aangerekend gekregen terwijl ik all stars heb (speciaal omwille van de disney+)

aangezien niemand hier op de helpdesk geraakt, zal ik het zelf ook maar niet proberen.

maar ze mogen er wel voor zorgen dat we geen kosten moeten betalen

 

Nog volop aan het aanschuiven bij disney+ helpdesk .. nog

30 minuten ;) hopelijk straks meer ...

Hier ook hetzelfde!

6,99€ aangerekend gekregen terwijl ik all stars heb (speciaal omwille van de disney+)

aangezien niemand hier op de helpdesk geraakt, zal ik het zelf ook maar niet proberen.

maar ze mogen er wel voor zorgen dat we geen kosten moeten betalen

 

Al 42 min aan de telefoon

Tina,

Als ik het goed lees en samenvat wat ik elders heb gelezen heb ik dus de V7 decoder nodig. Want die heeft de android decoder.

Hoe kan ik deze aanvragen?

Wim

Ter info: Bij deze heb je dat reeds gedaan :relaxed:  en is het nu afwachten tot iemand van het proximus forumteam hier de draad opneemt om na te trekken of de voorwaarden voldaan zijn ….

Het is beter dat je de verdere hulp hier van iemand van het proximus forumteam afwacht, die kunnen dit dan verder laten rechtzetten….. het ziet er zo naar uit dat nu disney+ actief gekomen is zij het extra druk gekregen hebben...

Ik heb het opgegeven. 

Na half u wachten contact gehad met een medewerker voor de 2 problemen : linken van me netflix met met all star bundel en de disney + doorverbonden geweest. Na een extra 45 min wachten geen zin meer. 

Resultaat:

- myproximus login is weg. Moest opnieuw registeren: niets meer terug te vinden van producten en facturen

- nog geen antwoord op extra facturering van disney+

Ze zullen hier wel nog langskomen

Hey, net contact gehad met disney+ .. ze hebben alles rond mijn inlog gewist en moet nu via proximus nieuwe link aanvragen … wss zat daar een ‘foutje’ in of iets dergelijks …. Wat je zeker niet mag doen is de dienst gebruiken tot het probleem is opgelost, anders verlies je het recht op terugbetaling !!!

 

gr Ive

 

Reputatie 1

hier hetzelfde probleem en disney+ lijnen niet bereikbaar...

Hey, net contact gehad met disney+ .. ze hebben alles rond mijn inlog gewist en moet nu via proximus nieuwe link aanvragen … wss zat daar een ‘foutje’ in of iets dergelijks …. Wat je zeker niet mag doen is de dienst gebruiken tot het probleem is opgelost, anders verlies je het recht op terugbetaling !!!

 

gr Ive

heb het ook zo gedaan. Via de Engelstalige chat. Ondertussen al 4u30 mee bezig. Een mens heeft geen andere dingen te doen

 

IZoals zo velen, heb ik het zelfde probleem met de afwezigheid van de activeringscode en het aangerekend worden op mijn PayPal account.  Ik heb proximus kunne. bellen vanmiddag en het probleem was oen nog niet bekend, men ging dit naar volgend support level doorgeven…. dus nog even geduld.

Ik ga mijn account niet opzeggen, proximus moet maar met Disney een oplossing aanbieden en de aanrekening ongedaan maken.  Dit valt onder de wetgeving ter bescherming van de consument. 

Reputatie 1

2h geleden

 Nog even geduld, de eerst beschikbare medewerker komt zo bij je Een medewerker is de chat begonnen

ongeveer een uur geleden

 Hallo, mijn naam is Mirjanda. Bedankt dat je contact hebt opgenomen met de Disney+ klantenservice. Hoe kan ik jou vandaag van dienst zijn?ik heb me vandaag geregistreerd met een link via proximus 

ongeveer een uur geleden

er is beloofd dat dit geen geld zou kosten toch is er wel geld afgehaald via paypal 

ongeveer een uur geleden

 Ah dat is vervelend, dus als ik het goed begrijp heb je je vandaag aangemeld voor Disney+ via Proximus, waarbij toegezegd werd dat dit gratis zou zijn, maar vervolgens is er wel een bedrag afgeschreven?klopt 

ongeveer een uur geleden

 Ik ga je hierbij helpen! Ik zal even je accountgegevens erbij pakken, kun je mij alsjeblieft je volledige naam en het emailadres waarmee je inlogt in je account geven?

ongeveer een uur geleden

 Ik zie dat je abonnement inderdaad betaald is met Paypal. Heb je via de link in de email van Proximus het abonnement genomen?ja 

ongeveer een uur geleden

 En bij Proximus heb je een All Stars of All Stars & Sports abonnement?ja alle stars en sport 

ongeveer een uur geleden

ik kreeg deze mail Nog één kleine stap te gaan voor je volop kan genieten van de volledige Disney+ ervaring: maak je Disney+ account. Dat doe je in een handomdraai: 1. Vul de gevraagde informatie in om je te identificeren op Disney+ door hier te klikken. 2. Voeg je bankgegevens (kredietkaart of PayPal) toe. Dit is een verplichte stap om je account aan te maken, maar je wordt de eerste 12 maanden niet gefactureerd.* 3. Je activeringscode is: 

ongeveer een uur geleden

maar via die link is de betaling dus toch eraf gegaan 

ongeveer een uur geleden

 Ik begrijp het. Ik ga even schakelen met onze 2e lijns support hierover. Heb je even 5 minuten voor me om dit voor te leggen aan mijn collega?ok 

41m geleden

 Dankjewel voor het wachten, het is erg druk momenteel op onze help lijnen, graag nog een paar minuutjes geduld alsjeblieftok 

33m geleden

 Ah, ik ben in gesprek met mijn collega!ok 

25m geleden

 Mijn collega is je account aan het bekijken, om uit te vinden waar dit fout is gegaanok 

20m geleden

 Excuses voor het lange wachten en bedankt voor je geduld! In de email van Proximus stond een kortings-code die ingevuld zou moeten worden?

