Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 85 reacties
  • 1328 Bekeken


Toon eerste bericht

85 reacties

Reputatie 1

@AntonellaD Bedankt, ik wist niet meer waar ik het had gezet en kreeg meldingen in de mailbox van heel oude forumposts dus was het overzicht kwijt :-).

Er mag inderdaad overgeschakeld worden naar de Flex van 74.99.

Extra vraagje: ik heb nu de v7 decoder, kan je die ook omruilen voor een ouder model of niet? De nieuwe is jammer genoeg niet echt een groot succes bij sommigen hier thuis. We gaan nog even blijven proberen, maar de afstandsbediening die moet regelmatig lanceringen van een testvlucht ondergaan :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Het is inderdaad mogelijk om de V7 decoder terug om te ruilen naar een V5c. Als je wilt doe ik alles in 1 order. Of wil je hier liever even mee wachten? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD de omruiling is nog niet nodig, ik hoop dat de v7 wat gebruiksvriendelijker zal worden op korte termijn want ik vind het wel makkelijk om de apps in de decoder te hebben ipv altijd te moeten casten vanop de tablet

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Je hebt momenteel 2 decoders in huur: 1 V7 en 1 V5c. Klopt dat? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD yep, dat klopt (denk ik toch). de Android en zo’n kleintje :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Ok, dan klopt het hier. :grin:
Ik heb de wijziging naar het Flex S pack ingevoerd. Je krijgt hiervan vandaag nog een bevestiging per mail.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD bedankt, en bedankt om de juiste gsm nr te gebruiken voor de bevestigings-sms :-). Kan ik straks of morgen de hln+ terug activeren :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Graag gedaan en alvast een prettig weekend toegewenst! Groetjes, Antonella

Beste, wij trachten jullie al dagen te bereiken ivm een vraag over onze factuur. We krijgen steeds de wachtmuziek  te horen. Hoe kunnen we een antwoord krijgen op onze vraag.

Reputatie 7
Badge +4

Stel uw vraag hier aan Proximus-medewerkers op dit publieke forum zonder uw privé-info publiek kenbaar te maken bv. betrokken factuurnr vermelden in en vrij veld van uw forum login profiel (wijzigen en opslaan); deze info is enkel zichtbaar aldaar voor Proximus

 

topic: support - facturatie / betalingen

Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag hoe men u momenteel kan bereiken. Dit is de laatste dagen hopeloos via telefoon.

M_016 is net zoals ik en een forumlid net zoals u er ene bent, dus voor iemand van Proximus zelf zal het wachten zijn tot morgen waarschijnlijk tot hier iemand van hen de draad hier opneemt.

Reputatie 7
Badge +3

@Verav Aangezien dit de getrouwheidskorting betreft, heb ik je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. De korting is teneinde gelopen op 08/11. Vandaar dat de huidige factuur wat hoger is. Er werd uitzonderlijk een nieuwe korting geactiveerd die zal ingaan vanaf 01/12. Je krijgt hierover vandaag nog een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD nog nieuws over een eventuele getrouwheidsbeloning? :)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Deze werd voor jou geactiveerd op 23/10/2020. Groetjes, Antonella

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jessy_04 vul je even de klantgegevens aan op het klantprofiel hier? Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Jessy_04 Vraag je dit na je verhuis even opnieuw? Dit order is namelijk nu nog lopende waardoor andere aanpassingen onmogelijk zijn.
Verder zou een aanpassing naar ons nieuw Flex-gamma hier ook mee gepaard gaan.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD

Als mijn huidig Pack omgezet zou worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op jullie website wordt aangegeven, behoud ik dan mijn getrouwheidskorting? Is de omzetting gratis? En betekent dit dan ook dat met ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ een eventuele verhuiskost ter waarde van € 59,00 gratis is?

Bedankt voor de info!

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

Reputatie 1
Badge

Beste Proximus-medewerkers

Kunt u voor mij controleren als ik ook in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting?
Ik meen mij te herinneren dat ik enkele jaren geleden ook een getrouwheidskorting gekregen had, en weet niet om de hoeveel jaar dit mogelijk is.

Met vriendelijke groeten.

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

 

@AntonellaD 
@HeidiE 
Kan mijn huidig Pack aub omgezet worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op de website van Proximus wordt aangegeven? Gebeurt deze aanpassing onmiddellijk zonder dat we hier iets van merken omdat huidige modem en decoder hetzelfde blijven? Bedankt!
 

 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

@HeidiE
@AntonellaD

Men heeft contact opgenomen en ik heb de bevestiging van de wijziging per e-mail ontvangen:

Er werd Norton Security 5 toegevoegd ten bedrage van € 5,00 per maand. Kan dit aub meteen verwijderd worden zodat enkel nog ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand overblijft?

Bedankt hiervoor.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi

Reageer