Beantwoord

Korting getrouwheid

  • 23 September 2020
  • 90 reacties
  • 1714 Bekeken


Toon eerste bericht

90 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Deze werd voor jou geactiveerd op 23/10/2020. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD nog nieuws over een eventuele getrouwheidsbeloning? :)

Reputatie 7
Badge +3

@Verav Aangezien dit de getrouwheidskorting betreft, heb ik je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. De korting is teneinde gelopen op 08/11. Vandaar dat de huidige factuur wat hoger is. Er werd uitzonderlijk een nieuwe korting geactiveerd die zal ingaan vanaf 01/12. Je krijgt hierover vandaag nog een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella

M_016 is net zoals ik en een forumlid net zoals u er ene bent, dus voor iemand van Proximus zelf zal het wachten zijn tot morgen waarschijnlijk tot hier iemand van hen de draad hier opneemt.

Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag hoe men u momenteel kan bereiken. Dit is de laatste dagen hopeloos via telefoon.

Reputatie 7
Badge +4

Stel uw vraag hier aan Proximus-medewerkers op dit publieke forum zonder uw privé-info publiek kenbaar te maken bv. betrokken factuurnr vermelden in en vrij veld van uw forum login profiel (wijzigen en opslaan); deze info is enkel zichtbaar aldaar voor Proximus

 

topic: support - facturatie / betalingen

Beste, wij trachten jullie al dagen te bereiken ivm een vraag over onze factuur. We krijgen steeds de wachtmuziek  te horen. Hoe kunnen we een antwoord krijgen op onze vraag.

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Graag gedaan en alvast een prettig weekend toegewenst! Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD bedankt, en bedankt om de juiste gsm nr te gebruiken voor de bevestigings-sms :-). Kan ik straks of morgen de hln+ terug activeren :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Ok, dan klopt het hier. :grin:
Ik heb de wijziging naar het Flex S pack ingevoerd. Je krijgt hiervan vandaag nog een bevestiging per mail.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD yep, dat klopt (denk ik toch). de Android en zo’n kleintje :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Je hebt momenteel 2 decoders in huur: 1 V7 en 1 V5c. Klopt dat? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD de omruiling is nog niet nodig, ik hoop dat de v7 wat gebruiksvriendelijker zal worden op korte termijn want ik vind het wel makkelijk om de apps in de decoder te hebben ipv altijd te moeten casten vanop de tablet

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Het is inderdaad mogelijk om de V7 decoder terug om te ruilen naar een V5c. Als je wilt doe ik alles in 1 order. Of wil je hier liever even mee wachten? Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD Bedankt, ik wist niet meer waar ik het had gezet en kreeg meldingen in de mailbox van heel oude forumposts dus was het overzicht kwijt :-).

Er mag inderdaad overgeschakeld worden naar de Flex van 74.99.

Extra vraagje: ik heb nu de v7 decoder, kan je die ook omruilen voor een ouder model of niet? De nieuwe is jammer genoeg niet echt een groot succes bij sommigen hier thuis. We gaan nog even blijven proberen, maar de afstandsbediening die moet regelmatig lanceringen van een testvlucht ondergaan :-)

Reputatie 7
Badge +3

@Peter_0175 Om het overzichtelijk te houden heb ik je vraag verplaatst naar het topic waar het allemaal is begonnen. Mag ik je pack omzetten naar Flex S (internet maxi+tv+gsm) aan €74,99/maand? Voor de gsm is dat dan het Mobile Flex abonnement met 5GB. Als trouwe klant kijk ik dan ook voor jou wat ik kan doen in verband met een korting. Dank je wel om te bevestigen. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

Hallo,

Vorige maand liet ik me omschakelen naar het Epic combo abonnement. Ik had echter over het hoofd gekeken dat hier de ePress niet meer inzit. Zou het mogelijk zijn om me over te zetten naar een Flex abonnement ipv Epic combo (want ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde/het nut van een Epic combo).