20m geleden

ja klopt maar die kon je nergens invullen 

19m geleden

tijdens de registratie kon je enkel kiezen voor paypal of credircard maar nergens een vak voor de code dus ik dacht dat zal achteraf moeten ingevoerd worden in de account zelf van zodra die actief is 

18m geleden

 Inderdaad, ik hoor nu ook dat er iets fout gaat in de link van Proximus. Je zou een scherm te zien moeten krijgen met een 3e betaaloptie, namelijk via de Proximus codedie is er dus niet... 

17m geleden

 Klopt, we krijgen meerdere klanten hierover nu die hetzelfde probleem hebben ervaren.

16m geleden

dus nu is mijn vraag hoe word ik terugbetaald zonder al teveel rompslomp van accounts wissen en opnieuw aanmaken enz enz 

15m geleden

 Ja heel begrijpelijk en je krijgt het betaalde bedrag natuurlijk terug. Ik ben met mijn collega in overleg hoe we dat kunnen doen!

14m geleden

ok 

7m geleden

 Dankjewel voor het wachten! Ik heb de teruggave van de betaalde 69.99 in werking gezet. Je krijgt dit binnen 3-5 werkdagen teruggestort en je krijgt hierover ook een bevestigings email toegestuurd.ok en de account blijft dan gewoon actief ? 

6m geleden

 Ik ga dat even vragen voor de zekerheid.

5m geleden

ok  Het probleem met de code van Proximus kunnen wij helaas niet oplossen op dit moment. Ik zou je dan ook willen adviseren om even contact op te nemen met Proximus hierover, hoe je je kunt abonneren op Disney+ via hun code.ok 

2m geleden

 Ok, je abonnement zal met de teruggave helaas worden afgesloten, omdat het een abonnement betreft dat direct bij ons is afgesloten in plaats van via Proximus. Maar je kunt direct heractiveren zodra Proximus je de juiste link verschaft waar je de code kunt invoeren.

1m geleden

 Ik zal je voor de overbruggingstijd om dit voor elkaar te krijgen een week toegang geven tot Disney+. Je kunt dus meteen van onze service genieten, terwijl Proximus je een nieuwe link gaat geven om je te kunnen abonneren via hun code.ok top bedankt

Dus ik zou je willen adviseren om direct even contact op te nemen met Proximus hierover, dat je geen abonnement hebt kunnen nemen via hun code.

2m geleden

dat zal ik doen nog een goeie avond en bedankt 

Op dit moment

 Graag gedaan! Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen bij het terugdraaien van het betaalde abonnement en ik hoop dat je snel via Proximus de juiste link krijgt om je via hun code aan te melden! Het kan zijn dat je binnenkort via de email een korte klantentevredenheidsenquête ontvangt om onze service van vandaag te beoordelen. We stellen het zeer op prijs als je even de tijd zou willen nemen om die voor ons in te vullen, het helpt ons serviceniveau te verbeteren. En ik zou het persoonlijk fijn vinden om te zien dat je erg tevreden bent over mijn geleverde hulp! Vind je dat goed?

Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+ 

Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders. 

heb mij ook geregistreerd en ook 6,99 euro gereserveerd op mijn mastercard.

heb dan abonnement direct stop gezet maar blijft zogezegd betaald tot en met 15 Oktober en kan pas vanaf dan hernieuwen.  Ik kan me niet registreren via de decoder omdat ik een oudere versie van decoder heb.  Ik heb ook all stars optie

zelfde probleem bij mij.  geregistreerd maar kon nergens de code ingeven.  6,99 euro van mijn mastercard gegaan.  Heb dan direct account geannuleerd maar toch moeten betalen tot en met 15 Oktober.  zit nu op wachtlijst op helpdesk van disney.  Nog 45 minuten te gaan.

Beste, 

ik heb de code gekregen ik heb mij helemaal aangemeld maar ik moest de code inderdaad niet ingeven maar ze is ook niks afgegaan van de MasterCard . Dus weet niet is het nu inorde of niet 

 

groetjes Evie 

@Evieee je zou kunnen controleren of het werkt bvb via

op een smartphone, tablet, compatibele Smart TV of spelconsole via de Disney+ app beschikbaar op Google Play, App Store en Apple TV. 
of via de Disney+ website.

Het werkt bij mij en staat bij account online dat volgende factuur 15 sep 2021 is dus ik denk dat het in orde is . dat hoop ik alvast :D 

alvast bedankt 

 

groetjes Evie 

Reageer