Als trouwe en tevreden klant van Proximus ontving ik lange tijd een zogenaamde “getrouwheidskorting” van 7 euro per maand. Graag had ik opnieuw een dergelijke maandelijkse getrouwheidskorting aangevraagd. Alvast bedankt voor de moeite!
M_016 is net zoals ik en een forumlid net zoals u er ene bent, dus voor iemand van Proximus zelf zal het wachten zijn tot morgen waarschijnlijk tot hier iemand van hen de draad hier opneemt.
Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag hoe men u momenteel kan bereiken. Dit is de laatste dagen hopeloos via telefoon.
Stel uw vraag hier aan Proximus-medewerkers op dit publieke forum zonder uw privé-info publiek kenbaar te maken bv. betrokken factuurnr vermelden in en vrij veld van uw forum login profiel (wijzigen en opslaan); deze info is enkel zichtbaar aldaar voor Proximus
topic: support - facturatie / betalingen
Beste, wij trachten jullie al dagen te bereiken ivm een vraag over onze factuur. We krijgen steeds de wachtmuziek te horen. Hoe kunnen we een antwoord krijgen op onze vraag.
. Kan ik straks of morgen de hln+ terug activeren :-)
Ik heb de wijziging naar het Flex S pack ingevoerd. Je krijgt hiervan vandaag nog een bevestiging per mail.
Groetjes,
Antonella
.
Er mag inderdaad overgeschakeld worden naar de Flex van 74.99.
Extra vraagje: ik heb nu de v7 decoder, kan je die ook omruilen voor een ouder model of niet? De nieuwe is jammer genoeg niet echt een groot succes bij sommigen hier thuis. We gaan nog even blijven proberen, maar de afstandsbediening die moet regelmatig lanceringen van een testvlucht ondergaan :-)
Hallo,
Vorige maand liet ik me omschakelen naar het Epic combo abonnement. Ik had echter over het hoofd gekeken dat hier de ePress niet meer inzit. Zou het mogelijk zijn om me over te zetten naar een Flex abonnement ipv Epic combo (want ik zie eigenlijk niet echt de meerwaarde/het nut van een Epic combo).
(de gewone Flex met mobiel, zonder de extra movie/series optie: 74.99)
Ook kreeg ik in ander topic melding van mogelijke klantenkorting. Hier werd nog niet verder op ingegaan, maar kan dit tegelijk geregeld worden?
Hopelijk kan dit via deze weg, want klantendienst is onmogelijk + als ze al bellen voor iets op te volgen is het NOOIT op het opgegeven contactnummer...
Mvg,
P
Voor mij is dit in orde.Dezelfde dag nog was dit al geregeld!!!Supersnel dus.Dat is pas snelle en goede service.Bedankt.🥳
Joel
Waarschijnlijk ga ik misschien telefoon krijgen van Proximus. En waarschijnlijk gaat de operator aan de lijn alles weer proberen af te wimpelen omdat ze waarschijnlijk niets ziet op haar scherm. Ik heb al zoveel keer iemand aan de lijn gehad van Proximus. Ik heb enkele keren een bevestiging gehad met hetgeen ze dan actief maken. Dus niet altijd.
En als er iets veranderde werd het na enkele maanden weer veranderd. Ik zit ondertussen al denk ik aan modem nummer 14 of 15. Als er een technieker langskomt veranderde hij meestal de modem en het probleem was opgelost voor hem.
Na lange tijd heeft Proximus hier een stukje kabel vervangen want de techniekers vonden het niet nodig om de hele lijn te vervangen, volgens hun.
Maar dat de klant met frustraties zat is niet verholpen. Dus vind ik het niet kunnen dat ik door slechte materialen en slecht onstabiel netwerk het volledige abonnement moet betalen. En ik vind het ook niet kunnen dat ik zelf contact moet opnemen met Proximus om weeral te zeggen dat gemaakte afspraken niet worden nagekomen.
Ik heb het nog al tegen Proximus gezegd dat ze hun zogezegde opgenomen telefoongesprekken moeten beluisteren.
Dus ik blijf hier mee doorgaan tot er een deftige oplossing komt voor al deze problemen.
Met vriendelijke groeten
Proximus, ik had korting gekregen omdat ik al 6 jaar niets dan problemen had met de lijn. Dit heb ik gekregen via klachten te laten behandelen door Test-Aankoop.
Op mijn laatste factuur is er plots ongeveer 15 euro bijgekomen. Proximus heeft mij niets laten weten en dit waren de afspraken niet. Ik heb zelfs een paar maanden geleden nog een extra Gsm abonnement bijgenomen bij Proximus. Toen heeft de mevrouw van de klantendienst ons nog verteld dat we ook korting kregen op onze abonnementen. ja, dat zal er nu wel extra bijgeteld worden. Ik heb al een mail naar Proximus gestuurd. Geen antwoord.
De enige optie die ik nu zie is een overstap naar een andere provider met alles.
Graag reactie.
Bedankt Luc.M
Dag Peter,
er is een dossier 46424994 aangemaakt De dossierbeheerder gaat dit bekijken en zal u contacteren.
groetjes
Luc
Een getrouwheidskorting zou ik ook best wel willen.
Ik heb wel een korting maar geen 5 of 7 euro.
Dit staat er op mijn factuur: Promoties: Pack voordeel: my tv bundle -2.00 euro
God weet wat het wil zeggen.
Grtjes
Peter
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.