Skip to main content
Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

123 reacties

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 7 oktober 2022

Beste,

 

Kan er iemand voor mijn nummer ook VoLTE en VoWiFi activeren? Dit werkt nog niet terwijl dit aan staat op mijn toestel.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 7 oktober 2022

@PWaegeman Ik heb het doorgegeven aan de technische dienst om het in orde te maken.Groetjes,Joel


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2176 reacties
  • 7 oktober 2022

@PWaegeman Juist volgende feedback ontvangen: 

LTE staat actief.

VoWifi niet omdat het toestel dat men gebruikt niet compatibel is met VoWifi van proximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 11 oktober 2022

Kan iemand alsjeblieft VoWiFi activeren voor de twee nummers in mijn profiel?


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 13 oktober 2022
ikovacev schreef:

Kan iemand alsjeblieft VoWiFi activeren voor de twee nummers in mijn profiel?

Kan iemand van Proximus mij helpen en VoLTE en VoWifi voor mij activeren zoals voor de andere mensen in deze thread? Ik heb meerdere keren geprobeerd het 0800-nummer te bellen en kwam nergens.


Ik zit met hetzelfde probleem: geen VoWIFI op mijn Oneplus 8t (android 12.1) waar het nochtans wél aangevinkt staat in de instellingen. Kan iemand van proximus het ook op mijn nummer activeren?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 18 oktober 2022

@ikovacev De vowifi staat al een tijdje actief op beide nummers.

@DexterBelgium Ik heb het voor jou geactiveerd.


  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 18 oktober 2022

@DaisyS Bedankt! Ik zie dat het nu werkt. Het werkte zeker niet toen ik deze thread postte. 


DaisyS schreef:

 

@DexterBelgium Ik heb het voor jou geactiveerd.

Top, werkt inderdaad vlekkeloos, hartelijk bedankt voor de snelle reactie!


  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 25 oktober 2022
Joel M schreef:

@PWaegeman Juist volgende feedback ontvangen: 

LTE staat actief.

VoWifi niet omdat het toestel dat men gebruikt niet compatibel is met VoWifi van proximus.

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_vowifi_global/particulieren/support/telefonie/gsm-en-sim-kaart/gsm-instellen/bellen-via-wifi.html

Groetjes,Joel

Bedankt om de VoLTE te activeren. Dit werkt perfect.

VoWiFi niet compatibel? Lijkt me sterk aangezien de Google Pixel 6 Pro compatibel is met elk protocol van VoWiFi wereldwijd. Kunnen jullie het gewoon niet aanzetten en mij zorgen laten maken of het wel werkt met mijn toestel of niet? Het staat nochtans aangevinkt in de instellingen bij mij. Laten jullie iets weten?


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 1 november 2022

De optie van VoWifi is zichtbaar op mijn oneplus 8 pro, maar nog niet werkend (geen icoontje). Het zou fijn zijn moest dit voor mij ook geactiveerd kunnen worden, aangezien ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. Alvast bedankt!


Martin
  • 33538 reacties
  • 1 november 2022

de toestellen waarvoor dit kan kun je hier vinden→ Bellen via wifi | Proximus

PX forummedewerkers kunnen dit activeren aan hun kant, maar op feestdagen komen ze hier niet langs.


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 57 reacties
  • 1 november 2022

Goeiedag,  Mijn telefoonnummer werd vorige vrijdag van een bedrijfsabo overgezet op een pay and go (op mijn vraag in akkoord met mijn werkgever). Één dag nadien heb ik dat nummer laten opnemen in mijn Flex Fiber pakket en koos voor Mobile Flex Maxi.

Mijn mobiele lijn en mobiel internet werken sinds zaterdagavond, MAAR. VoWIFI en VOLTE staan bij Proximus blijkbaar nog niet actief. Kan iemand dit nakijken ?  Alvast bedankt! 


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 57 reacties
  • 3 november 2022

Kan iemand van Proximus hier aub eens naar kijken? (Zie vorige post ). Alvast bedankt! 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 3 november 2022

@Igor-Alberic Ik heb dit geactiveerd.


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 3 november 2022
Max T. schreef:

De optie van VoWifi is zichtbaar op mijn oneplus 8 pro, maar nog niet werkend (geen icoontje). Het zou fijn zijn moest dit voor mij ook geactiveerd kunnen worden, aangezien ik binnenshuis totaal geen ontvangst heb. Alvast bedankt!

@DaisyS zou u mijn VoWifi ook kunnen activeren?


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • 2125 reacties
  • 3 november 2022

@Max T. De VoWifi staat actief.


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 57 reacties
  • 3 november 2022

@DaisyS ; heel hard bedankt 🙏 


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 22 november 2022

Hoi allemaal,

 

Ik zit met exact zelfde probleem, sinds vandaag naar Proximus overgestapt en ik krijg VoWifi niet geactiveerd. Alle stappen van de website gevolgd maar toch geen connectie. 

Bij mijn vorige provider werkte dit wel dus toestel (iphone 13 pro) is in orde.

Iemand die me kan helpen? 

 

Hartelijk dank! 

Joeri


  • Rising star
  • 10 reacties
  • 22 november 2022
joeri-t schreef:

Hoi allemaal,

 

Ik zit met exact zelfde probleem, sinds vandaag naar Proximus overgestapt en ik krijg VoWifi niet geactiveerd. Alle stappen van de website gevolgd maar toch geen connectie. 

Bij mijn vorige provider werkte dit wel dus toestel (iphone 13 pro) is in orde.

Iemand die me kan helpen? 

 

Hartelijk dank! 

Joeri

Ze moeten dit vanuit Proximus activeren op je nummer. Wacht nog even op een reactie van een medewerker, zij/hij zal dit kunnen activeren. Als dat gebeurd is zou het moeten werken. Zo ging het er in ieder geval bij mij aan toe, VoWifi werkt nu perfect.


Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • 653 reacties
  • 24 november 2022

@joeri-t We hebben het geactiveerd op je nummer.


Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)


Martin
  • 33538 reacties
  • 26 november 2022
Roel Verschooten schreef:

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Maandag komen de PX medewerkers hier terug langs op het forum best het tel nr waarover het gaat in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in één van de passende privé vakken of bv in het privé vak “ticket”, deze privé aangeduide tekstvakken kunnen alleen door PX medewerkers gezien worden.


Martin schreef:
Roel Verschooten schreef:

Beste,

 

Kunnen jullie dit voor mijn mobiel nummer ook activeren? (Vowifi)

Maandag komen de PX medewerkers hier terug langs op het forum best het tel nr waarover het gaat in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zetten in één van de passende privé vakken of bv in het privé vak “ticket”, deze privé aangeduide tekstvakken kunnen alleen door PX medewerkers gezien worden.

Ik heb mijn mobiel nummer aan mijn profiel toegevoegd. Bedankt!


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 november 2022

Voor mij is het eindelijk opgelost dank je @Michael V !