Skip to main content
Beantwoord

Korting getrouwheid


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

90 reacties

  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 23 oktober 2020

@AntonellaD Bedankt, ik wist niet meer waar ik het had gezet en kreeg meldingen in de mailbox van heel oude forumposts dus was het overzicht kwijt :-).

Er mag inderdaad overgeschakeld worden naar de Flex van 74.99.

Extra vraagje: ik heb nu de v7 decoder, kan je die ook omruilen voor een ouder model of niet? De nieuwe is jammer genoeg niet echt een groot succes bij sommigen hier thuis. We gaan nog even blijven proberen, maar de afstandsbediening die moet regelmatig lanceringen van een testvlucht ondergaan :-)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 oktober 2020

@Peter_0175 Het is inderdaad mogelijk om de V7 decoder terug om te ruilen naar een V5c. Als je wilt doe ik alles in 1 order. Of wil je hier liever even mee wachten? Groetjes, Antonella


  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 23 oktober 2020

@AntonellaD de omruiling is nog niet nodig, ik hoop dat de v7 wat gebruiksvriendelijker zal worden op korte termijn want ik vind het wel makkelijk om de apps in de decoder te hebben ipv altijd te moeten casten vanop de tablet


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 oktober 2020

@Peter_0175 Je hebt momenteel 2 decoders in huur: 1 V7 en 1 V5c. Klopt dat? Groetjes, Antonella


  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 23 oktober 2020

@AntonellaD yep, dat klopt (denk ik toch). de Android en zo’n kleintje :-)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 oktober 2020

@Peter_0175 Ok, dan klopt het hier. :grin:
Ik heb de wijziging naar het Flex S pack ingevoerd. Je krijgt hiervan vandaag nog een bevestiging per mail.
Groetjes,
Antonella


  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 23 oktober 2020

@AntonellaD bedankt, en bedankt om de juiste gsm nr te gebruiken voor de bevestigings-sms :-). Kan ik straks of morgen de hln+ terug activeren :-)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 oktober 2020

@Peter_0175 Graag gedaan en alvast een prettig weekend toegewenst! Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 november 2020

Beste, wij trachten jullie al dagen te bereiken ivm een vraag over onze factuur. We krijgen steeds de wachtmuziek  te horen. Hoe kunnen we een antwoord krijgen op onze vraag.


M_016
Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4337 reacties
  • 19 november 2020

Stel uw vraag hier aan Proximus-medewerkers op dit publieke forum zonder uw privé-info publiek kenbaar te maken bv. betrokken factuurnr vermelden in en vrij veld van uw forum login profiel (wijzigen en opslaan); deze info is enkel zichtbaar aldaar voor Proximus

 

topic: support - facturatie / betalingen


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 19 november 2020

Ik heb nog geen antwoord gekregen op de vraag hoe men u momenteel kan bereiken. Dit is de laatste dagen hopeloos via telefoon.


Martin
  • 32660 reacties
  • 19 november 2020

M_016 is net zoals ik en een forumlid net zoals u er ene bent, dus voor iemand van Proximus zelf zal het wachten zijn tot morgen waarschijnlijk tot hier iemand van hen de draad hier opneemt.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 november 2020

@Verav Aangezien dit de getrouwheidskorting betreft, heb ik je vraag verplaatst naar het reeds bestaand topic hierover. De korting is teneinde gelopen op 08/11. Vandaar dat de huidige factuur wat hoger is. Er werd uitzonderlijk een nieuwe korting geactiveerd die zal ingaan vanaf 01/12. Je krijgt hierover vandaag nog een bevestiging per e-mail. Groetjes, Antonella


  • Practitioner
  • 40 reacties
  • 23 november 2020

@AntonellaD nog nieuws over een eventuele getrouwheidsbeloning? :)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 23 november 2020

@Peter_0175 Deze werd voor jou geactiveerd op 23/10/2020. Groetjes, Antonella


  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 25 november 2020

Beste

Kunnen ook wij na zoveel jaren trouwe klant te zijn, korting krijgen?

Groeten


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 26 november 2020

Dag @Jessy_04 vul je even de klantgegevens aan op het klantprofiel hier? Groetjes, Heidi


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 november 2020

@Jessy_04 Vraag je dit na je verhuis even opnieuw? Dit order is namelijk nu nog lopende waardoor andere aanpassingen onmogelijk zijn.
Verder zou een aanpassing naar ons nieuw Flex-gamma hier ook mee gepaard gaan.
Groetjes,
Antonella


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 30 november 2020

@AntonellaD

Als mijn huidig Pack omgezet zou worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op jullie website wordt aangegeven, behoud ik dan mijn getrouwheidskorting? Is de omzetting gratis? En betekent dit dan ook dat met ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ een eventuele verhuiskost ter waarde van € 59,00 gratis is?

Bedankt voor de info!


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 30 november 2020

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 77 reacties
  • 30 november 2020

Beste Proximus-medewerkers

Kunt u voor mij controleren als ik ook in aanmerking kom voor een getrouwheidskorting?
Ik meen mij te herinneren dat ik enkele jaren geleden ook een getrouwheidskorting gekregen had, en weet niet om de hoeveel jaar dit mogelijk is.

Met vriendelijke groeten.


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 1 december 2020
AntonellaD schreef:

@rsca_rsca Bij verandering naar Flex, blijf je de getrouwheidskorting behouden. De omzetting van het pack is gratis. De verhuis combineren met een aanpassing naar Flex zal er inderdaad voor zorgen dat de verhuis gratis is. Groetjes, Antonella

 

@AntonellaD 
@HeidiE 
Kan mijn huidig Pack aub omgezet worden naar ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand zoals op de website van Proximus wordt aangegeven? Gebeurt deze aanpassing onmiddellijk zonder dat we hier iets van merken omdat huidige modem en decoder hetzelfde blijven? Bedankt!
 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 1 december 2020

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • 397 reacties
  • 1 december 2020
HeidiE schreef:

Dag @rsca_rsca ik heb onze commerciële dienst gevraagd om je te contacteren! Groetjes, Heidi

@HeidiE
@AntonellaD

Men heeft contact opgenomen en ik heb de bevestiging van de wijziging per e-mail ontvangen:

Er werd Norton Security 5 toegevoegd ten bedrage van € 5,00 per maand. Kan dit aub meteen verwijderd worden zodat enkel nog ‘Flex (Internet Maxi + TV)’ ter waarde van € 59,99 per maand overblijft?

Bedankt hiervoor.


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2438 reacties
  • 1 december 2020

Dag @rsca_rsca zodra het order hier is doorgelopen zal de collega die je net aan de lijn had Norton Security 5 verwijderen, er zal geen aanrekening volgen. Groetjes, Heidi


Reageer