Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!
en op myproximus via de factuur kan je het daar niet zien?
hoe komt het dat wij getrouwheidskorting van slechts 5 EUR verdienen dan? Graag ook aanpassen voor ons aub
Beste,
als trouwe klant verdien je dit ;-)
we zullen het nodige doen.
vriendelijke groeten
Tina
Bedankt!
groetjes Mario
sorry, ja dat klopt! Mijn zoon heeft er ook nog een op zijn kamer staan.
Heb daar straks ook nog een sms aangekregen van jullie : aanvraag is geregistreerd - referentie 46204654 . Wat wil dit zeggen?
groeten Mario
dit is ook de prijs voor bestaande klanten… gewoon je pack laten omzetten
onder je producten staan 3 decoders, 1 inbegr en 2 betalen
klopt niet ?
groeten
Tina
Is dit enkel voor nieuwe internetabonnees of kan ik dit als bestaande klant ook nemen?
Hoe komt het dat ik voor mijn 2de decoder 12€ moet betalen?
groeten Mario
Flex pack zonder vaste lijn : 59,99 (indien geen fiber) voor internet en tv
1 decoder inbegrepen
2de decoder aan 6 euro
1ste gsm 5GB 15 euro
2de en 3 de gsm 9 euro elk
groeten
Tina
Beste AntonellaD,
Kan jij mij een voorstel doen? Heb nodig 3 gsm abonnementen (5GB) , tv (inclusief 2 decoders) en internet (onbeperkt) vaste lijn mag maar hoeft niet.
Met vriendelijke groeten
Mostmans Mario
Je kan misschien even kijken als je nog meer zou kunnen besparen met een eventuele omschakeling naar Flex:
https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html
Groetjes,
Antonella
Beste, heb altijd van de getrouwheidskorting -5€ mogen genieten, maar zie dat deze van mijn factuur is verdwenen. Bij deze had ik deze korting graag terug aangevraagd.
met vriendelijke groeten
Mostmans Mario
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.