Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren



Toon eerste bericht

116 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@stevenalen123 Het nummer van uw vrouw zit in een speciaal contract. Om hier wijzigingen op te laten uitvoeren moet zij de telecom verantwoordelijke van haar werk raadplegen.

Graag aub dringend mijn VoWiFi activeren aub.

 

Ik ben zaakvoerder en heb helaas na mijn verhuis geen goede Proximus gsm verbinding op mijn kantoor.

 

Bij voorbaat dank!

Alle stappen doorlopen zoals beschreven op de website van Proximus. iPhone versie is oké, iOS is oké en Bellen via wifi op de iPhone staat aan.

Het probleem ligt dus bij Proximus en ik heb hier op dit forum al veel over gelezen.

Graag dringend op te lossen door Proximus aub!

Reputatie 5
Badge +2

@esnoeck Vowifi staat reeds actief op uw nummer.

Beste Michael V van Proximus,

Nu staat VoWiFi inderdaad actief, maar dit stond dus niet actief!

Ik heb lang aan de telefoon gehangen om uiteindelijk de juist technicus aan de lijn te krijgen van Proximus om dit voor mij op te lossen. De fout zat dus weldegelijk bij Proximus!

Vriendelijke groeten

Dit moet inderdaad nog heel dikwijls geactiveerd worden bij PX zelf.

Kunnen jullie voice over wifi ook voor mij activeren? Mijn toestel is compatibel - opgezocht en nagekeken en alles is lokaal geactiveerd.

Alvast bedankt

@jasonMarys 

ondertussen best zoveel mogelijk (privé) gegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent). De met "privé aangeduide tekstvelden kunnen enkel door Proximus medewerkers zelf gelezen worden. In het vak "Ticket (Privé)" kun je nog bijkomende informatie vermelden, (bv. specifieke/privé info m.b.t. uw vraag, zoals het gsm nummer waarover je het hier hebt). Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is. Zodat de Proximus forummedewerkers (moderators) hiermee direct aan de slag kunnen van zodra ze hier de draad terug opnemen morgen.

Kan VoWifi  geactiveerd worden voor mijn nummer dat ik in het veld “Ticket” gezet heb.

Zou het kunnen dat VoWifi nog niet ondersteund wordt voor de Samsung Galaxy Ultra 5G (staat in ieder geval nog niet vermeld in de PX lijst met VoWifi ondersteunde Samsung Toestellen)

Reputatie 7
Badge +3

@Martin  Ik laat je nog feedback. @jasonMarys best meer info verschaffen onder je profiel. 

Reputatie 1

Aangezien ik geen antwoord kreeg in een ander topic, probeer ik hier dan maar eens…

 

Waarom zijn het enkel die telefoons die op de site vermeld staan die VoWifi ondersteunen bij Proximus? Er zijn nog talrijke andere merken die het ook ondersteunen, maar die blijkbaar niet door Proximus vrijgegeven worden. Zelf heb ik een Sony Xperia 1 II die het ondersteunt, maar niet in de lijst van Proximus voorkomt. VoWifi zou voor mij een hele hulp zijn, aangezien ik thuis binnenshuis niets van ontvangst heb op het gelijkvloers.

De lijst is inderdaad niet up to date.

Zo heb ik vastgesteld dat nadat PX VoWifi actief gezet had dat het toch werkte, al stond mijn smartphone niet in hun lijst vermeld.

Reputatie 7
Badge +3

@SV1 

ik heb je bericht doorgestuurd naar een collega

als we feedback krijgen, komen we hierop terug.

mvg,

Tina

Goedemorgen,

 

Zou het mogelijk zijn om voor mijn GSM nummer (te zien in mijn profiel) de optie VoWiFi te activeren?

 

Alvast bedankt

Reputatie 7
Badge +4

@KoenraadV Ik heb VoWifi voor je geactiveerd. 

 

@HadewychT bedankt voor het activeren, het werkt nu. Spijtig dat dit men dit niet via de telefonische helpdesk wou doen, ondanks dat ik duidelijk had uitgelegd dat het probleem bij Proximus lag. 

Reageer