In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus.
kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn.
Beste moderators
Ik moet hier nu toch even op reageren…
ik belde maandag (7 sept 2020) na 30 minuten doorgestuurd te worden met iemand van de klanten dienst. Deze dame verstond mijn verhaal: ik heb en V5 en wens een V7 om Disney+ te bekijken. Ik hoef geen pakket. Ik wenste dus gewoon mijn oude decoder gratis om te ruilen naar een V7. Het was geen probleem zei de dame, ik ging deze vandaag ontvangen via de post, er ging een mail gestuurd worden naar mij met een barcode op via BPOST mijn oude decoders gratis op te sturen.
Nog niets ontvangen woensdag 9 sept 2020 om 17u. Dus ik besluit even om te bellen naar klantendienst. Daar krijg ik plotseling de melding dat er pas vanaf 15 sept 2020 kan worden omgeruild, en dat ik nog eens opnieuw ging moeten bellen om dit aan te vragen.
Blijkbaar zijn niet alle medewerkers even goed op de hoogte van hoe alles nu juist in elkaar zit.
ik lees hier dan nog een post van een moderator dat anderen hem op 1 sept 2020 zullen ontvangen hun V7.
Ik ben hier absolut niet mee tevreden!
Louter ter info tot hier iemand van Prox zelf reageert vandaag of morgen:
ik lees hier
→ https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/decoder-51336?postid=663122#post663122
het volgende :
Op dit ogenblik wordt de V5 nog niet omgeruild voor een V7. Owv corona is de voorraad niet zo groot dat we alle klanten onmiddellijk van een nieuwe V7 kunnen voorzien. Dit zal in een later stadium zeker nog komen.
Ik wil geen All Stars pakket. Ik vind de gemakkelijkste zoals het nu is bij Proximus zoals netflex voor de nieuwe spelers Disney+ nu en binnenkort Amazon en de Vlaamse netflex. .
https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
Hoe? Automatische update of moeten we zelf iets installeren?
je zal dit zelf moeten doen
Gelukt! Op kanaal 58 op “installeren” duwen.
Ik zie op kanaal 58 enkel reclame voor Disney+, maar zie nergens iets staan om in te loggen.
Kanaal 57 voor Netflix werkt wel perfect.
Iemand die hiervoor iets weet?
Welke decoder heb je v5 / v5 compact / v7
Hoi Martin,
V5, de vierkante decoder, ik weet niet of dat V5 of V5 compact is.
Wim
ja dan is het normaal bij de V5compact decoder is kanaal 58 het een info kanaal van Disney+
→ https://www.proximus.com/nl/news/2020/20200813-proximus-and-disneyplus-join-forces.html
Ok duidelijk
Via welke weg kan ik mijn decoder dan laten vervangen?
Als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan bepaalde voorwaarden voldoet en kunnen in dit geval een omruiling regelen voor u
Martin, dank je wel voor jouw hulp!
Nu wachten op de forummedewerkers :-)
via tv kanaal 58 kan je omruiling van decoder aanvragen.
groeten
Tina
Hoi Tina,
Ik krijg op kanaal 58 enkel de reclame voor Disney+ te zien, ik kan daar nergens iets selecteren
Wim
Inderdaad daar heb ik geen optie om een V7 decoder aan te vragen het is alleen een info kanaal dat ik op mijn V5compact zie maar meer niet.
Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+
Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders.
heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?
disney+ is alleen beschikbaar als je die tv bundel hebt ?
gr,
Tina
TUI: Wat is het probleem dat je ondervindt, is het Disney+ dat je niet kunt nemen op je decoder of iets anders, deze info kan nodig zijn zodat iemand van het prox forumteam je kan verder helpen.
ondertussen ook best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze er direct mee aan de slag kunnen...
Hoi Tina,
Nee, ik heb die V7 decoder nodig ipv V5.
Netflix kan ik wel zien op kanaal 57 door gewoon met mijn bestaande Netflix account in te loggen, maar voor Disney+ is een V7 decoder nodig.
Moet ik hiervoor naar een bepaald mailadres iets sturen of via een online-tool aanvragen?
Wim
heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?
disney+ is alleen beschikbaar als je die tv bundel hebt ?
gr,
Tina
Disney+ kan ik wel nemen op post 58.
Probleem is dat er 6.99 van me rekening gegaan is ( ik heb de all stars optie)
Beste
ik heb all stars al een maand .
Maar is het normaal dat ik nog altijd geen activatiecode heb ontvangen voor Disney + ?
vriendelijke groeten Evie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.