Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

106 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@stevenalen123 Het nummer van uw vrouw zit in een speciaal contract. Om hier wijzigingen op te laten uitvoeren moet zij de telecom verantwoordelijke van haar werk raadplegen.

Graag aub dringend mijn VoWiFi activeren aub.

 

Ik ben zaakvoerder en heb helaas na mijn verhuis geen goede Proximus gsm verbinding op mijn kantoor.

 

Bij voorbaat dank!

Alle stappen doorlopen zoals beschreven op de website van Proximus. iPhone versie is oké, iOS is oké en Bellen via wifi op de iPhone staat aan.

Het probleem ligt dus bij Proximus en ik heb hier op dit forum al veel over gelezen.

Graag dringend op te lossen door Proximus aub!

Reputatie 5
Badge +2

@esnoeck Vowifi staat reeds actief op uw nummer.

Beste Michael V van Proximus,

Nu staat VoWiFi inderdaad actief, maar dit stond dus niet actief!

Ik heb lang aan de telefoon gehangen om uiteindelijk de juist technicus aan de lijn te krijgen van Proximus om dit voor mij op te lossen. De fout zat dus weldegelijk bij Proximus!

Vriendelijke groeten

Dit moet inderdaad nog heel dikwijls geactiveerd worden bij PX zelf.

Reageer