Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1714 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

@Tascha gewoon wachten tot een Proximus medewerker hier de draad opneemt om je hierbij verder te helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.

Reputatie 2
Badge +1

Hallo,

 

mijn getrouwheidskorting is 2 of 3 maanden geleden gestopt.Graag zou ik deze opnieuw aanvragen.Hoe moet ik dit juist doen?

Groetjes,

Tascha

Reputatie 1

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

@tina.b Tina, ik ben er nog niet uit of ik de EPIC ga houden of toch beter Flex neem. Moet eens kijken met de gebruiker van de gsm (ben ikzelf niet). Ik zou het puur voor de e-press doen, vooral omdat ik het domweg niet zag :-)

Is er een beperking om “snel” te wisselen van abonnement? Want de EPIC wijziging was nog maar sinds vorige week :-)

Dit kan inderdaad want als dit dan doorgestuurd wordt naar de bevoegde dienst, moet dit daar ook nog goedgekeurd/aanvaard worden!

@tina.b  dat snap ik maar waarom zijn er verschillende kortingsbedragen ? blijft vreemd waarom de ene het wel krijgt en de andere niet.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 

we zijn een team forummedewerkers, maar we werken niet elk dagelijks op dit forum

We komen echter wel goed overeen en we respecteren elkaars beslissingen.

We gaan dit afsluiten

Groeten

Tina

  

@AntonellaD toch vreemd dat @Joel M nu niet meer mag antwoorden in dit verhaal.

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je bespaart op je pack, krijgt meer inhoud in de plaats en hebt een korting gekregen. Je vergelijken met andere klanten mag je niet doen, want jij kent hun productportfolio niet. Eerlijkheid is voor mij, mij houden aan gemaakte afspraken. Hierover blijven discussiëren heeft trouwens geen zin. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  ik wilde ook niet communiceren met verschillende maar reageerde op post van andere klant en heb jou dan ook in cc gezet. Blijkbaar zijn er dus andere kortingen mogelijk en zou ik daar ook graag gebruik van maken, dat is alles. Eerlijk is eerlijk. 

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175

Je klantgegevens heb ik.  Ga je je pack nog wijzigen ?

vriendelijke groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het is niet de bedoeling om met verschillende Proximus medewerkers te communiceren en met elk een andere afspraak te maken. Hierdoor ontstaan er misverstanden zoals nu ook duidelijk het geval is. Groetjes, Antonella

@AntonellaD vreemd dat de afspraken niet allemaal hetzelfde zijn voor alle klanten. Graag overleggen met uw collega @ Joel M want wij hadden een andere afspraak. Ik had ook u in cc gezet toen omdat ik het u ook wilde melden.

 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Wij hadden iets afgesproken en daar hou ik me aan. Groetjes, Antonella

@AntonellaD ik wil geen onrust tussen de collega’s, maar toch vreemd dat Joel M in een privebericht me wel 7 EUR kan bieden en u niet ?

Reputatie 1

@AntonellaD : heb het geupdate, vroeg het me gewoon af hoor. Ben al blij dat ik het zelf zag dat ik goedkoper af was. Moet wel terug wisselen van pack denk ik want had over het hoofd gekeken dat die e-press niet bij EPIC zit, en er zijn toch wel teveel + artikels in de krant :-D

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het toekennen van een korting en het bepalen van het bedrag van de korting is een geste dat vanuit een Proximus medewerker heel graag voorgesteld wordt via dit forum. Wij zullen hier via deze weg nooit moeilijk om doen. Het is dan echter niet zo dat de klant in verband met de toegekende korting een hoger bedrag of een langere periode dient te eisen.
Het klopt dat als ik je het goedkopere Flex pack niet had voorgesteld dat je nu nog steeds meer betaalde elke maand. Dit is toch een mooi voorbeeld dat wij hier wel aan klantvriendelijkheid doen.

Zoals ik eerder vermelde, de korting blijft die van €5/maand gedurende 12 maanden.

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD 

@Joel M 

euh is geen typfout, ik reageerde op iemand die vertelde over 7 EUR en ik reageerde waarom ik maar 5 en in privebericht stuurde Joel me dat hij dit ook in orde ging brengen. Zo is het gegaan.

Pack is goedkoper klopt, maar ook pas ondervonden toen jij me erop wees omdat ik een andere vraag stelde. Als ik die vraag niet gesteld had, wist ik ook niet dat het goedkoper kon want zoiets wordt niet gemeld aan vaste klanten.

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175  Vul je even jouw klantennummer aan in de profielgegevens dan kijk ik dit graag voor jou na. Groetjes, Antonella

Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op + geef een seintje zodra dit is gebeurd, dank je wel

Reputatie 1

Misschien domme vraag, maar hoe krijg je een getrouwheidskorting? Enige dat ik jaarlijks merk op de facturen zijn de prijsstijgingen :-). Of hoeveel decennia moet je klant zijn ;-)

Heb zelfs zelf erachter moeten komen dat mijn vorige abonnement duurder was voor minder te krijgen dan de huidige abo’s. Zo gaf ik getrouwheid in de omgekeerde richting ;-) :thinking:

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968 Je betaalde voor jouw oude pack €98,50/maand. Zonder de korting betaal je voor het nieuwe Flex pack €94,99/maand. Dit is dus al een besparing van €3,50/maand. Daarbovenop heb je een korting toegekend gekregen van €5/maand gedurende 12 maanden. Bovendien krijg je voor het Flex pack meer in de plaats qua inhoud dan het oude pack. Dus wij spreken iets af waar jij mee akkoord gaat en nadien kom je via privébericht in contact met een andere medewerker die een typfout maakt (7 ipv 5), hetgeen menselijk is, en nu is dit iets waar je over valt? Dit verbaast me ten zeerste.
De korting van €5/maand gedurende 12 maanden zal je kunnen behouden, maar deze zal niet aangepast worden naar €7.
Groetjes,
Antonella

@AntonellaD  

@Joel M 

Ik heb iets anders ontvangen van Joel. Graag even checken bij hem. 

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  Het staat nu inderdaad ok zoals wij hadden afgesproken en jij akkoord was gegaan op een getrouwheidkorting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden die inging vanaf 01/10/2020 samen met het Flex pack. Groetjes, Antonella

@AntonellaD 

@Joel M 

Joel M heeft hierop aanpassing gedaan. Staat toch ok nu?

Reputatie 7
Badge +3

@Alain1968  De korting van 5 euro/maand gedurende 12 maanden: dit hadden wij toch zo afgesproken? https://nl.forum.proximus.be/klachten-54/verbruik-60-eur-roamingkosten-voor-frankrijk-is-toch-afgeschaft-51420
Je betaalt namelijk ook minder door het nieuwe Flex pack.
Per e-mail heb je op 21/09 de informatie ontvangen over de wijziging van je pack.
Groetjes,
Antonella

@Martin ik heb nog geen factuur met het nieuw pack dat ik nam, maar wil toch soort contractprijs zien.

 

Reageer