Skip to main content

ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.

Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.

Heb daar al gekeken, maar nog steeds niets teruggevonden …

Proximus medewerkers kunnen die terug opsturen als ze hier de draad opnemen.

ook eens kijken in de spamfolder.

NB: indien het een omruil van een oude V4 decoder zou betreffen dan moet die niet meer teruggestuurd worden en bestemd voor het recyclage park.

Kijk ook mss eens in de spam/junk folder of de mail daar in terecht gekomen is en anders kunnen de Prox forummedewerkers als ze hier de draad opnemen, de retourlabels opnieuw opsturen.

Heb daar al gekeken, maar nog steeds niets teruggevonden …

Is het mogelijk om deze opnieuw op te sturen? Hartelijk bedankt!

@Fredglor De retourlabel komt vandaag aan in jouw mailbox. Groetjes, Antonella

@JelleVoeten Ik heb het nodige hiervoor juist gedaan..Alvast onze excuses voor het ongemak.Fijne dag nog toegewenst.Groetjes,Joel

Het gaat om een V7-decoder die ik weer omgeruild heb voor een V5-model.
De V7 zou ik nu graag terugsturen.

Als het een oude V4 decoder is zal je die niet moeten terugsturen, tenzij de proximus  forum medewerkers mij tegenspreken seffens al ze hier de draad opnemen.

Okay, wij zullen het label naar yjsuk83@naver.com sturen. Groetjes, Heidi

Van zodra een @Proximus Forummedewerker je bericht onder handen neemt zullen ze dit wel direct doen

sorry, ik heb niets ontvangen.

Kun u mij afspraak winkel maken?

Proximus Shop Antwerpen De Keyserlei.

Ik wil op vrijdag voor middag maken.

Van zodra een @Proximus Forummedewerker je bericht onder handen neemt zullen ze dit wel direct doen

Hartelijk bedankt!

Dag @yjsuk83 het label zal je binnenkort ontvangen. Een afspraak maken doe je zelf: https://www.proximus.be/nl/id_ar_poslocator/particulieren/r-orphans/vind-een-proximus-shop.html Grt, Heidi

Dan gewoon afwachten tot een prox forummedewerker hier reageert, die zal je de retourlabels opnieuw opsturen

Sowieso is het altijd beter indien mogelijk uiteraard van met vaste kabel te werken en zo weinig mogelijk met draadloze oplossingen.

Maar je booster staat nu als Access Point ingesteld (kijk eens hoe zijn schakelaar staat) 

ik veronderstel dat de technieker dit zo gedaan heeft door hem over plc’s te voeden omdat de booster niet genoeg wifi signaal ontvangt van de bbox zelf, anders moet je eens de booster op automatisch zetten en kijken of link quality groen oplicht dan zou die niet meer moeten gevoed worden via de PLC

Sowieso is het altijd beter indien mogelijk uiteraard van met vaste kabel te werken en zo weinig mogelijk met draadloze oplossingen.

Maar je booster staat nu als Access Point ingesteld (kijk eens hoe zijn schakelaar staat) 

ik veronderstel dat de technieker dit zo gedaan heeft door hem over plc’s te voeden omdat de booster niet genoeg wifi signaal ontvangt van de bbox zelf, anders moet je eens de booster op automatisch zetten en kijken of link quality groen oplicht dan zou die niet meer moeten gevoed worden via de PLC

Toen we daar kwamen wonen dan is daar een technieker geweest (gewoon aansluiting en modem plaatsen)en deze had weinig tijd. Het was dan ook al laat. Alle begrip voor, ik ben ook graag op een schappelijk uur thuis. 

De booster hebben we denk ik een maand of 2. En deze staat op auto. Hebben alles zelf gedaan. De PLC'S zijn nog van in ons oud huis. Toen hebben we deze bij onze 2de decoder gekregen

En er branden volgens mij 3 lichtjes. Dat het aanstaat (logisch), de 5.0 en ik denk die link. Dat laatste ben ik niet zeker. 

Maar die PLC moet daar wel blijven zitten om zo intenet voor de PlayStation te voorzien of is dit niet nodig?

zullen standaard brieven zijn die verstuurd worden door corona waardoor je meer tijd kreeg om de bbox terug te sturen, er zijn hiervan verschillende meldingen, maar als iemand van prox zelf hier langskomt straks zal dit wel nagetrokken en rechtgezet worden.

Tip: best zoveel mogelijk in je forumprofiel je gegevens aanvullen zodat de prox medewerkers die direct kunnen gebruiken.

zie mijn antwoord op je andere post met het zelfde gestelde probleem

→ https://nl.forum.proximus.be/facturatie-betalingen-48/modem-terugsturen-51138?postid=661110#post661110

@Alainvds  Gaat dit over een ander klantnummer dan vermeld in jouw profielgegevens? Hier vind ik namelijk enkgel gsm-abonnementen terug.
Zo ja, vul je dan even het klantnummer in waar dit betrekking op heeft? Alvast bedankt.
Groetjes,
Antonella

PS: Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd

ik ben in de war aan het geraken die plc adaper aangeduid met omcirkelde 2 staat in kamer waar ook de booster staat maar waar staat dan de PLC adapter tegenpool ?

FYI: proximus forum medewerkers zullen u hierbij verder helpen als ze hier de draad opnemen is deze avond niet dan zal het voor morgen zijn.

ik ben in de war aan het geraken die plc adaper aangeduid met omcirkelde 2 staat in kamer waar ook de booster staat maar waar staat dan de PLC adapter tegenpool ?

Beide PLC'S staan in dezelfde ruimte. 

3 is via een poort aan de PLC verbonden. De booster staat in de buurt ervan.

2 is ook een PLC maar deze zit gewoon in het stopcontact en kabel naar de PlayStation. 

De PLC'S zijn max 5m van elkaar. En de modem zit juist achter 2. Enkel een muur zit ertussen.

Super! Fijn om te lezen dat alles in orde werd gebracht! :)

hallo allemaal,

ik heb een vraag over het terugsturen van apparaten. Een goeie week geleden is er bij mijn ouders een technieker langsgeweest en heeft een decoder vervangen en een nieuwe booster geplaatst. Aangezien het probleem niet was verholpen met de booster heeft de technieker die booster terug weggenomen. De technieker zei dat ze die apparaten dan maar eens moesten “binnensteken” - in de winkel dus. Mijn moeder met de fiets naar de proximus-shop en kreeg het antwoord dat zij de apparaten met de post moest terugsturen. Maar hoe doe je dat, blijkbaar met een sticker-systeem maar waar haal je dat? ik dacht dat mijn vader een mail zou krijgen met instructies maar dat is nog altijd niet gebeurd. Wat valt ons te doen?

Beste

Ik kan de mail van proximus niet terugvinden waarin de label of barcode staat om de modem via Bpost terug te sturen. Kunnen jullie deze sturen aub?

Mvg

Tom

Het enigste wat je nog zou kunnen controleren of de mails met de labels niet per ongeluk in de volgende map staat: junk mail,ongewenste mail,spam of bij verwijderde items. 

Reageer