Skip to main content
Vraag

Disney+


Toon eerste bericht

182 reacties

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 september 2020

Beste moderators

 

Ik moet hier nu toch even op reageren…

ik belde maandag (7 sept 2020) na 30 minuten doorgestuurd te worden met iemand van de klanten dienst. Deze dame verstond mijn verhaal: ik heb en V5 en wens een V7 om Disney+ te bekijken. Ik hoef geen pakket. Ik wenste dus gewoon mijn oude decoder gratis om te ruilen naar een V7. Het was geen probleem zei de dame, ik ging deze vandaag ontvangen via de post, er ging een mail gestuurd worden naar mij met een barcode op via BPOST mijn oude decoders gratis op te sturen.

Nog niets ontvangen woensdag 9 sept 2020 om 17u. Dus ik besluit even om te bellen naar klantendienst. Daar krijg ik plotseling de melding dat er pas vanaf 15 sept 2020 kan worden omgeruild, en dat ik nog eens opnieuw ging moeten bellen om dit aan te vragen.

Blijkbaar zijn niet alle medewerkers even goed op de hoogte van hoe alles nu juist in elkaar zit.

ik lees hier dan nog een post van een moderator dat anderen hem op 1 sept 2020 zullen ontvangen hun V7.

Ik ben hier absolut niet mee tevreden!

 


Martin
  • 32645 reacties
  • 9 september 2020

Louter ter info tot hier iemand van Prox zelf reageert vandaag of morgen:

ik lees hier 

→ https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/decoder-51336?postid=663122#post663122

het volgende :

Op dit ogenblik wordt de V5 nog niet omgeruild voor een V7. Owv corona is de voorraad niet zo groot dat we alle klanten onmiddellijk van een nieuwe V7 kunnen voorzien. Dit zal in een later stadium zeker nog komen. 


patrick
  • Grand Master
  • 784 reacties
  • 10 september 2020

Ik wil geen All Stars pakket. Ik vind  de gemakkelijkste zoals het nu is bij Proximus zoals netflex  voor de nieuwe spelers Disney+ nu en binnenkort Amazon en de Vlaamse netflex. . 

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 10 september 2020

@Bart Cleen De Android TV Decoder (V7) is officieel nog in testfase. In bepaalde gevallen kan deze wel al toegekend worden. Dan moet je wel aan enkele voorwaarden voldoen. Helaas kom jij niet in aanmerking omdat je nog een oud pack hebt. Deze is niet compatibel met de Android TV Decoder (V7). Groetjes, Antonella

https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 11 september 2020

@MarkVH75 Vanaf 15 September gaat u deze erop kunnen installeren/activeren.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 14 september 2020

@Joel M 

Hoe? Automatische update of moeten we zelf iets installeren?

 


Martin
  • 32645 reacties
  • 14 september 2020

je zal dit zelf moeten doen


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 15 september 2020

Gelukt! Op kanaal 58 op “installeren” duwen.


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 september 2020

Ik zie op kanaal 58 enkel reclame voor Disney+, maar zie nergens iets staan om in te loggen.

Kanaal 57 voor Netflix werkt wel perfect.

Iemand die hiervoor iets weet?


Martin
  • 32645 reacties
  • 15 september 2020

Welke decoder heb je v5 / v5 compact / v7


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 september 2020

Hoi Martin, 

V5, de vierkante decoder, ik weet niet of dat V5 of V5 compact is.

Wim


Martin
  • 32645 reacties
  • 15 september 2020

  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 september 2020

Ok duidelijk

Via welke weg kan ik mijn decoder dan laten vervangen?

 


Martin
  • 32645 reacties
  • 15 september 2020

Als de proximus  forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken als je aan bepaalde voorwaarden voldoet en kunnen in dit geval een omruiling regelen voor u


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 september 2020

Martin, dank je wel voor jouw hulp!

 

Nu wachten op de forummedewerkers :-)


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3122 reacties
  • 15 september 2020

@Raes 

via tv kanaal 58 kan je omruiling van decoder aanvragen.

groeten

Tina

 


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 september 2020

Hoi Tina,

Ik krijg op kanaal 58 enkel de reclame voor Disney+ te zien, ik kan daar nergens iets selecteren

Wim


Martin
  • 32645 reacties
  • 15 september 2020

Inderdaad daar heb ik geen optie om een V7 decoder aan te vragen het is alleen een info kanaal dat ik op mijn V5compact zie maar meer niet.


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 15 september 2020

Vandaag de sms gekregen om activatie te doen disney+ 

Alle stappen doorlopen. Er is wel 6.99 euro van me rekening gegaan. Ook al heb ik de all stars optie. Gezellig is anders. 


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3122 reacties
  • 15 september 2020

heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?

disney+ is alleen beschikbaar als  je die tv bundel hebt ?

gr,

Tina


Martin
  • 32645 reacties
  • 15 september 2020

TUI: Wat is het probleem dat je ondervindt, is het Disney+ dat je niet kunt nemen op je decoder of iets anders, deze info kan nodig zijn zodat iemand van het prox forumteam je kan verder helpen.

ondertussen ook best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze er direct mee aan de slag kunnen...


  • Rising star
  • 13 reacties
  • 15 september 2020

Hoi Tina,

Nee, ik heb die V7 decoder nodig ipv V5.

Netflix kan ik wel zien op kanaal 57 door gewoon met mijn bestaande Netflix account in te loggen, maar voor Disney+ is een V7 decoder nodig.

Moet ik hiervoor naar een bepaald mailadres iets sturen of via een online-tool aanvragen?

Wim


Martin
  • 32645 reacties
  • 15 september 2020

@tina.b dan ook als je bvb een v5 compact decoder hebt zoals bij @Raes 

  

tina.b schreef:

heb je de tv bundel all stars geactiveerd ?

disney+ is alleen beschikbaar als  je die tv bundel hebt ?

gr,

Tina

 


  • Apprentice
  • 9 reacties
  • 15 september 2020

Disney+ kan ik wel nemen op post 58.

Probleem is dat er 6.99 van me rekening gegaan is ( ik heb de all stars optie) 


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 15 september 2020

Beste

ik heb all stars al een maand .

Maar is het normaal dat ik nog altijd geen activatiecode heb ontvangen voor Disney + ? 
 

vriendelijke groeten Evie