Beantwoord

VoWIFI / VoLTE activeren

  • 30 June 2022
  • 91 reacties
  • 1207 Bekeken


Toon eerste bericht

91 reacties

Ik zou ook graag beroep doen op de kwaliteiten van de Forum-medewerkers hier 😉

Kan iemand even nakijken of voor mijn nummer (zie profiel) VoWifi geactiveerd is? 
 

Heel erg bedankt alvast!

Reputatie 7
Badge +4

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

@Katrien86 Ik heb de VoWifi voor je geactiveerd. 

Dankjewel Daisy! Je verdient een standbeeld 😊

Goede middag. Kunnen jullie voice over wifi ook voor mij activeren? Mijn toestel is compatibel - opgezocht en nagekeken en alles is lokaal geactiveerd.

Alvast bedankt

TIP:  Omdat de PX forummedewerkers direct aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".

Reputatie 7
Badge +4

@FrederikaTournicourt Ik heb de Voice over Wifi voor je geactiveerd.

Badge

Wij zijn recentelijk overgestapt van Telenet naar Proximus met 2 nummers.

Daarnaast 2 nummers omgezet van Pay&Go naar abonnement.
VoWifi is niet geactiveerd.
Hoogst irritant aangezien wij in een nieuwbouw wonen en geen bereik binnen hebben.
De batterijen van de telefoons worden leeggezogen door steeds te zoeken naar netwerk.
We hebben allemaal vrij recente en compatibele telefoons en instelling is geactiviveerd.

Kan iemand ons hierbij helpen aub?
Alvast bedankt.

 

@GooDewo  Omdat de PX forummedewerkers je zouden kunnen verder helpen, als ze morgen de draad hier terug opnemen, : Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv. de twee telefoonnummers ivm je betrokken vraag), privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op" en meldt ook hier van zodra dit gebeurd is.

Reputatie 7
Badge +2

@GooDewo 

aanvraag is gedaan om ontbrekende opties toe te voegen;

groeten

Tina

Is het mogelijk om VoLTE en VoWifi ook voor mijn nummer te activeren?

Alvast bedankt. 

Dank je wel Daisy!

Zouden jullie VoWifi en VoLTE voor mij kunnen activeren ?

Reputatie 7
Badge +4

@GooDewo @altair90 @Lb134 Vowifi is nu geactiveerd op jullie nummers. 

Badge

Beste,

is het mogelijk om VoWifi te activeren op mijn gsm, heb al jaar en dag geen netwerk thuis, onmogelijk om te bellen noch sms’en.

 

 

 
Reputatie 7
Badge +4

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

Badge

@Denis_046 Ik heb het actief gezet voor je.

bedankt hoor

 

 

Reageer