Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 september 2020
  • 39 reacties
  • 465 Bekeken

Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!

icon

Beste antwoord door tina.b 24 september 2020, 09:09

@rsca_rsca 

Beste,

als trouwe klant verdien je dit ;-)

we zullen het nodige doen.

vriendelijke groeten

Tina

Bekijk origineel

39 reacties

Reputatie 7
Badge +2

@rsca_rsca 

Beste,

als trouwe klant verdien je dit ;-)

we zullen het nodige doen.

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b 

@AntonellaD 

hoe komt het dat wij getrouwheidskorting van slechts 5 EUR verdienen dan? Graag ook aanpassen voor ons aub

 

Reputatie 6
Badge +2

@Alain1968 Nodige info gegeven via privébericht.Groetjes,Joel

@Joel M bedankt voor je bericht. Graag mail met bevestiging contract.

@Joel M ik zie in myproximus welk contract ik heb maar er staan geen prijzen bij vermeld ?

 

en op myproximus via de factuur kan je het daar niet zien?

@Martin ik heb nog geen factuur met het nieuw pack dat ik nam, maar wil toch soort contractprijs zien.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  De korting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden: dit hadden wij toch zo afgesproken? https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/verbruik-60-eur-roamingkosten-voor-frankrijk-is-toch-afgeschaft-51420
Je betaalt namelijk ook minder door het nieuwe Flex pack.
Per e-mail heb je op 21/09 de informatie ontvangen over de wijziging van je pack.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

@Joel M 

Joel M heeft hierop aanpassing gedaan. Staat toch ok nu?

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het staat nu inderdaad ok zoals wij hadden afgesproken en jij akkoord was gegaan op een getrouwheidkorting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden die inging vanaf 01/10/2020 samen met het Flex pack. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  

@Joel M 

Ik heb iets anders ontvangen van Joel. Graag even checken bij hem. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je betaalde voor jouw oude pack €98,50/maand. Zonder de korting betaal je voor het nieuwe Flex pack €94,99/maand. Dit is dus al een besparing van €3,50/maand. Daarbovenop heb je een korting toegekend gekregen van €5/maand gedurende 12 maanden. Bovendien krijg je voor het Flex pack meer in de plaats qua inhoud dan het oude pack. Dus wij spreken iets af waar jij mee akkoord gaat en nadien kom je via privébericht in contact met een andere medewerker die een typfout maakt (7 ipv 5), hetgeen menselijk is, en nu is dit iets waar je over valt? Dit verbaast me ten zeerste.
De korting van €5/maand gedurende 12 maanden zal je kunnen behouden, maar deze zal niet aangepast worden naar €7.
Groetjes,
Antonella

Misschien domme vraag, maar hoe krijg je een getrouwheidskorting? Enige dat ik jaarlijks merk op de facturen zijn de prijsstijgingen :-). Of hoeveel decennia moet je klant zijn ;-)

Heb zelfs zelf erachter moeten komen dat mijn vorige abonnement duurder was voor minder te krijgen dan de huidige abo’s. Zo gaf ik getrouwheid in de omgekeerde richting ;-) :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens dan kijk ik dit graag voor jou na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel

@AntonellaD 

@Joel M 

euh is geen typfout, ik reageerde op iemand die vertelde over 7 EUR en ik reageerde waarom ik maar 5 en in privebericht stuurde Joel me dat hij dit ook in orde ging brengen. Zo is het gegaan.

Pack is goedkoper klopt, maar ook pas ondervonden toen jij me erop wees omdat ik een andere vraag stelde. Als ik die vraag niet gesteld had, wist ik ook niet dat het goedkoper kon want zoiets wordt niet gemeld aan vaste klanten.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het toekennen van een korting en het bepalen van het bedrag van de korting is een geste dat vanuit een Proximus medewerker heel graag voorgesteld wordt via dit forum. Wij zullen hier via deze weg nooit moeilijk om doen. Het is dan echter niet zo dat de klant in verband met de toegekende korting een hoger bedrag of een langere periode dient te eisen.
Het klopt dat als ik je het goedkopere Flex pack niet had voorgesteld dat je nu nog steeds meer betaalde elke maand. Dit is toch een mooi voorbeeld dat wij hier wel aan klantvriendelijkheid doen.

Zoals ik eerder vermelde, de korting blijft die van €5/maand gedurende 12 maanden.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD : heb het geupdate, vroeg het me gewoon af hoor. Ben al blij dat ik het zelf zag dat ik goedkoper af was. Moet wel terug wisselen van pack denk ik want had over het hoofd gekeken dat die e-press niet bij EPIC zit, en er zijn toch wel teveel + artikels in de krant :-D

@AntonellaD ik wil geen onrust tussen de collega’s, maar toch vreemd dat Joel M in een privebericht me wel 7 EUR kan bieden en u niet ?

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Wij hadden iets afgesproken en daar hou ik me aan. Groetjes, Antonella

@AntonellaD vreemd dat de afspraken niet allemaal hetzelfde zijn voor alle klanten. Graag overleggen met uw collega @ Joel M want wij hadden een andere afspraak. Ik had ook u in cc gezet toen omdat ik het u ook wilde melden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het is niet de bedoeling om met verschillende Proximus medewerkers te communiceren en met elk een andere afspraak te maken. Hierdoor ontstaan er misverstanden zoals nu ook duidelijk het geval is. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +2

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

@AntonellaD  ik wilde ook niet communiceren met verschillende maar reageerde op post van andere klant en heb jou dan ook in cc gezet. Blijkbaar zijn er dus andere kortingen mogelijk en zou ik daar ook graag gebruik van maken, dat is alles. Eerlijk is eerlijk. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je bespaart op je pack, krijgt meer inhoud in de plaats en hebt een korting gekregen. Je vergelijken met andere klanten mag je niet doen, want jij kent hun productportfolio niet. Eerlijkheid is voor mij, mij houden aan gemaakte afspraken. Hierover blijven discussiëren heeft trouwens geen zin. Groetjes, Antonella

@AntonellaD toch vreemd dat @Joel M nu niet meer mag antwoorden in dit verhaal.

Reageer