ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
De booster zend enkel de 5 uit
Onder welke SSID naam als je kijkt bvb met smartphone of laptop op de lijst met binnenkomende wifi namen
De booster staat op 2,4. Zoals op de foto te zien is enkel 5.0 opgelicht.
maar die 2.4 licht precies toch groen op maar minder fel of is dit mss gezichtsbedrog door een flits als je de foto neemt en wat is de Wifi-5.0 SSID naam dan?
Ik heb niet label ontvangen.
Wat moet ik doen?
wachten tot de proximus medewerkers maandag hier langskomen en het nodige zullen doen om ze opnieuw op te sturen.
Kijk voor alle zekerheid ook eens in de spamfolder of ze daar niet terecht gekomen zijn
NB: ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij maandag hiermee direct aan de slag kunnen.
Mogelijk staat er een foutief e-mail adres (of schrijf fout) in uw forum profiel ...
Dat is het probleem niet. Ik heb een bevestiging gehad van een medewerker van Proximus voor de verzending van het retourlabel, inclusief het (correcte) e-mail adres waar ze deze naar zullen sturen. Toch bedankt. Mvg Robin
maar die 2.4 licht precies toch groen op maar minder fel of is dit mss gezichtsbedrog door een flits als je de foto neemt en wat is de Wifi-5.0 SSID naam dan?
Nee 2,4 is uit.
Beide kanalen zijn gewoon 2.4-familienaam en 5.0-familienaam.
Dag
Dag
werkt je booster normaal als je die in de omgeving van de bbox zet, want je kunt best de booster nabij de de bbox eerst zeten en dan resetten en synchroniseren en zo een speedtest doen dan verder verwijderd zetten om zo de speedtest nog eens te doen, zodoende je kunt ontdekken tot waar hij goed blijft werken.
Vroeger hadden we de 3, sinds vorige week de 3+. Naar mijn mening is het nog steeds niet goed. Maar dit zal blijkbaar aan mij liggen. Blijkbaar is beneden 60mb een goed bereik.
Omdat ik van de mening ben dat mijn internet na de vervanging nog steeds niet goed was is hier de raad gegeven van de netwerken te splitsen. SIDD of zoiets.
Boven hebben we maar rond de 30mb. Daar wil ik beter internet hebben. Mijn wekker is via internet verbonden en meermaals staat de klok verkeerd. Heb geen zin om iedere keer vroeger dan nodig gewekt te worden. Mijn printer staat ook boven en soms heb ik gewoon geen verbinding.
Tijdens het schrijven van dit bericht heb ik een achter de tv gekeken en blijkbaar zijn de lichtjes allemaal uit.
Dat wilt zeggen dat je wifi booster te ver van de bbox staat.
Dus zoals ik reeds voorgesteld heb is het best van de booster eerst dichter bij de bbox3 te plaatsen en dan te resetten en te synchroniseren en daarna eens de speed testen doen zodat je zeker bent dat je booster in orde is
→ Je Wi-Fi Booster resetten | Proximus daar staat de link ook naar de uitleg om te synchroniseren.
Dat wilt zeggen dat je wifi booster te ver van de bbox staat.
Dus zoals ik reeds voorgesteld heb is het best van de booster eerst dichter bij de bbox3 te plaatsen en dan te resetten en te synchroniseren en daarna eens de speed testen doen zodat je zeker bent dat je booster in orde is
→ Je Wi-Fi Booster resetten | Proximus daar staat de link ook naar de uitleg om te synchroniseren.
De booster zit in een PLC en deze is via een UTP inbouwdoos met de modem verbonden. Dit is wat ze mij in de proximuswinkel van Oudenaarde gezegd hebben.
Deze morgen brande het lichtje van 5.0 nog.
Voila, order R000000110000H1FUX is lopende, het retourlabel en info over wat je precies moet inpakken volgt per mail! ;) Grt, Heidi
Dat maakt het alleen maar wat moeilijker natuurlijk dan kunnen die PLC’s ook de boosdoener zijn
Je booster zijn switch staat dan in de stand Access Point.
Je zou dan kunnen een speedtest doen op je uitgang van de PLC dus daar waar je booster op aangesloten is door daar in de plaats je laptop ermee te verbinden met een utp netwerkkabel waarop je de http://speedtest.net uitvoert
Want als je snelheid daar al laag is dan kan je booster natuurlijk ook niet meer snelheid geven.
Beste,
mijn gegevens zijn aangevuld op mijn profiel. Zouden jullie de label kunnen mailen aub?
alvast bedankt
mvg,
Tom
Dat maakt het alleen maar wat moeilijker natuurlijk dan kunnen die PLC’s ook de boosdoener zijn
Je booster zijn switch staat dan in de stand Access Point.
Je zou dan kunnen een speedtest doen op je uitgang van de PLC dus daar waar je booster op aangesloten is door daar in de plaats je laptop ermee te verbinden met een utp netwerkkabel waarop je de http://speedtest.net uitvoert
Want als je snelheid daar al laag is dan kan je booster natuurlijk ook niet meer snelheid geven.
Zal het even proberen.
van het minst dat een toestel ergens contact maakt over wifi met de bbox dan knippert die wifi led inderdaad
Oké mercikes
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.