Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 85 reacties
  • 1328 Bekeken

Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!

icon

Beste antwoord door tina.b 24 September 2020, 09:09

Bekijk origineel

85 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Leeuwke  Heb dit even verder nagekeken voor jou. Er is geen korting weggevallen. De abonnementen zijn hetzeflde gebleven. De meerkost op de factuur van januari zit in de aanrekening door derde dienst Rougeplay op je gsm-nummer met 68 achteraan. Je hebt op 23/12 de blokkeringen voor derde diensten laten activeren. Sindsdien zijn deze aanrekeningen gestopt.

In verband met de prijzen van jouw gsm-abonnementen. Je hebt 1 Mobile Flex abonnement. Deze kost € 15/maand.  Het 2de abonnement is een Mobile Flex+ waarvan de normale prijs € 26/maand is, maar omdat dit het 2de abonnement is in jouw Flex S pack wordt deze aangerekend aan € 20/maand. De multi mobile korting wordt dus correct toegepast.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 1
Badge

@Leeuwke

kortingsplannen zijn meestal beperkt in de tijd.  De meesten lopen gedurende 12m

Ik laat nakijken hoe ver het voor jou staat en of heractivatie mogelijk is.

wellicht zal je hierover een mail ontvangen indien een plan kan geactiveerd worden.

met vriendelijke groeten

tina

Dit was gewoon een vraagje omdat ik dit hier zag passeren. Ik denk niet dat we dan nog in aanmerking komen. 

 

Ik heb wel een andere vraag. Toen we ons pakket van MAXI naar flex gezet hebben dan hebben we onze 2 gsm's in het pakket gestoken. De 2de gsm zou dan 9€ zijn, maar heb nu gemerkt dat wij de hele tijd al 15€ betalen. Is dit een fout of heb ik iets niet goed begrepen?

Reputatie 7
Badge +2

@Leeuwke 

kortingsplannen zijn meestal beperkt in de tijd.  De meesten lopen gedurende 12m

Ik laat nakijken hoe ver het voor jou staat en of heractivatie mogelijk is.

wellicht zal je hierover een mail ontvangen indien een plan kan geactiveerd worden.

met vriendelijke groeten

tina

De proximus forummedewerkers kunnen dit ééns verder natrekken voor u dan.

Reputatie 1
Badge

bedoel je de 5% korting die voor één jaar toegekend wordt.

Geen idee hoe groot die korting was. Ik weet wel dat deze erop zat toen we 2 decoders hadden, vandaar dat ik erbij schreef of je aan bepaalde voorwaarden moet voldoen. Om eerlijk te zijn controleer ik zelden mijn rekeningen. Weet altijd dat het rond de 120€ is.

bedoel je de 5% korting die voor één jaar toegekend wordt.

Reputatie 1
Badge

Ik zie dit ook niet meer op de factuur staan. Is dit een algemene verdwijning of moet er aan bepaalde voorwaarden voldaan worden?

Reputatie 7
Badge +2

@Mandanake Zie info privébericht.Groetjes,Joel

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi

@HeidiE   Bedankt voor de snelle reactie en oplossing!

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

@HeidiE
@AntonellaD

Men heeft contact opgenomen en ik heb de bevestiging van de wijziging per e-mail ontvangen:

Er werd Norton Security 5 toegevoegd ten bedrage van € 5,00 per maand. Kan dit aub meteen verwijderd worden zodat enkel nog ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand overblijft?

Bedankt hiervoor.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

 

@AntonellaD 
@HeidiE 
Kan mijn huidig Pack aub omgezet worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op de website van Proximus wordt aangegeven? Gebeurt deze aanpassing onmiddellijk zonder dat we hier iets van merken omdat huidige modem en decoder hetzelfde blijven? Bedankt!
 

 

Reputatie 1
Badge

Beste Proximus-medewerkers

Kunt u voor mij controleren als ik ook in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting?
Ik meen mij te herinneren dat ik enkele jaren geleden ook een getrouwheidskorting gekregen had, en weet niet om de hoeveel jaar dit mogelijk is.

Met vriendelijke groeten.

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

@AntonellaD

Als mijn huidig Pack omgezet zou worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op jullie website wordt aangegeven, behoud ik dan mijn getrouwheidskorting? Is de omzetting gratis? En betekent dit dan ook dat met ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ een eventuele verhuiskost ter waarde van € 59,00 gratis is?

Bedankt voor de info!

Reputatie 7
Badge +3

@Jessy_04 Vraag je dit na je verhuis even opnieuw? Dit order is namelijk nu nog lopende waardoor andere aanpassingen onmogelijk zijn.
Verder zou een aanpassing naar ons nieuw Flex-gamma hier ook mee gepaard gaan.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jessy_04 vul je even de klantgegevens aan op het klantprofiel hier? Groetjes, Heidi

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Deze werd voor jou geactiveerd op 23/10/2020. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD nog nieuws over een eventuele getrouwheidsbeloning? :)

Reputatie 7
Badge +3

@Verav Aangezien dit de getrouwheidskorting betreft, heb ik je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. De korting is teneinde gelopen op 08/11. Vandaar dat de huidige factuur wat hoger is. Er werd uitzonderlijk een nieuwe korting geactiveerd die zal ingaan vanaf 01/12. Je krijgt hierover vandaag nog een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

M_016 is net zoals ik en een forumlid net zoals u er ene bent, dus voor iemand van Proximus zelf zal het wachten zijn tot morgen waarschijnlijk tot hier iemand van hen de draad hier opneemt.

Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag hoe men u momenteel kan bereiken. Dit is de laatste dagen hopeloos via telefoon.

Reageer