(de gewone Flex met mobiel, zonder de extra movie/series optie: 74.99)

Ook kreeg ik in ander topic melding van mogelijke klantenkorting. Hier werd nog niet verder op ingegaan, maar kan dit tegelijk geregeld worden?

 

Hopelijk kan dit via deze weg, want klantendienst is onmogelijk + als ze al bellen voor iets op te volgen is het NOOIT op het opgegeven contactnummer...

Mvg,
P

Reputatie 2
Badge +1

Voor mij is dit in orde.Dezelfde dag nog was dit al geregeld!!!Supersnel dus.Dat is pas snelle en goede service.Bedankt.🥳

@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Joel

Waarschijnlijk ga ik misschien telefoon krijgen van Proximus. En waarschijnlijk gaat de operator aan de lijn alles weer proberen af te wimpelen omdat ze waarschijnlijk niets ziet op haar scherm. Ik heb al zoveel keer iemand aan de lijn gehad van Proximus. Ik heb enkele keren een bevestiging gehad met hetgeen ze dan actief maken. Dus niet altijd. 

En als er iets veranderde werd het na enkele maanden weer veranderd. Ik zit ondertussen al denk ik aan modem nummer 14 of 15. Als er een technieker langskomt veranderde hij meestal de modem en het probleem was opgelost voor hem. 

Na lange tijd heeft Proximus hier een stukje kabel vervangen want de techniekers vonden het niet nodig om de hele lijn te vervangen, volgens hun.

Maar dat de klant met frustraties zat is niet verholpen. Dus vind ik het niet kunnen dat ik door slechte materialen en slecht onstabiel netwerk het volledige abonnement moet betalen. En ik vind het ook niet kunnen dat ik zelf contact moet opnemen met Proximus om weeral te zeggen dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen. 

Ik heb het nog al tegen Proximus gezegd dat ze hun zogezegde opgenomen telefoongesprekken moeten beluisteren. 

Dus ik blijf hier mee doorgaan tot er een deftige oplossing komt voor al deze problemen.

 

Met vriendelijke groeten

Reputatie 7
Badge +3

@satori79 Er is hiervoor een dossier 46416240 binnengekomen.De bevoegde dienst zal het nakijken en zelf terug contact met u opnemen.Excuses alvast voor het ongemak.Groetjes,Joel

Proximus, ik had korting gekregen omdat ik al 6 jaar niets dan problemen had met de lijn. Dit heb ik gekregen via klachten te laten behandelen door Test-Aankoop. 

Op mijn laatste factuur is er plots ongeveer 15 euro bijgekomen. Proximus heeft mij niets laten weten en dit waren de afspraken niet. Ik heb zelfs een paar maanden geleden nog een extra Gsm abonnement bijgenomen bij Proximus. Toen heeft de mevrouw van de klantendienst ons nog verteld dat we ook korting kregen op onze abonnementen. ja, dat zal er nu wel extra bijgeteld worden. Ik heb al een mail naar Proximus gestuurd. Geen antwoord. 

De enige optie die ik nu zie is een overstap naar een andere provider met alles.

Graag reactie.  

Reputatie 4
Badge +1

Bedankt Luc.M

Reputatie 7
Badge +3

@Peter62 

Dag Peter,

er is een dossier 46424994 aangemaakt  De dossierbeheerder gaat dit bekijken en zal u contacteren.

groetjes

Luc

Reputatie 4
Badge +1

Een getrouwheidskorting zou ik ook best wel willen.

Ik heb wel een korting maar geen 5 of 7 euro.

Dit staat er op mijn factuur: Promoties: Pack voordeel: my tv bundle -2.00 euro

God weet wat het wil zeggen.

Grtjes

Peter

Reputatie 7
Badge +3

@Tascha Dag, dossier 46420831 is aangemaakt. Men gaat u spoedig contacteren. Groetjes Luc

Reageer